Skrevet av Emne: Går det an å feste uten å drikke?  (Lest 10017 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Går det an å feste uten å drikke?
« : 26. mars 2009, 11:11 »
fy faen, den som velger å være avholds i russetida kommer til å ANGRE. Aldri hatt det så morro i mitt liv, og det ville ikke vært like morro uten alkohol! Har ikke ord for hvor frustrert jeg blir når jeg leser folk som kaster bort muligheten til å ha det syyyyykt morro og få seg noen lette knull. Skal man være særiøs HELE tiden kan det fort ta knekken på en.

Du som ikke klarer å ha det gøy uten alkohol, deg om det. Jeg for min del klarer å ta av, sjekke opp jenter og gjøre stort sett alt det andre gjør i fylla (uten å angre på det jeg har gjort) uten alkohol, men skjønner selvfølgelig at enkelte innesluttede sjeler trenger alkohol for å krype ut av skallet sitt å endelig kose seg med livet.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Går det an å feste uten å drikke?
« #1 : 26. mars 2009, 13:28 »
Det ligger litt i hvor stor grad de liker pikk; hvor ofte, med hvor mange, hvor da tar den og når. Folk som knuller alt og alle er løse samma faen mener nå jeg (jenter og gutter). Litt tragisk at mange her til lands måler hvor kule de er i promille og antall de har knullet. Litt av noen verdier.

Hvorfor det? Er da samme faen hvor mange man ligger med så lenge man har det godt? Man knuller da ikke folk for å være kule, er vel mer i at det faktisk er digg å knulle??? Smiley Skjer med crazy kristenmoralsk antiseksuell holdning du har a? ;p Er jo faktisk helt ålreit å ha sex og en helt naturlig ting å drive med hvis du spør meg. Trenger da ikke være sammen med noen eller ha noen følelser for det heller, er jo rett og slett bare digg å ha sex.

Utlogget siljem

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 120

Går det an å feste uten å drikke?
« #2 : 26. mars 2009, 13:30 »
Du som ikke klarer å ha det gøy uten alkohol, deg om det. Jeg for min del klarer å ta av, sjekke opp jenter og gjøre stort sett alt det andre gjør i fylla (uten å angre på det jeg har gjort) uten alkohol, men skjønner selvfølgelig at enkelte innesluttede sjeler trenger alkohol for å krype ut av skallet sitt å endelig kose seg med livet.

Haha, utrolig bra sagt. Jeg er SÅ enig.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Går det an å feste uten å drikke?
« #3 : 26. mars 2009, 13:41 »
No need to hate on the alcohol ;p Folk får jo gjøre som de vil, er jo ikke slik at alle folk er såpass ivrige mennesker at de greier å være pikenes jens og feste vildt uten noen dråper med alkohol. Det er jo forskjell på folk, mange fester mye bedre med alkohol. Hvis du har vært på en nykter fest og en fest med alkohol, så vil nok den med alkohol være hakket vassere på alle områder i omtrent alle tilfeller ;p Personlig har jeg ikke noe imot et par glass øl, men foretrekker å røyke meg høy, blir jo litt mer livlig med mer kontroll da.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Går det an å feste uten å drikke?
« #4 : 26. mars 2009, 14:03 »
Du som ikke klarer å ha det gøy uten alkohol, deg om det. Jeg for min del klarer å ta av, sjekke opp jenter og gjøre stort sett alt det andre gjør i fylla (uten å angre på det jeg har gjort) uten alkohol, men skjønner selvfølgelig at enkelte innesluttede sjeler trenger alkohol for å krype ut av skallet sitt å endelig kose seg med livet.

de som ikke klarer å kose seg med alkohol, deg om det. jeg for min del liker godt rusen som man ikke kan få når man er edru. men forstår jo at enkelte innesluttede sjeler er redde for å gjøre ting de kan angre på senere.

Wink

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Går det an å feste uten å drikke?
« #5 : 26. mars 2009, 14:22 »
Jajaja gutter, ingen god fest uten potetgull og brus Grin
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Går det an å feste uten å drikke?
« #6 : 26. mars 2009, 16:36 »
de som ikke klarer å kose seg med alkohol, deg om det. jeg for min del liker godt rusen som man ikke kan få når man er edru. men forstår jo at enkelte innesluttede sjeler er redde for å gjøre ting de kan angre på senere.

Wink

Her tar du feil Wink Du har et behov for alkohol når du er ute en kveld (om du støtter utsagnet jeg quotet). Det har ikke jeg. I win.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Går det an å feste uten å drikke?
« #7 : 26. mars 2009, 16:38 »
Jævla kjipt der der egentlig. Skal innrømme det at jeg klarer ikke ta av uten alkohol i kroppen. Ikke faen at jeg danser edru! Tongue

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Går det an å feste uten å drikke?
« #8 : 26. mars 2009, 16:45 »
Gud hvor mange løshorer det er her til lands, samtlige damer i Norge hadde hatt godt av noen måneder i et muslimsk land.

får mennene bli med, it takes to two to tango (mange menn som glemmer det gitt)
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Går det an å feste uten å drikke?
« #9 : 26. mars 2009, 16:48 »
Ah, den norske russetid. Så mange løgner, så mye grining i skjul!
Jeg rømte til det store utland og sto på ski ukene det varte.

Glad jeg gjorde det slik.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #10 : 26. mars 2009, 17:16 »
Du som ikke klarer å ha det gøy uten alkohol, deg om det. Jeg for min del klarer å ta av, sjekke opp jenter og gjøre stort sett alt det andre gjør i fylla (uten å angre på det jeg har gjort) uten alkohol, men skjønner selvfølgelig at enkelte innesluttede sjeler trenger alkohol for å krype ut av skallet sitt å endelig kose seg med livet.

Gratulerer med å være edru og sjekke opp fulle jenter, du må være en sjarmør

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Går det an å feste uten å drikke?
« #11 : 26. mars 2009, 17:21 »
Feilende retorikk? Er det noe bedre om en drikker seg full selv før man prøver å sjekke jenter opp? (hvem sa de måtte være fulle...) Den selvtillitten jentene blir møtt med er ihvertfall ekte, og kommer ikke i tuborgbokser.. :*

(Er absolutt ikke så anti alkohol som jeg fremstår nå bare for å ha det sagt, når det gjelder meg så drikker jeg ikke i det hele tatt, men gir katten i hva andre gjør - men ler litt av at folk faktisk må drikke seg til mot for å ha det gøy ute blandt folk hver helg.. for et forretningskonsept!)






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Går det an å feste uten å drikke?
« #12 : 26. mars 2009, 17:32 »
Feilende retorikk? Er det noe bedre om en drikker seg full selv før man prøver å sjekke jenter opp? (hvem sa de måtte være fulle...) Den selvtillitten jentene blir møtt med er ihvertfall ekte, og kommer ikke i tuborgbokser.. :*

(Er absolutt ikke så anti alkohol som jeg fremstår nå bare for å ha det sagt, når det gjelder meg så drikker jeg ikke i det hele tatt, men gir katten i hva andre gjør - men ler litt av at folk faktisk må drikke seg til mot for å ha det gøy ute blandt folk hver helg.. for et forretningskonsept!)

Har du drukket før? Vil bare si deg at å være på byen faktisk er 10000000 ganger kulere hvis man har drukket enn uten. Hvis du aldri har prøvd det før, da har du jammen gått glipp av noe jævlig artig. I stedet for å gå og sippe på en battery, prøv å drikk en sixpack tuborg 0,33 (holder sikkert for deg siden du aldri har drukket) før du går på byen. Du kommer ikke til å angre.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Går det an å feste uten å drikke?
« #13 : 26. mars 2009, 17:33 »
Haha, ja er jo nesten værre å være edru ja, Blir jo som en blanding av utnyttelse/voldtekt jo Grin

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #14 : 26. mars 2009, 17:34 »
Feilende retorikk? Er det noe bedre om en drikker seg full selv før man prøver å sjekke jenter opp? (hvem sa de måtte være fulle...) Den selvtillitten jentene blir møtt med er ihvertfall ekte, og kommer ikke i tuborgbokser.. :*

(Er absolutt ikke så anti alkohol som jeg fremstår nå bare for å ha det sagt, når det gjelder meg så drikker jeg ikke i det hele tatt, men gir katten i hva andre gjør - men ler litt av at folk faktisk må drikke seg til mot for å ha det gøy ute blandt folk hver helg.. for et forretningskonsept!)
Feilende retorikk? Er det noe bedre om en drikker seg full selv før man prøver å sjekke jenter opp? (hvem sa de måtte være fulle...) Den selvtillitten jentene blir møtt med er ihvertfall ekte, og kommer ikke i tuborgbokser.. :*

(Er absolutt ikke så anti alkohol som jeg fremstår nå bare for å ha det sagt, når det gjelder meg så drikker jeg ikke i det hele tatt, men gir katten i hva andre gjør - men ler litt av at folk faktisk må drikke seg til mot for å ha det gøy ute blandt folk hver helg.. for et forretningskonsept!)

Så hvis jeg sjekker opp damer på fylla betyr det at jeg ikke tør og gjøre det i edru tilstand? Du kommer fort fram til konklusjoner du.

Hvis jeg skal gjøre som du mener, skal jeg sjekke opp damer BARE i edru tilstand. Og når jeg drikker, må jeg ligge unna fordi da er det falskt og latterlig det jeg gjør. Ok, da forstår jeg deg, takk for å fortalt meg virkeligheten!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!