Skrevet av Emne: politiprovoksjon!!  (Lest 14486 ganger)

bad-boy

  • Gjest
politiprovoksjon!!
« : 13. mars 2009, 09:35 »
http://www.rbnett.no/article/20090312/NYHETER03/899556739/1085


Her ser dere noe som jeg har sagt i lang tid,politiet i normøre og romsdal har for lite og gjøre..Og leker cowboy..Ene politimannen satt og sa rett ut at dem bevisst brukte og holde tilbake info,og at dem prøvde og få på tiltalte mest mulig,uavhengi bevis etc....Som jeg har påstatt i fem år nå..Endelig endte det med at rettferdigheten seiret..Politiet fikk massiv kritikk og ble ikke troverdige i det heletatt....

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: politiprovoksjon!!
« #1 : 13. mars 2009, 09:40 »
Politiet er skumle greier.

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: politiprovoksjon!!
« #2 : 13. mars 2009, 09:42 »
Spyfluer er etter min mening verdt mer enn de fleste som jobber innefor politietaten.....

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #3 : 13. mars 2009, 09:56 »
Nå venter erstatnings krav,og sivilt søksmål mot vedkommende som ga ordre om at slik etterforskning skulle gjenomføres...Dette hadde vært opp og avgjort og jeg hadde sonet for lenge siden..Så nå har det gått fem år..Og øddelagt alle dem 5årene mine i mitt liv..Så nå skal deres liv og få seg en smekk....Dem har med folk og gjøre..Problemet er at dem er ikke egnet som politi folk..For det går over hode på dem..Rett og slett..Dem har så lyst på spennenes saker,at dem ordner saker selv..Da har dem lite og gjøre!!!

rodjka

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #4 : 13. mars 2009, 10:12 »
Merkelig at rettferdigheten seiret. Intensjonen om å begå en kriminell handling var der uavhengig av at politiet ikke fulgte de lovene de er underlagt. At politiet blir avslørt er selvfølgelig positivt for rettssikkerheten i landet, men merkelig hvordan folk snur kappen etter vinden på dette forumet. Når det var snakk om å straffe demonstranter i Oslo tidligere i år var det få, om noen, som var opptatt av rettssikkerheten til de involverte.

Logikken til trådstarter om at dette beviser noe som helst er mildt sagt tendensiøs. Blir som å si at det beviser at nordmenn er smartere enn svensker hvis vi slår de i sjakk.

Å si at politimenn er mindre verdt enn spyflyer, slik Kenboy gjør, er trist for den som er dum nok til å komme med et slikt utsagn. Politifolk er vanlige mennesker som alle andre. Slike utsagn sier mye mer om den som kommer med utsagnet enn den det er rettet mot.

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #5 : 13. mars 2009, 10:18 »
Merkelig at rettferdigheten seiret. Intensjonen om å begå en kriminell handling var der uavhengig av at politiet ikke fulgte de lovene de er underlagt. At politiet blir avslørt er selvfølgelig positivt for rettssikkerheten i landet, men merkelig hvordan folk snur kappen etter vinden på dette forumet. Når det var snakk om å straffe demonstranter i Oslo tidligere i år var det få, om noen, som var opptatt av rettssikkerheten til de involverte.

Logikken til trådstarter om at dette beviser noe som helst er mildt sagt tendensiøs. Blir som å si at det beviser at nordmenn er smartere enn svensker hvis vi slår de i sjakk.

Å si at politimenn er mindre verdt enn spyflyer, slik Kenboy gjør, er trist for den som er dum nok til å komme med et slikt utsagn. Politifolk er vanlige mennesker som alle andre. Slike utsagn sier mye mer om den som kommer med utsagnet enn den det er rettet mot.

vanlige mennesker ja,noen av dem..Andre er full av faen og skal dømme folk uansett bevis etc..Uten og legge frem fakta..DET ER SANNHETEN,OG DEM SKULLE VÆRT INNEBURA PÅ LIVSTID...

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #6 : 13. mars 2009, 10:19 »
Merkelig at rettferdigheten seiret. Intensjonen om å begå en kriminell handling var der uavhengig av at politiet ikke fulgte de lovene de er underlagt. At politiet blir avslørt er selvfølgelig positivt for rettssikkerheten i landet, men merkelig hvordan folk snur kappen etter vinden på dette forumet. Når det var snakk om å straffe demonstranter i Oslo tidligere i år var det få, om noen, som var opptatt av rettssikkerheten til de involverte.

Logikken til trådstarter om at dette beviser noe som helst er mildt sagt tendensiøs. Blir som å si at det beviser at nordmenn er smartere enn svensker hvis vi slår de i sjakk.

Å si at politimenn er mindre verdt enn spyflyer, slik Kenboy gjør, er trist for den som er dum nok til å komme med et slikt utsagn. Politifolk er vanlige mennesker som alle andre. Slike utsagn sier mye mer om den som kommer med utsagnet enn den det er rettet mot.

oG DEN HANDLINGEN HADDE ALDRI BLITT BEGÅTT UTEN AT POLITIET HADDE SATT OPP PLANEN FOR DET..DA HADDE SAKEN GÅTT TILL POLITIET FAKTISKT..Men det var viktigere og ta 18åringer og øddelegge livet deres..Er jo noe galt med deg om du ikke ser at,når politi bryt loven for og ta andre som bryt loven..Da er det 10gabger verre en dem som bryter loven som vanlig mennesker..Dem vier sitt liv till og se till at andre skal gjøre det..Da er det kanskje lurt dem gjør det selv...

Utlogget Larsin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: politiprovoksjon!!
« #7 : 13. mars 2009, 10:24 »
Si ifra først, så slipper en straff? Heia Norge.. hehe
Men nå kjenner jeg ikke hele saken, så det kan vel ligge mye mer bak.

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #8 : 13. mars 2009, 10:25 »
Si ifra først, så slipper en straff? Heia Norge.. hehe
Men nå kjenner jeg ikke hele saken, så det kan vel ligge mye mer bak.

Nei du kjenner ikke saken tydeligvis..Må være noe galt med dere..Om dere synes det er greit at politiet bryter norges lover for og ta andre som gjør det...Fatter jeg ikke..!!!!!

Utlogget Larsin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: politiprovoksjon!!
« #9 : 13. mars 2009, 10:29 »
De smuglet faktisk narko? Om så, så har de fortjent sin straff om du spør meg.  Tar glatt loven i egne hender jeg, om det trengs.

Utlogget Gorbag

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: politiprovoksjon!!
« #10 : 13. mars 2009, 10:31 »
Slik du opptrer virker det som du meiner politiet satte ein pistol i tinningen deiras og tvang dei til å impotere 5 kg amfetamin. For dei hadde sikkert ikkje reist på den andre turen vis politiet ikkje viste om den første. Du må skjønne at det å skylde på politiet at det er deira feil er bare jævla idioti.

rodjka

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #11 : 13. mars 2009, 10:47 »
Er jo noe galt med deg om du ikke ser at,når politi bryt loven for og ta andre som bryt loven..Da er det 10gabger verre en dem som bryter loven som vanlig mennesker..Dem vier sitt liv till og se till at andre skal gjøre det..Da er det kanskje lurt dem gjør det selv...

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese hva jeg skrev så synes jeg det er fint at politiet ble avslørt. Med andre ord synes jeg ikke det er greit at politiet bryter de lovene de er underlagt. Videre er det du skriver direkte feil når en legger til grunn det som står i artikkelen du selv linker til. Der står det: Da kom det delvis for en dag at politiet kjente til turen på forhånd, men uten å gripe inn før under returen.

Forsettet om å smugle var der uavhengig av politiets opptreden. Politiprovokasjon er en rettslig term, som ikke betyr det samme som provokasjon i dagligtalen. Politiet skulle stoppet smuglingen tidligere siden de visste om planene, men det var gjerningspersonene selv som tok initiativ til å smugle inn store mengder narkotika.

Jeg mener det blir helt feil å hevde at rettferdigheten seiret i denne saken.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: politiprovoksjon!!
« #12 : 13. mars 2009, 11:25 »
Folka smugla 5 kg amf og bør dømmes derretter uansett hva politiet har gjort. Derretter bør de 2 politifolka miste jobben og evt selv sone for det DE har gjort feil. La de sone sammen for alt jeg bryr meg.

Kriminelle bør ikke slippe unna straff fordi purken har gjort en feil, men politiet bør ikke slippe unna de heller.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #13 : 13. mars 2009, 11:32 »
Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese hva jeg skrev så synes jeg det er fint at politiet ble avslørt. Med andre ord synes jeg ikke det er greit at politiet bryter de lovene de er underlagt. Videre er det du skriver direkte feil når en legger til grunn det som står i artikkelen du selv linker til. Der står det: Da kom det delvis for en dag at politiet kjente til turen på forhånd, men uten å gripe inn før under returen.

Forsettet om å smugle var der uavhengig av politiets opptreden. Politiprovokasjon er en rettslig term, som ikke betyr det samme som provokasjon i dagligtalen. Politiet skulle stoppet smuglingen tidligere siden de visste om planene, men det var gjerningspersonene selv som tok initiativ til å smugle inn store mengder narkotika.

Jeg mener det blir helt feil å hevde at rettferdigheten seiret i denne saken.
Poenget er at det,var ikke dem som tok inisativet till turen..Det var politeti som ordnet alt med turen..Bilen og alt etc..

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!