Skrevet av Emne: Jeg hater Bono i U2  (Lest 6064 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #45 : 17. april 2009, 13:59 »
Henrik fra Golden Goal.
Men den er litt personlig
Har du sagt A må du si B, dette må ut, få høre Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #46 : 17. april 2009, 14:14 »
Dette famøse og tåpelig ureflekterte innlegget sier vel det meste om netopp DEG og din kunnskap rundt det reelle engasjementet Bono har for de som ikke har det så greit her i verden som deg.
Er det noen som virkelig ikke vet hva de utaler seg om her så er det jo nettopp deg,hvis du synes det er negativt at noen bruker kjendistatusen sin til å rette oppmerksomhet mot for.ex vaksinering av barn i den tredje verden,sletting av ulandsgjeld,aidsmedisiner til de som ikke har råd til det o.s.v så er du jo ikke noe annet enn en bortskjemt liten patetisk egoist....
Snakk om å ikke ha forutsetninger for å utale seg liksom rofl mannen (bono) har vært nominert til nobels fredspis...

Han bruker ikke kjendisstatusen sin til å rette oppmerskomhet for gode saker, han bruker politisk engasjement for å selge plater. Han kan jo ikke lage musikk lenger, så noe må han tjene penger på. Han går jo i pluss om han oppretter et fond for vaksinering feks.

Det har forøvrig vært mange som har blitt nominert til fredsprisen  :Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #47 : 17. april 2009, 14:16 »
eg hate robbie williams ellår ka faen han hette
24 og feit

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #48 : 17. april 2009, 14:19 »
eg hate robin williams

please.

det er jo bare galskap.

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #49 : 17. april 2009, 14:22 »
eg va på vors i helgå og der spilltes ein dvd me robin williams live konsekvent i 4 timer. Eg var litt usikker før men nå vett eg... EG HATE ROBBIE WILLIAMS. han ska liksom ver supersjarmeranes, men eg syns han e liga sjarmeranes som ein litt skeiv tånegl
24 og feit

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
Sv: Jeg hater Bono i U2
« #50 : 17. april 2009, 14:23 »
Har du sagt A må du si B, dette må ut, få høre Smiley

Jeg var på Strongmanshow på Melhus, der Henrik var og gjorde opptak til Golden Goal.
Han var veldig morsom når han snakket og opptråde framfor publikum, MEN så gikk jeg en tur på do.
Når jeg var ferdig å vaske hendene kom han susende inn på do, med et blikk av hat, så han rett på meg, jeg lo inni meg men flyttet meg så han skulle komme inn på toalettet. Han tar tilfart og springer rett i skuldra på meg, jeg ble litt forfjamset men begynte å le når jeg ser at han begynner nærme seg veggen mens jeg står ganske så stødig etter kollisjonen.
Han snur seg og så meget stygt på meg. Han hadde sikkert tenkt å slenge noe dritt men tror fornuften gjorde han en liten tjeneste.

Vel, derfor hater jeg Henrik. Rett og slett fordi han er en utrolig stygg og ekkel fyr privat, ihvertfall slik jeg har oppfattet det. Men morsom på tv kan han være.

Smiley
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #51 : 17. april 2009, 14:25 »
eg va på vors i helgå og der spilltes ein dvd me robin williams live konsekvent i 4 timer. Eg var litt usikker før men nå vett eg... EG HATE ROBIN WILLIAMS. han ska liksom ver supersjarmeranes, men eg syns han e liga sjarmeranes som ein litt skeiv tånegl

robin williams er skuespilleren fra flubber.

hvem har sakt at Robbie williams er sjarmerende? craaaazy.

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #52 : 17. april 2009, 14:31 »
robin williams er skuespilleren fra flubber.

hvem har sakt at Robbie williams er sjarmerende? craaaazy.

Eg meinte robbie fucken.. robin williams e jo peanøttsmørr me jordbærsyltetøy
24 og feit

Utlogget skamlaus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

  • Lærar og kyrkjesongar
Sv: Jeg hater Bono i U2
« #53 : 17. april 2009, 14:35 »
Litt merkelig at noen lar seg rive med her, jeg startet tråden på pur f...
Ikke hater man noen, det er et barnslig ord, det ble kun sagt for å være nettopp det, barnslig.   Cool

Seriøsiteten det oser av noen av innleggene ødelegger den barnslige tråden.  Embarrassed

Men slik er det vel alltid..

Mia Gundersen er forresten ei tragisk hurpe ja, hun hater jeg..    Grin

Eg baklagar mitt tidlegare innlegg, og ser at eg har gjort deg urett når eg kritiserer deg for bruken av ordet "hate". Eg hatar også Mia Gundersen. Det beklagelege med dette, er at ein må mislike alle damer frå Stavanger (og omegn), fordi dei høyrest ut som ho den dagen dei bikkar 25.
Det skiftar med sol og det skiftar med regn, men mest av alt skiftar det med vind. Og om Alf Prøysen trur han kan få sagt det betre, så tek han feil.

http://skamlaus.blogg.no

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #54 : 17. april 2009, 14:50 »
Dette famøse og tåpelig ureflekterte innlegget sier vel det meste om netopp DEG og din kunnskap rundt det reelle engasjementet Bono har for de som ikke har det så greit her i verden som deg.
Er det noen som virkelig ikke vet hva de utaler seg om her så er det jo nettopp deg,hvis du synes det er negativt at noen bruker kjendistatusen sin til å rette oppmerksomhet mot for.ex vaksinering av barn i den tredje verden,sletting av ulandsgjeld,aidsmedisiner til de som ikke har råd til det o.s.v så er du jo ikke noe annet enn en bortskjemt liten patetisk egoist....
Snakk om å ikke ha forutsetninger for å utale seg liksom rofl mannen (bono) har vært nominert til nobels fredspis...

Let me be the first to say..uuuuuuhhh  I Love You Booono

 Tongue
Sa brura

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #55 : 17. april 2009, 16:28 »
Jeg var på Strongmanshow på Melhus, der Henrik var og gjorde opptak til Golden Goal.
Han var veldig morsom når han snakket og opptråde framfor publikum, MEN så gikk jeg en tur på do.
Når jeg var ferdig å vaske hendene kom han susende inn på do, med et blikk av hat, så han rett på meg, jeg lo inni meg men flyttet meg så han skulle komme inn på toalettet. Han tar tilfart og springer rett i skuldra på meg, jeg ble litt forfjamset men begynte å le når jeg ser at han begynner nærme seg veggen mens jeg står ganske så stødig etter kollisjonen.
Han snur seg og så meget stygt på meg. Han hadde sikkert tenkt å slenge noe dritt men tror fornuften gjorde han en liten tjeneste.

Vel, derfor hater jeg Henrik. Rett og slett fordi han er en utrolig stygg og ekkel fyr privat, ihvertfall slik jeg har oppfattet det. Men morsom på tv kan han være.

Smiley

Hvorfor lo du inni deg, og hvorfor angrep han deg?=S forstår ikke sammenhengen med utbruddet til henrik + deg + doen
24 og feit

Utlogget Sigbjørn

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 065
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 065

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #56 : 17. april 2009, 17:06 »

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Jeg hater Bono i U2
« #57 : 17. april 2009, 18:22 »
Jeg var på Strongmanshow på Melhus, der Henrik var og gjorde opptak til Golden Goal.
Han var veldig morsom når han snakket og opptråde framfor publikum, MEN så gikk jeg en tur på do.
Når jeg var ferdig å vaske hendene kom han susende inn på do, med et blikk av hat, så han rett på meg, jeg lo inni meg men flyttet meg så han skulle komme inn på toalettet. Han tar tilfart og springer rett i skuldra på meg, jeg ble litt forfjamset men begynte å le når jeg ser at han begynner nærme seg veggen mens jeg står ganske så stødig etter kollisjonen.
Han snur seg og så meget stygt på meg. Han hadde sikkert tenkt å slenge noe dritt men tror fornuften gjorde han en liten tjeneste.

Vel, derfor hater jeg Henrik. Rett og slett fordi han er en utrolig stygg og ekkel fyr privat, ihvertfall slik jeg har oppfattet det. Men morsom på tv kan han være.

Smiley
Hehe, så innslaget der på Golden Goal og la merke til at han hele tida så seg nervøst over skuldra Smiley

Men Bono kan være litt morsom også:
http://www.youtube.com/watch?v=CZgA2RZmUak
Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!