Skrevet av Emne: Går det an å feste uten å drikke?  (Lest 9943 ganger)

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Går det an å feste uten å drikke?
« #30 : 26. mars 2009, 18:10 »
Nå mangler vi den derre misshonnør knappen igjen.
satt akkurat og tenkte på ka mirakel så må ha skjedd for at ojsanda fikk 2honnør..  
Traff tydeligvis en øm plass eller oj? Er forresten ikke et 1on1 forum.. definisjonen på et forum er "forsamling el. sted hvor noe diskuteres".. 

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Går det an å feste uten å drikke?
« #31 : 26. mars 2009, 18:14 »
Slux: Hvordan kan du i det heletatt delta i denne diskusjonen når du aldri har drukket før? Shocked

Du sitter der å sier at du har det like kult uten alkohol og du kan sjekke opp damer like lett uten alkohol osv men hvordan kan du si dette når du aldri har drukket før? Huh what

Alkoholen dreper hemningene dine og det greier du ikke å gjøre på samme måten bare med å knipse med fingra! Wink

Drikk deg drita sammen med kompisene dine på lørdag og dra på byn (hvis du er gammel nok) så kom tilbake i den topicen her.

Er du så bastant og sier det samme da så lyger du Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Går det an å feste uten å drikke?
« #32 : 26. mars 2009, 18:16 »


Alkoholen dreper hemningene dine og det greier du ikke å gjøre på samme måten bare med å knipse med fingra! Wink


Tenk om Slux ikke eier hemninger, hæææ hæææ? Så det så.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #33 : 26. mars 2009, 18:19 »
Jeg står på det jeg sier, jeg har det morsommere med alkohol enn uten på fest. Det mener jeg alle har, FORUTEN de som blir selvdestruktive og sipper på fylla. har jo et par der også.

Som Hiper sier, kan ikke SLUX ta seg en fyllekule for diskusjonens skyld?

Jeg har prøvd begge deler, det har ikke du slux. Du er egentlig ikke kvalifisert til å si noe som helst her

Til widding: jeg leste ikke innlegget ditt, såg med engang at du var i mot meg og giddet ikke diskutere med to. Men vi to kan gjerne ta en diskusjon senere en gang.

Som jeg før har sagt "bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort"

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Går det an å feste uten å drikke?
« #34 : 26. mars 2009, 18:20 »
Først og fremst; la folk gjøre som de vil og ikke engang prøv å endre folks holdninger når det ikke angår deg selv.

For det andre, kan dere ta denne diskusjonen i en annen tråd? Synes det sporer litt for mye av her nå.

Men: SLUX, jeg skjønner ikke hvordan du så bastant kan påstå at det er like fett å ikkke drikke som det er å drikke når man er på fest, også viser deg seg at du aldri har vært full engang? BLir litt teit å dra på  med alle argumentene dine da, når du ikke engang har prøvd det ut.

Har respekt for at du er avholds, men som sagt, blir litt rart å delta når du ikke har drukket før. Denne posten handler om hvor mye drikking ødelegger for russetiden, ikke hvor gøy det er uten.
Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Går det an å feste uten å drikke?
« #35 : 26. mars 2009, 18:22 »
Slux: Hvordan kan du i det heletatt delta i denne diskusjonen når du aldri har drukket før? Shocked

Du sitter der å sier at du har det like kult uten alkohol og du kan sjekke opp damer like lett uten alkohol osv osv  men alle veit at det er løgn Smiley
ehm.. veldig mange er flinkere til å sjekke opp damer uten alkohol. Men vil si (uten vitenskaplig beviss) at en liten promille er nok å foretrekke for begge parter når du skal sjekke damer. MEN du kan ikke si at "det er løgn" at han er flinkere til å sjekka opp damer uten alkohol..
Det tror eg faktisk er veldig individuelt og det er sikkert like mange som er flinke til å sjekke opp jenter med alkohol, som uten alkohol.. Da tenker jeg typisk fylla, slik som 90% gjør i russetia og drikker seg heilt wasted og husker ingenting neste dag når de våkne opp på fortauet i sin egen spya...


Alkoholen dreper hemningene dine og det greier du ikke å gjøre på samme måten bare med å knipse med fingra! Wink
Det at det dreper alle hemningene er top3 grunn til eg drikke så sjeldent.. har ingen selv-kontroll eller disiplin og gjør som regel veldig mye dumt som eg angre på seinere..


Drikk deg drita sammen med kompisene dine på lørdag og dra på byn (hvis du er gammel nok) så kom tilbake i den topicen her.

Er du så bastant og sier det samme da så lyger du Smiley
tror du at du og Ojsanda vinner diskusjonen da? du vet forresten at posten heter "hvor mye ødelegger russetiden for treningen" og ikke "la oss prøvere og få slux til å drikke"
Jeg står på det jeg sier, jeg har det morsommere med alkohol enn uten på fest. Det mener jeg alle har, FORUTEN de som blir selvdestruktive og sipper på fylla. har jo et par der også.

Som Hiper sier, kan ikke SLUX ta seg en fyllekule for diskusjonens skyld?

Jeg har prøvd begge deler, det har ikke du slux. Du er egentlig ikke kvalifisert til å si noe som helst her

Til widding: jeg leste ikke innlegget ditt, såg med engang at du var i mot meg og giddet ikke diskutere med to. Men vi to kan gjerne ta en diskusjon senere en gang.

Som jeg før har sagt "bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort"
Slux: Hvordan kan du i det heletatt delta i denne diskusjonen når du aldri har drukket før? Shocked

Du sitter der å sier at du har det like kult uten alkohol og du kan sjekke opp damer like lett uten alkohol osv osv  men alle veit at det er løgn Smiley
ehm.. veldig mange er flinkere til å sjekke opp damer uten alkohol. Men vil si (uten vitenskaplig beviss) at en liten promille er nok å foretrekke for begge parter når du skal sjekke damer. MEN du kan ikke si at "det er løgn" at han er flinkere til å sjekka opp damer uten alkohol..
Det tror eg faktisk er veldig individuelt og det er sikkert like mange som er flinke til å sjekke opp jenter med alkohol, som uten alkohol.. Da tenker jeg typisk fylla, slik som 90% gjør i russetia og drikker seg heilt wasted og husker ingenting neste dag når de våkne opp på fortauet i sin egen spya...


Alkoholen dreper hemningene dine og det greier du ikke å gjøre på samme måten bare med å knipse med fingra! Wink
Det at det dreper alle hemningene er top3 grunn til eg drikke så sjeldent.. har ingen selv-kontroll eller disiplin og gjør som regel veldig mye dumt som eg angre på seinere..


Drikk deg drita sammen med kompisene dine på lørdag og dra på byn (hvis du er gammel nok) så kom tilbake i den topicen her.

Er du så bastant og sier det samme da så lyger du Smiley
tror du at du og Ojsanda vinner diskusjonen da? du vet forresten at posten heter "hvor mye ødelegger russetiden for treningen" og ikke "la oss prøvere og få slux til å drikke"
Til widding: jeg leste ikke innlegget ditt, såg med engang at du var i mot meg og giddet ikke diskutere med to. Men vi to kan gjerne ta en diskusjon senere en gang.

Som jeg før har sagt "bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort"
Har bedre ting å gjøre enn å ha meningsløse 1on1 diskusjoner me deg..
En smart person lærer av sine egne feil, men en veldig smart person lærer av andre sin feil.. GÅ PÅ BYEN EDRU OG SE KOR JEVLA RETARD 80% AV FOLKÅ E:D
Det er bedre å lære av sine egne feil.. Gjør du mye feil under beruset tilstand så er det bedre og la være.. eg gjør mye feil så eg drikke isje så veldig mye..

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Går det an å feste uten å drikke?
« #36 : 26. mars 2009, 18:30 »
MEN DA STIKKER JEG PÅ FYLLA, SNAKKES!!!!

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Går det an å feste uten å drikke?
« #37 : 26. mars 2009, 18:32 »
men helt serriøst flux. hvorfor ikke prøve det? kansje du liker det?

alle her har jo "ikke-drukket" på en fest. kansje du kunne prøvd å drikke på en og se om du liker det?
prøv å ha et litt åpent sinn ihvertfall og se hvordan det er?

kozepå.

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Går det an å feste uten å drikke?
« #38 : 26. mars 2009, 18:33 »
Widding: Endra innlegget mitt rett etter jeg skrev det. Ble litt feil. Det med løgn greier er borte Wink

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Går det an å feste uten å drikke?
« #39 : 26. mars 2009, 18:39 »
Slux: Hvordan kan du i det heletatt delta i denne diskusjonen når du aldri har drukket før? Shocked


Noen må forsvare oss unge som er avholdspersoner.


Du sitter der å sier at du har det like kult uten alkohol og du kan sjekke opp damer like lett uten alkohol osv men hvordan kan du si dette når du aldri har drukket før? Huh what


Fordi jeg har det like gøy (selv om dette er vanskelig å måle) som de jeg er ute med som drikker, basert på snakk i ettertid. I tillegg kunne kanskje mine sjekkeferdigheter vært bedre med alkohol, det vet jeg ikke - men jeg er ikke noe dårligere enn alle andre, selv om de drikker vidunderdrikker med alkohol.


Drikk deg drita sammen med kompisene dine på lørdag og dra på byn (hvis du er gammel nok) så kom tilbake i den topicen her.

Er du så bastant og sier det samme da så lyger du Smiley

Nei, dette går mot min personlige overbevisning så det orker jeg ikke - beklager. Til det siste; Så jeg tar feil for sånn er det bare? Hvordan kan DU være så skråsikker på at det ikke går an å ha det gøy ute på byen uten å drikke. Kan det være at noe er galt med DEG?

Først og fremst; la folk gjøre som de vil og ikke engang prøv å endre folks holdninger når det ikke angår deg selv.

For det andre, kan dere ta denne diskusjonen i en annen tråd? Synes det sporer litt for mye av her nå.

Men: SLUX, jeg skjønner ikke hvordan du så bastant kan påstå at det er like fett å ikkke drikke som det er å drikke når man er på fest, også viser deg seg at du aldri har vært full engang? BLir litt teit å dra på  med alle argumentene dine da, når du ikke engang har prøvd det ut.

Har respekt for at du er avholds, men som sagt, blir litt rart å delta når du ikke har drukket før. Denne posten handler om hvor mye drikking ødelegger for russetiden, ikke hvor gøy det er uten.

Forstår skepsisen, men som sagt så er ikke det vanskelig å vite om en har det like artig som andre. Er bare å spørre "hvor artig hadde du det på lørdag?" "Njaa, kunne sett en film istedenfor liksom" meg: "å? Syns det var fett jeg".

Splitter denne ut i nytt emne, men såklart kan jeg ha en mening om hvor mye alkohol ødelegger for treninga basert på det jeg leser meg opp til om virkninger av alkohol.


Tenk om Slux ikke eier hemninger, hæææ hæææ? Så det så.

Nettopp Wink Det er ikke alle som trenger å drikke alkohol for å miste hemningene (ihvertfall glemme de for en kveld).

MEN DA STIKKER JEG PÅ FYLLA, SNAKKES!!!!

Hehe. Smiley

men helt serriøst flux. hvorfor ikke prøve det? kansje du liker det?

alle her har jo "ikke-drukket" på en fest. kansje du kunne prøvd å drikke på en og se om du liker det?
prøv å ha et litt åpent sinn ihvertfall og se hvordan det er?

kozepå.

Når det koster, sjansen er der for å bli dårlig og jeg har det veldig kjekt uten alkohol føler jeg ikke noe behov for å drikke. Men skjønner hva du mener, selvfølgelig. Men akkurat nå så har jeg null behov for å drikke, bortsett fra å slippe å høre det du sa rett over her på annenhvert vorspiel. Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #40 : 26. mars 2009, 18:43 »
Må legge til at dette kan virke som om jeg hoverer og liksom skal være bedre enn dere jeg diskuterer med som drikker - dette er absolutt ikke meningen. Drikking kan sikkert være gøy, og en måte for dere å komme i godhumør (it's all in your own mind) - men man kan ha det artig uten alkohol, det er opp til dere selv. Vi som ikke drikker sitter ikke å kjeder oss når vi er ute, mens vi gleder oss til mandagen når vi skal sladre om alt vi så. Alkohol er bare alkohol, en kveld på byen er mye mer enn det!!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #41 : 26. mars 2009, 18:44 »
Nettopp  Det er ikke alle som trenger å drikke alkohol for å miste hemningene (ihvertfall glemme de for en kveld).

Helt sant, selv er jeg så langt fra avholds det er mulig å være, men respekterer ønsket om edruelighet andre måtte ha.
Synes det er en flott egenskap å være avholds jeg. Smiley
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #42 : 26. mars 2009, 18:46 »
Respekten er gjensidig løft andre, honnør for et reflektert innlegg! Nå skal det sies at jeg også skiller mellom de som går ut for å drikke for å kunne slå seg løs og "knulle rundt" og de som går ut for å ha det gøy og drikker noen øl (eller drikker seg drita på brennevin for den saksskyld) som en del av det.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #43 : 26. mars 2009, 18:52 »
Du vrir det rundt du Slux.

Poenget er at du har skrevet at du har det like kult uten alkohol som med og at du kan sjekke opp hvilke som helst damer like lett med like god selvtillit osv uten alkohol som med.

SÅ kommer bomben: Du har aldri drukket før!

Hvordan i helvette kan du komme med sånne uttalelser da? Huh

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #44 : 26. mars 2009, 18:54 »
Uten å vri rundt:

Jeg vet ikke om jeg kan sjekke bedre med alkohol.
Jeg vet heller ikke om ikke jeg kan ha det artigere med alkohol, men det jeg vet er at jeg ikke har det noe mindre artig enn de som drikker når jeg er ute - og det er godt nok for meg (og også poenget med det hele).

Flere burde innse dette!






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!