Skrevet av Emne: J-EM 2009 9.-13. juni.  (Lest 16384 ganger)

Utlogget Kristoffer Eikeland

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 818
  • Honnør: 246
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 818

  • Evigt
Landslagsløfter i styrkeløft

Knebøy 352,5kg
Benkpress 285kg
Markløft 342,5kg
Beste total 970kg

Europamester og verdensmester i markløft for junior 2012
http://www.youtube.com/watch?v=D3hNIFIzUyc

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=35474.0


Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: J-EM 2009 9.-13. juni.
« #136 : 16. juni 2009, 00:21 »
Jeg vil gjerne få gratulere alle mine gode kunder og kjære elite junior løftere:
1986 modellene (siste års junior).
- Først og fremst vil jeg gratulere deg, Jørgen Hansen som jeg anser som Europas beste livstids dopingfrie styrkeløfter i klasse 110 kg Junior. Måten du knuste 500 poengs grensa er VANVITTIG. (Jeg anser 500 poengs grensa som et minimum for internasjonal senior deltagelse). Jeg har hatt gleden av å følge deg gjennom mange år og det er en mann som har gått den lange veien selv med talent. Gratulerer så mye og jeg gleder meg til å se deg videre som god senior løfter.
- Walgermo har nå befestet at 800 kg grensa ikke var noe engangs foretredlse. Blir moro å følge deg videre navnebror Stian.
- At Martin G Bakke fikk uttelling var moro og det blir moro å se deg på NM fremover.
- Alexander Høivik vet vi kan bedre men gratulerer med pers i bøy.

1987 modellene (1,5 år igjen som Junior)
- Kjell Egil viste veldig lovende takter og spørsmålet man bør stille seg er hvor lenge legendariske Kjell Kasperesen sin klubb rekord i BAK står på 760. Meget imponerende jevnt.
- Kristoffer Hansen er for noe en ukjent kar men løfteren fra Namsos SK bør man holde et øye med. Kanskje det er Jørn Høyseth som bør holde et ekstra øye med dette markløft talentet. Gratulere med pers i bøy og benk.
- Morten Hope kommer enda sterkere tilbake. Han har vist bedre. Tipper det skal hevnes i Alta. 1988 - Kristoffer Eikland perset i alt uten marken og bør være fornøyd. 2,5 år igjenn som Junior, plenty of time for big numbers.

1989 (2,5 år igjen som junior)
- Hans E Folkeseth viste 2 tangeringer og to perser og åttende plass i en klasse dominert av russerer over 700 kg. Imidlertid blir du snart historisk ved å passere klubb rekord holderen og tidligere landslags utøver Jan Erik Christiansen. Dette blir spennende i fortsettelsen.

1990 (3,5 år igjen som Junior)
- Carl Yngvar Cristensen som yngste utøver satte like godt tre norgesrekorder og ble beste norske løfter på poeng. Dessverre har en Benedikt fra Island de nordisk rekordene i KB, ML og Tot men jeg er temmelig sikker på at den knebøy rekorden på 405 kommer til å bli norsk innen 2011. Gratulerer så mye Carl Yngvar og jeg håper King drakta holdt denne gangen.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: J-EM 2009 9.-13. juni.
« #137 : 16. juni 2009, 00:32 »
Trur kanskje du bommer på et par fødselsår Stian. Trur både walgermo og Eikeland blir litt lei seg, kan jo være jeg bommer også  Grin
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Sv: J-EM 2009 9.-13. juni.
« #138 : 16. juni 2009, 00:37 »
Det var flotte ord, Stian. Jeg har ofret MYE og trent veldig bra. Din kommentar øker motivasjonen fra 100% til 110%! Takk.
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Kristoffer Eikeland

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 818
  • Honnør: 246
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 818

  • Evigt
Sv: J-EM 2009 9.-13. juni.
« #139 : 16. juni 2009, 00:38 »
91mod.
-Sara Berget

90mod.
-Carl Yngvar Christensen

89mod.
-Hans-Erik Folkeseth
-Tutta Hansen
-Kristoffer S. Eikeland

88mod.
-Stian Walgermo
-Kjell Egil Bakkelund

87mod.
-Kristoffer Hansen
-Morten Hope

86mod.
-Jørgen Hansen
-Alexander Høivik
-Martin Bakke

Så var det klart Wink
Landslagsløfter i styrkeløft

Knebøy 352,5kg
Benkpress 285kg
Markløft 342,5kg
Beste total 970kg

Europamester og verdensmester i markløft for junior 2012
http://www.youtube.com/watch?v=D3hNIFIzUyc

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=35474.0


Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: J-EM 2009 9.-13. juni.
« #140 : 16. juni 2009, 09:21 »
Beklager så mye rotet med årstall. Jeg så på årstallene fra mesterskapet og det skulle være helt undøvendig å dobbelsjekke med NSF. Glade dere så feilene. I tillegg skal selvfølgelig damene være med. Håper det blir rett nå.

Jeg vil gjerne få gratulere alle mine gode kunder og kjære elite junior løftere:
1986 modellene (siste års junior).
- Først og fremst vil jeg gratulere deg, Jørgen Hansen som jeg anser som Europas beste livstids dopingfrie styrkeløfter i klasse 110 kg Junior. Måten du knuste 500 poengs grensa er VANVITTIG. (Jeg anser 500 poengs grensa som et minimum for internasjonal senior deltagelse). Jeg har hatt gleden av å følge deg gjennom mange år og det er en mann som har gått den lange veien selv med talent. Gratulerer så mye og jeg gleder meg til å se deg videre som god senior løfter.
- At Martin G Bakke fikk uttelling var moro og det blir moro å se deg på NM fremover.
- Alexander Høivik vet vi kan bedre men gratulerer med pers i bøy.

1987 modellene (1,5 år igjen som Junior)
- Kristoffer Hansen er for noe en ukjent kar men løfteren fra Namsos SK bør man holde et øye med. Kanskje det er Jørn Høyseth som bør holde et ekstra øye med dette markløft talentet. Gratulere med pers i bøy og benk.
- Morten Hope kommer enda sterkere tilbake. Han har vist bedre. Tipper det skal hevnes i Alta.

1988 modellene (2,5 år igjen som Junior)
- Walgermo har nå befestet at 800 kg grensa ikke var noe engangs hendelse. Det blir moro å følge deg videre navnebror Stian.
- Kjell Egil viste veldig lovende takter og spørsmålet man bør stille seg er hvor lenge legendariske Kjell Kasperesen sin klubb rekord i BAK står på 760. Meget imponerende jevnt.

1989 modellene (3,5 år igjen som junior)
- Tutta fortsetter som værer av tronen som beste dameløfter på Junior nivå. Tangering av en rekke perser borger for at de leiiger mer inne i denne lille kroppen til Junior VM. Tutta var første av i alt tre norske løftere over 500 poeng i år årets Junior EM.
- Hans E Folkeseth viste 2 tangeringer og to perser og åttende plass i en klasse dominert av russerer over 700 kg. Imidlertid blir du snart historisk ved å passere klubb rekord holderen og tidligere landslags utøver Jan Erik Christiansen. Dette blir spennende i fortsettelsen.
- Kristoffer Eikland perset i alt uten marken og bør være fornøyd. 3,5 år igjenn som Junior, plenty of time for big numbers.

1990 (4,5 år igjen som Junior)
- Carl Yngvar Cristensen som yngste utøver satte like godt tre norgesrekorder og ble beste norske løfter på poeng. Dessverre har en Benedikt fra Island de nordisk rekordene i KB, ML og total men jeg er temmelig sikker på at den knebøy rekorden på 405 kommer til å bli norsk innen 2011. Gratulerer så mye Carl Yngvar og jeg håper King drakta holdt denne gangen.

1991 UNGDOMSLØFTER (5,5 år igjen som Junior)
- Sara Berget er enda ungdomsløfter og ville normalt ikke bli tatt ut internasjonalt. Det er ukjent hvorfor hun ble tatt ut av NSF. Helt sikkert er det at hun fortjener plassen for makan til dame talent på 18 år tror jeg ikke finnes i Norge. Fem år på i jakte ned Ingunn E Håkonsen sine junior rekorder blir spennende. Håper hun tar tiden til hjelp. Allerede nå et stortalent i benkpress og hun vil helt sikkert tette 100 kg + rekka av norgesrekorder for Junior damer over 60 kg. Gratulerer så mye med å passere 400 kg og solid pers i mark.

Alle holdt et godt junior nivå og selv uten medaljer bør være stolt av sine bragder. Iallefall sett i lys av at flere av de nasjonene med liberale doping holdning er tilbake.

vbear90

  • Gjest
Sv: J-EM 2009 9.-13. juni.
« #141 : 16. juni 2009, 12:27 »
Kjekt å sjå at styrkelyftarane forsvarar dei norske fargane på ein så god måte!
Gratulerar til alle saman, er eit imponerande nivå på dykk Smiley

Utlogget P@L

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 954
  • Honnør: 303
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 954

  • A winner never quit, a quitter never win!!!
Sv: J-EM 2009 9.-13. juni.
« #142 : 17. juni 2009, 22:28 »
Gratulerer masse til hele gjengen! Stå på Cheesy

Norges Sterkeste Mann (-105 kg) 2009

Norges 3. Sterkeste Mann (-105 kg) 2008
Norgesmester i Vektløfting som Ungdom og Junior

Medlem av Kristiansand Strongteam - og - TK Vektløfterklubb

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: J-EM 2009 9.-13. juni.
« #143 : 18. juni 2009, 17:23 »
Ja, gratulerer så mye til alle sammen Cheesy Stolt av at Norge har så gode utøvere!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!