Merker gang på gang her på tf eller andre forum når folk starter poster som dette (er ikke så sjeldent faktisk).. er ikke selve problemet hva som blir sagt men heller at dere som lager disse postene faktisk bryr dere..
Ka faen har det og si om 101 personer står i inngangen til deg på T3 og sier at du ikke skal gå lengre enn parraelt fordi det er farlig etc..
Har de någen rettigheter øve deg? Har du skrevet under en kontrakt der det står at du ikke får ta dype knebøy? Skader du andre personer? Har det någe så helst og sei om ein random retard komme bort te deg og ska leka smart?
Har selv vert borti et par sånne situasjoner. Spessielt i nybegynner tiden min, var ikke akkurat bøy men var markløft og fronthev (ja,faktisk).
På markløften var det någe lignande dette: (2år siden)
-Du må bruke belte under markløft ellers skader du korsryggen
-Nejda, eg ska trena core musklaturen. men takk for tipset
-jaja lykke te når du skade deg..
Nå 2år senere har eg ennå isje hatt någe skade fra markløft (bruker som regel belte på topset men uansett). hadde den samtalen effekt på livet mitt? måtte eg laga ein post på tf?
Eller fronthev episoden
(Kjører litt cheat-fronthev med litt legdrive osv:) var noobie)
-Kjenner du noe når du bruker den teknikken?
-Ja kjenner det veldig godt faktisk
-Hvor da?
-Forside skuldre vell..
-Se her det er smartere og bedre å gjøre slik *viser litt teknikk med lettere vekter*
-Ok, takk..
Har også faktisk hatt en styrkeløfter dommer som har komt bort til meg (2år siden) som spurte om eg trengte hjelp til markløft teknikken.. Sa ja, fordi han virket faktisk veldig oppegående og grei og ville egentlig teste om det han sa stemte med internett..
Den 5minutt sessionen gjorde markløften min så uendelig mye bedre. Sleit noe jevlig med å ta stanga ned for traff alltid knærne og nå har eg absolutt ingen problem med markløft teknikken og har aldri trengt å tenkt på det problemet itte de 5minuttene med undervisning

der tok eg faktisk tipset i bruk fordi det esje alle så gjer tips så e retards.
Så konklusjonen e:
Folk prøver av og til bare å være greie og hjelpe, men det finnes folk der med mindreverdighetskomplekser som ser deg løfte tyngre enn dem selv klarer så må si noe dumt til deg.. Ignorer det og ikke lag post på tf og spør om noe det tar 5sek og google eller allerede er 100poster om hvordan du gjør. Som å ta korrekt knebøy f eks, tror egentlig du kan teknikken i hodet. men ville bare få litt terapi via TF. noe som er helt greit. dette er definitivt ikke noe unormal post på tf standarsnivå