Skrevet av Emne: Går det an å feste uten å drikke?  (Lest 10016 ganger)

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #15 : 26. mars 2009, 17:37 »
Haha, ja er jo nesten værre å være edru ja, Blir jo som en blanding av utnyttelse/voldtekt jo Grin

Slux er en 1er på å sjekke fulle damer når han er edru, da har han ekstra selvtillit. For da legger de ikke merke til at han tar kvartbøy

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Går det an å feste uten å drikke?
« #16 : 26. mars 2009, 17:38 »
Det har jeg da aldri sakt? Sjekk opp så mye damer du vil, men du sier jo selv at du ikke klarer deg uten alkohol.

Aldri hatt det så morro i mitt liv, og det ville ikke vært like morro uten alkohol!

For deg - nei, men for meg - ja. Det er det jeg prøver å fortelle deg.

Har ikke ord for hvor frustrert jeg blir når jeg leser folk som kaster bort muligheten til å ha det syyyyykt morro og få seg noen lette knull.

Klarer fint å ha det sykt morro uten alkohol, og kunne dog lett, som du poengterer få "noen lette knull" like lett med eller uten alkohol - ettersom alkohol ikke er noen nødvendighet for å sjekke opp jenter eller slå seg løs (enten du heter Slux eller Ojsannda om du bare gjør litt selvransakelse).

Greit at du trenger alkohol som du sier rett ut der, fint for deg, men ikke se ned på oss som ikke trenger alkohol til det.


Mkay? Smiley

Slux er en 1er på å sjekke fulle damer når han er edru, da har han ekstra selvtillit. For da legger de ikke merke til at han tar kvartbøy

He-he! Jepp, du fortjener ikke damer om du kvartbøyer!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #17 : 26. mars 2009, 17:41 »
Det har jeg da aldri sakt? Sjekk opp så mye damer du vil, men du sier jo selv at du ikke klarer deg uten alkohol.

For deg - nei, men for meg - ja. Det er det jeg prøver å fortelle deg.

Klarer fint å ha det sykt morro uten alkohol, og kunne dog lett, som du poengterer få "noen lette knull" like lett med eller uten alkohol - ettersom alkohol ikke er noen nødvendighet for å sjekke opp jenter eller slå seg løs.

Greit at du trenger alkohol som du sier rett ut der, fint for deg, men ikke se ned på oss som ikke trenger alkohol til det.


Mkay? Smiley

He-he! Jepp, du fortjener ikke damer om du kvartbøyer!

Kan du sitere meg der jeg sier "JEG KLARER IKKE Å SJEKKE OPP DAMER UTEN ALKOHOL!!!!!"


Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Går det an å feste uten å drikke?
« #18 : 26. mars 2009, 17:46 »
Det har jeg da aldri sakt? Sjekk opp så mye damer du vil, men du sier jo selv at du ikke klarer deg uten alkohol.

For deg - nei, men for meg - ja. Det er det jeg prøver å fortelle deg.

Klarer fint å ha det sykt morro uten alkohol, og kunne dog lett, som du poengterer få "noen lette knull" like lett med eller uten alkohol - ettersom alkohol ikke er noen nødvendighet for å sjekke opp jenter eller slå seg løs (enten du heter Slux eller Ojsannda om du bare gjør litt selvransakelse).

Greit at du trenger alkohol som du sier rett ut der, fint for deg, men ikke se ned på oss som ikke trenger alkohol til det.


Mkay? Smiley

He-he! Jepp, du fortjener ikke damer om du kvartbøyer!

Har du drukket alkohol før spurte jeg!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Går det an å feste uten å drikke?
« #19 : 26. mars 2009, 17:46 »
Kan du sitere meg der jeg sier "JEG KLARER IKKE Å SJEKKE OPP DAMER UTEN ALKOHOL!!!!!"


Har over sitert deg hvor du sier at du ikke hadde klart å fått det like morro i russetiden uten alkohol, og at en "kaster bort muligheten for å få noen "lette knull" uten alkohol" over, nok det. Smiley

Har du drukket alkohol før spurte jeg!

Har bare smakt. Vet hvilken argumentasjon som kommer nå, da jeg har vært med på denne diskusjonen utallige ganger før - men ettersom folk alltid er skråsikre på at jeg hadde drukket alle gangene de treffer meg ute på byen, og at jeg "alltid" ender opp som den som har det mest morro ute så tror ikke jeg det er noe vits i å drikke heller. Og det er ikke noe spesielt med meg, prøv selv å se hvor lett det er.

Kan kanskje virke litt skrytete dette her, men poengterer at det ikke er noe spesielt med meg, jeg mener at alle har lik mulighet til å kose seg uten alkohol, men mange har nok ikke nok selvtillitt (enda) til å slå seg løs i folkemengder uten alkohol, og har desverre blitt "opplært" sosialt sett til å at de "må" ut å drikke hver helg.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #20 : 26. mars 2009, 17:50 »
Har over sitert deg hvor du sier at du ikke hadde klart å fått det like morro i russetiden uten alkohol, og at en "kaster bort muligheten for å få noen "lette knull" uten alkohol" over, nok det. Smiley

og av det så får du "jeg klarer ikke sjekke opp damer uten alkohol, og at jeg permanent ikke klarer meg uten alkohol" ? Bra du ikke jobber som tolk!

Det jeg sa, du kommer til å ha det 10 ganger kulere i russetiden med alkohol, jeg hadde ikke kastet bort muligheten til å ha det SYKT morro og få seg noen lette knull. Alle som drikker VET det er morsommere på en fest med alkohol enn uten.

Men jeg kan ta bort sammenhengen mellom å være full og få seg noen lette knull. For hvis du gjør som FLUX og er edru er det visst 10 ganger lettere å sjekke opp fulle jenter

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #21 : 26. mars 2009, 17:51 »
wooops, SLUX mente jeg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Går det an å feste uten å drikke?
« #22 : 26. mars 2009, 17:54 »
og av det så får du "jeg klarer ikke sjekke opp damer uten alkohol, og at jeg permanent ikke klarer meg uten alkohol" ? Bra du ikke jobber som tolk!

Det jeg sa, du kommer til å ha det 10 ganger kulere i russetiden med alkohol, jeg hadde ikke kastet bort muligheten til å ha det SYKT morro og få seg noen lette knull. Alle som drikker VET det er morsommere på en fest med alkohol enn uten.

Men jeg kan ta bort sammenhengen mellom å være full og få seg noen lette knull. For hvis du gjør som FLUX og er edru er det visst 10 ganger lettere å sjekke opp fulle jenter

Du ser at det er du, og ikke jeg som legger ord i munnen på noen her?

Har aldri sakt at du "permanent ikke klarer deg uten alkohol", men ser jo du sier at du ikke klarer å ha det gøy i russetiden uten alkohol (dette sier du jo selv for tredje gang) og heller ikke hadde klart å fått noen "lette knull" uten alkohol som du igjen sier. Dette er ikke noe å skamme seg over, tror mange opplever det sånn - men bare ikke se ned på oss som ikke drikker, fordi du ikke klarer å ha det like gøy uten å drikke selv.

Har ikke sakt det er 10 ganger lettere eller 10 ganger vanskelig, sier at du ikke trenger alkohol for å sjekke opp jenter eller ha det sykt kult i russetida. Les hva jeg sier da mann.

PS: Deltar på samme festene som de som drikker, ler like høyt som de andre, har det like kult og har det gøy med like mange jenter (høres usympatisk ut her.. ) som de som drikker, ser ikke hvordan de på mystisk vis har det 10 ganger kulere? (som du sier) Ærlig talt, det er bare et glass med væske og noen % alkohol i...


 Alle som drikker VET det er morsommere på en fest med alkohol enn uten.

Ok.

La oss se på hva alkohol gjør, det har en euforiserende virkning. Dette vil si at du får en lettere sinnstemning iflg caplex (dvs at du slipper deg løs, tør å ta kontakt med andre, tenker ikke på å drite deg ut). Dette er da det som gjør at du har det gøy når du drikker. Med å gå litt inn i seg selv å jobbe med seg selv så kan alle klare dette v.h.a høyere selvtillit. Money saved.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #23 : 26. mars 2009, 17:57 »
Du ser at det er du, og ikke jeg som legger ord i munnen på noen her?

Har aldri sakt at du "permanent ikke klarer deg uten alkohol", men ser jo du sier at du ikke klarer å ha det gøy i russetiden uten alkohol (dette sier du jo selv for tredje gang) og heller ikke hadde klart å fått noen "lette knull" uten alkohol som du igjen sier. Dette er ikke noe å skamme seg over, tror mange opplever det sånn - men bare ikke se ned på oss som ikke drikker, fordi du ikke klarer å ha det like gøy uten å drikke selv.

Har ikke sakt det er 10 ganger lettere eller 10 ganger vanskelig, sier at du ikke trenger alkohol for å sjekke opp jenter eller ha det sykt kult i russetida. Les hva jeg sier da mann.

PS: Deltar på samme festene som de som drikker, ler like høyt som de andre, har det like kult og har det gøy med like mange jenter (høres usympatisk ut her.. ) som de som drikker, ser ikke hvordan de på mystisk vis har det 10 ganger kulere? (som du sier) Ærlig talt, det er bare et glass med væske og noen % alkohol i...

hvordan vet du at du har det like kult hvis du aldri har drukket?

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #24 : 26. mars 2009, 18:00 »
hvordan vet du at du har det like kult hvis du aldri har drukket?

aldri sagt at "jeg klarer ikke å ha det gøy i russetiden uten alkohol" MEN jeg har sagt at det er MYE morsommere med alkohol, så benytt sjansen. Du kan ha det morro uten alkohol, eller du kan ha "the time of your life" med alkohol. Du hadde skjønnt hva jeg mener hvis du hadde vært litt mer åpen og prøvd en skikkelig russefest med alkohol, og en uten.

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #25 : 26. mars 2009, 18:01 »
Men nå kan det jo være du er en av de som bare begynner og gråte og sutre over hvor ille de har det når de blir full. Kanskje derfor du mener det er morsommere uten alkohol, isåfall skjønner jeg deg!

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Går det an å feste uten å drikke?
« #26 : 26. mars 2009, 18:03 »
hvordan vet du at du har det like kult hvis du aldri har drukket?
hvordan vet du han ikke har dere kulere enn de som har drukket.. det er ikke noe fasit svar på det spørsmålet vell

La folk leve sitt eget liv. vil heller leve mitt eget liv (uten alkohol i russetiden) og angre på dette senere i livet.. Enn å drikke alkohol i russetiden fordi jeg brydde meg om ka andre sa OG da senere i livet angre.. 10ganger verre me sistnevnte. gjør jeg første alternativet slipper jeg hvertfall å tenke jeg er lett påvirkelig og gjør alt det alle andre gjør og tenker det samme som andre.. noe jeg VET mange gjør.


To be true to yourself means to act in accordance with who you are and what you believe.

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #27 : 26. mars 2009, 18:06 »
hvordan vet du han ikke har dere kulere enn de som har drukket.. det er ikke noe fasit svar på det spørsmålet vell

La folk leve sitt eget liv. vil heller leve mitt eget liv (uten alkohol i russetiden) og angre på dette senere i livet.. Enn å drikke alkohol i russetiden fordi jeg brydde meg om ka andre sa OG da senere i livet angre.. 10ganger verre me sistnevnte. gjør jeg første alternativet slipper jeg hvertfall å tenke jeg er lett påvirkelig og gjør alt det alle andre gjør og tenker det samme som andre.. noe jeg VET mange gjør.


To be true to yourself means to act in accordance with who you are and what you believe.

slutt å bland deg, jeg og Slux har en diskusjon

og til SLUX, før du skriver noe mer vil jeg ha sitat på at jeg sier

"JEG KLARER IKKE HA DET MORRO UTEN ALKOHOL"
"JEG KLARER IKKE SJEKKE OPP JENTER UTEN ALKOHOL"
"JEG HADDE IKK KLART Å HATT DET MORRO I DET HELE TATT I RUSSETIDEN UTEN ALKOHOL"

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Går det an å feste uten å drikke?
« #28 : 26. mars 2009, 18:08 »
Nå mangler vi den derre misshonnør knappen igjen.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Går det an å feste uten å drikke?
« #29 : 26. mars 2009, 18:10 »
hvordan vet du at du har det like kult hvis du aldri har drukket?

Sitat
PS: Deltar på samme festene som de som drikker, ler like høyt som de andre, har det like kult og har det gøy med like mange jenter (høres usympatisk ut her.. ) som de som drikker, ser ikke hvordan de på mystisk vis har det 10 ganger kulere? (som du sier) Ærlig talt, det er bare et glass med væske og noen % alkohol i...

Ok.

La oss se på hva alkohol gjør, det har en euforiserende virkning. Dette vil si at du får en lettere sinnstemning iflg caplex (dvs at du slipper deg løs, tør å ta kontakt med andre, tenker ikke på å drite deg ut). Dette er da det som gjør at du har det gøy når du drikker. Med å gå litt inn i seg selv å jobbe med seg selv så kan alle klare dette v.h.a høyere selvtillit. Money saved.


aldri sagt at "jeg klarer ikke å ha det gøy i russetiden uten alkohol" MEN jeg har sagt at det er MYE morsommere med alkohol, så benytt sjansen. Du kan ha det morro uten alkohol, eller du kan ha "the time of your life" med alkohol. Du hadde skjønnt hva jeg mener hvis du hadde vært litt mer åpen og prøvd en skikkelig russefest med alkohol, og en uten.

Bare å lese innlegget mitt langt oppe her, du sier jo at en kaster bort muligheten til å ha det sykt morro uten alkohol. Om du ser på quoten av meg selv i dette innlegget så argumenterer jeg mot dette. Hittil har jeg 4 russefester uten alkohol hittil, og har hatt det gøy på alle fire - faktisk enkelte tilfeller artigere enn de som drakk (enkelte klarte ikke å komme i stemning trass i alkoholen, noen drakk for mye, noen spydde, noen begynte å fylleslost) - 4/4 er ikke værst! Mange som har spurt meg at de ikke fatter hvordan jeg klarer det, men det er lett - det er bare å drite i alt fokuset på alkohol, å ha det gøy. Om alle andre drikker spiller det ingen rolle om du drikker eller ikke.

Har omvendt noen kompiser (ikke permanent) og de måtte innrømme at det var like gøy uten alkohol en kveld ute på byen, spesielt deilig var det å spare penger, og at det var null sjanse for å bli dårlig/spy/sovne etc fordi en har drukket for mye.

Men nå kan det jo være du er en av de som bare begynner og gråte og sutre over hvor ille de har det når de blir full. Kanskje derfor du mener det er morsommere uten alkohol, isåfall skjønner jeg deg!

Er dette et forsøk på fornerming? Dette vet ikke jeg, da jeg ikke har drukket meg full. Har det heller kult uten alkohol.

hvordan vet du han ikke har dere kulere enn de som har drukket.. det er ikke noe fasit svar på det spørsmålet vell

La folk leve sitt eget liv. vil heller leve mitt eget liv (uten alkohol i russetiden) og angre på dette senere i livet.. Enn å drikke alkohol i russetiden fordi jeg brydde meg om ka andre sa OG da senere i livet angre.. 10ganger verre me sistnevnte. gjør jeg første alternativet slipper jeg hvertfall å tenke jeg er lett påvirkelig og gjør alt det alle andre gjør og tenker det samme som andre.. noe jeg VET mange gjør.


To be true to yourself means to act in accordance with who you are and what you believe.

Honnør! Har full respekt for de som drikker bare for å si det, det er jo et personlig valg, og mange bruker jo alkohol som et nytelsesmiddel, ikke som en unnskyldning for å slå seg løs! Kudos! Er ikke ute etter å tørrlegge alle, selvsagt ikke; alkohol skaper mange artige situasjoner og påfunn - det jeg reagerer på er at det skal være BESTEMT at du ikke kan ha det like gøy uten alkohol.

slutt å bland deg, jeg og Slux har en diskusjon

og til SLUX, før du skriver noe mer vil jeg ha sitat på at jeg sier

"JEG KLARER IKKE HA DET MORRO UTEN ALKOHOL"
"JEG KLARER IKKE SJEKKE OPP JENTER UTEN ALKOHOL"
"JEG HADDE IKK KLART Å HATT DET MORRO I DET HELE TATT I RUSSETIDEN UTEN ALKOHOL"

Hvorfor vil du ha det? Har ikke sagt du har sagt det noe sted? Isåfall trekker jeg det tilbake, henviser bare til quotsa mine hvor du sier.. nei gidder ikke, les det sjæl:

fy faen, den som velger å være avholds i russetida kommer til å ANGRE. Aldri hatt det så morro i mitt liv, og det ville ikke vært like morro uten alkohol! Har ikke ord for hvor frustrert jeg blir når jeg leser folk som kaster bort muligheten til å ha det syyyyykt morro og få seg noen lette knull. Skal man være særiøs HELE tiden kan det fort ta knekken på en.

Men du skal jo selvfølgelig få lov til å gå tilbake på det du har sagt uten at det er noe galt i det.


PS: Widding får lov til å blande seg ja, dette er et diskusjonsforum - skjerp deg.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!