Skrevet av Emne: Nice - Jen Cook og Lori Colognesi  (Lest 7202 ganger)

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Re: Nice - Jen Cook og Lori Colognesi
« #30 : 19. mars 2004, 14:34 »
Tror det første konkurransebildet er noen år gammelt, fra 1999 eller 2000. Her er et bilde fra i fjor i "Super Fitness Weekend 2003".Ser ut til at hun har fått av seg litt muskelmasse de senere årene kanskje. Uansett så er min mening at Bildet fra 1999 eller 2000 ikke er særlig mannlig i hvertfall. :ilovemuscle:


Soje

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re: Nice - Jen Cook og Lori Colognesi
« #31 : 19. mars 2004, 15:49 »
Hun var ihvertfall veldig pen offseason...
Hva har skjedd no forumet by the way? hurtigsvar tingen er borte, og mye av teksta har skifta fra nors til englesk?

Utlogget ladyA

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Re: Nice - Jen Cook og Lori Colognesi
« #32 : 19. mars 2004, 21:20 »
syns heller ikke de jentene på bildene er særlig mannlige. Det siste bilde som er lagt ut viser jo at hun er kjempe fin! Vet det er smak å behag, men blir litt oppgitt når man skal fokusere så utrolig på om hvis man trener for mye så får man "mannlig utseende". Har selv fått kommentarer når jeg trener tungt som; skal du bli svær nå?å jeg er av den oppfatting at jeg ikke gidder å sitte å trene puslete når jeg ofrer så mye tid på trening. Å når jeg itilegg er jente så blir det så fokusert på. Kunne ønske vi bare kunne flytte på det snevre synet som mange har på hvordan en trent kvinnekropp skal se ut!

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re: Nice - Jen Cook og Lori Colognesi
« #33 : 21. mars 2004, 21:43 »
Hvordan en trent kvinnekropp skal se ut er jo opp til hver enkelt. Personlig vil jeg heller ha for lite muskler enn for mye.

Samme hvor mye jeg ser på de bildene får jeg ikke de to jentene til å se feminine ut..(bortsett fra i ansiktet)

Slik de ser ut off-season er en helt annen sak. Skulle gjerne sett ut som de gjør når de er off-season, men kanskje med litt mindre definerte muskler.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Nice - Jen Cook og Lori Colognesi
« #34 : 26. mars 2004, 22:30 »
Uap : syns ikke de så sepsiellt ukvinnelig ut på noen av bildene nei....men enkelte jenter gjør nok dessverre det.

Lady A : er helt enig med deg...lei av holdninger som at jenter skal bare trene mage rumpe lår og ikke få store muskler fysja meg....jeg gidde heller ikke legge ned mye tid på bare pusletrening Tongue Trener jo selvfølgelig for å bli sterk og for at alt slitet etterhvert skal synes...
Heldgvis har jeg bare fått en tåpelig kommentar der jeg trener nå og det er lenge siden ( " den blir ikke litt for tung for deg den pulley øvelsen da?"  Tongue). Nå virker det som om en god del av gutta som vanligvis trener når jeg trener har "lagt" merke til at jeg faktisk er seriøs i forhold til treningen og ikke "ler" når jeg kommer og spør om jeg kan trene innmellom de i benken f.eks. de er veldig koselig og hjelpsomme også - uten å virke hovne - og noen har t.o.m spurt om Jeg gidder å sikre for DE i benken...hihihi...samtidig er de fleste av de jeg har snakket med mottakelig for råd - selv fra en jente Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!