Skrevet av Emne: Ville det vært mulig å KUN leve på kosttilskudd?  (Lest 2038 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Det tredje, og som kanskje er det mest interessante, men som jeg ikke kan nok om, er vel hva som vil skje i magesekken etterhvert. Når saltsyren ikke får noen særlig jobb å gjøre ( den som vanligvis bryter ned bindevev, brusk, og rett og slett gjør biter med mat mer "medgjørlige/løser opp) så vil det nok få følger. Nå gjetter jeg egentlig, men en av to ting vil vel kunne skje; 1) saltsyren blir skillt ut, men får ikke noe særlig å gjøre, og man vil dermed bli plaget av halsbrann, eller 2) saltsyren blir ikke skillt ut, og funksjonen vil kanskje bli ødelagt til slutt. Alternativ tre er at ingenting skjer, men det finner jeg noe usannsynlig.


Med tanke på at folk kan ligge i koma i x antall år, så må det da vel være muligheter for å fikse dette - evnt. at kroppen stopper produsjoksjonen selv? Man blir vel ikke tappet for magesyre når man ligger lenge i koma?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Går fint dette,med tilskudd av fiber osv skal ting fungere som normalt ja.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Med tanke på at folk kan ligge i koma i x antall år, så må det da vel være muligheter for å fikse dette - evnt. at kroppen stopper produsjoksjonen selv? Man blir vel ikke tappet for magesyre når man ligger lenge i koma?

Nei, sant det. Da vet jeg sannelig ikke. Klarer ikke finne noe forskning som går direkte på forsøk med folk som har levd på kun tilskudd. Det hadde jo vært jævla innntrissannt å lest.
Fiber-tabletter? Finnes det? Javel, men da er det jo bare for noen å prøve da? Noen som stiller opp for forskningen? Smiley
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!