Skrevet av Emne: Hvem vinner NSM 2009  (Lest 33071 ganger)

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #105 : 29. april 2009, 18:36 »
Jeg mener det er helt åpent mellom Skog, Aune, Rørbakken og Haugen.
Både Solvang og Ole Ø. kan selvfølgelig komme til å stjele seieren, men tvilsomt.
Gjerdrum og Ole Martin blir også å regne med i toppen.

så totalt er det 8stk som havner på toppen i år??

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #106 : 29. april 2009, 20:03 »
Hulken har garantert trent litt strongman samme hva som blir sagt, tror ikke han er typen til å slenge seg med uten forhåpninger og trua på topplassering.

Ja, han har trent strongman. Men ikke på lang tid. Sist gang han gjorde strongmanøvelser var i Bergen. Dette vet jeg ettersom det er jeg som har utstyret hans nå i et lager hvor han ikke har fått nøkkel en gang enda.

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #107 : 29. april 2009, 20:23 »
så totalt er det 8stk som havner på toppen i år??
Nei, men poenget er at det er så jevnt at omtrent 8-9 stykker kan vinne.
Skog, Aune, Rørbakken og Haugen er nok de klareste kandidatene.
Rett bak lusker Solvang, Ole Ø, Gjerdrum, Lund og Hansen.
Holte har jeg ikke sett så mye til..

dave the brave

  • Gjest
Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #108 : 29. april 2009, 23:28 »
hvordan er det med farmers'en, er forsøket over første gang den berører bakken på maks distanse?

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #109 : 29. april 2009, 23:30 »
Ja, han har trent strongman. Men ikke på lang tid. Sist gang han gjorde strongmanøvelser var i Bergen. Dette vet jeg ettersom det er jeg som har utstyret hans nå i et lager hvor han ikke har fått nøkkel en gang enda.

Var det i Bergen han tok 50rep på 100kg stokk som det står på ironmind da ole?  :Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #110 : 29. april 2009, 23:42 »
Jeg kan ikke skjønne annet enn at Skog tar seieren i år. Han er en god allrounder, noe Aune og Rørbakken ikke synes å være i samme grad. Men kommer Hulken i brukbar form kan man aldri vite Smiley

Utlogget Arild "Hulk" Haugen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #111 : 29. april 2009, 23:55 »
Jævlig kult å se at interessen er stor:) Da håper jeg virkelig vi kan fylle den bø hallen for en gangs skyld!;)

Vi må ikke glemme at ingen av oss ennå er kvalifisert....så alt kan skje.

Når det gjelder min trening hadde jeg siste strongman økta 28 aug 2008 i strandgata 41. hadde 1 trening etter det hvor jeg flippet dekk 5 ganger og løftet litt stokk og 1 stein for noe filming til tv 2. så var det stevnet i bergen i des 08. etter det har jeg løftet stein med Ole Øxnevad 1 gang i 2009. har løftet stokk ca 3 ganger i 2009 for den ligger på gymmet. ingen ting av de andre øvelse har jeg rørt.

Men har tenkt å trene litt med raymond etpar dager i helgen så skal jeg 1 uke til oslo på boksing og så er det pluteslig 10 mai. Men så er jeg uansett kanskje den som har løftet mest strongman utstyr av de alle uten om bøs og odd h. Så det bør jo ligge igjen noe etter de åra og all den treningen.

Selv tror jeg at jeg har trent for lite til å vinne og tapt for mye styrke og mangler øvelse trening og overskudd til å gjøre det helt store. men målet er uansett å slå BØS.Wink(måtte bare si det)

Mitt stalltips for toppen blir i tilfeldig rekkefølge:
SKOG
BØS
LARS
ARILD
BJØRN S
ODD H
RAYMOND
OLE ØX
Og seff Vegard om han stiller.
Tror absolutt heller ikke vi skal glemme frank NAGY. han er sterk i stokk, mark som er de 3 første øvelsene som gjør han sannsynligvis går videre.

Mitt mål for konk er å ha det artig og gjøre mitt beste. Kanskje det kan bli noe mer showing da jeg ikke tar konk så alvorlig i år.


Norges Sterkeste Mann 2007 og 2008

Min hjemmeside: www.arildhaugen.com

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #112 : 30. april 2009, 08:26 »

Selv tror jeg at jeg har trent for lite til å vinne og tapt for mye styrke og mangler øvelse trening og overskudd til å gjøre det helt store. men målet er uansett å slå BØS.Wink(måtte bare si det)



Bring it..

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #113 : 30. april 2009, 08:30 »
Tøft. Må vel nesten prøve å ta turen å se på disse duellene:) Lykke til. alle som skal delta!
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #114 : 30. april 2009, 11:27 »

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #115 : 30. april 2009, 12:07 »
Jeg forstår ikke helt Arilds motivasjon for å slå akkurat Bøs (foruten at han er en fantastisk strongman).
Siden Haugen aldri har tapt for han, bør det heller ikke være noen stor grunn til revansje.
Er det noen som bør være revansjesugen, så er det nettopp Bøs.
Kom på 2. plass på NSM i 2007. Syk og ute av gamet i 2008 (samme på Storefjell).
3. plass på Clash of Titans i Bergen bak Rørbakken og Haugen..
Dette må bli Espen Aune sitt år!

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #116 : 30. april 2009, 12:21 »
Jeg forstår ikke helt Arilds motivasjon for å slå akkurat Bøs (foruten at han er en fantastisk strongman).
Siden Haugen aldri har tapt for han, bør det heller ikke være noen stor grunn til revansje.
Er det noen som bør være revansjesugen, så er det nettopp Bøs.
Kom på 2. plass på NSM i 2007. Syk og ute av gamet i 2008 (samme på Storefjell).
3. plass på Clash of Titans i Bergen bak Rørbakken og Haugen..
Dette må bli Espen Aune sitt år!

Nå har det vel vært litt vennskapelig intern kriging mellom Arild og Bøs så er vel derfor han skrev det han skrev. Du må nok ikke ta fullt så alvorlig. Wink men Bøs er nok revansje sugen, det hadde jeg vært i allefall... Wink
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #117 : 30. april 2009, 12:44 »
Nå har det vel vært litt vennskapelig intern kriging mellom Arild og Bøs så er vel derfor han skrev det han skrev. Du må nok ikke ta fullt så alvorlig. Wink men Bøs er nok revansje sugen, det hadde jeg vært i allefall... Wink
Hehe. Ikke at jeg tar det alvorlig. Det er jo bare moro med litt verbal kriging og opphausing foran en konkurranse Smiley Og slik nivået har blitt nå, jo mer prestisje ligger det i å vinne.
Tipper Skog også er rimelig sugen på å vinne. Han har jo kommet litt i skyggen av Arild hele veien. Tittelen i år tror jeg havner hos Trønder-bataljonen.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #118 : 30. april 2009, 12:47 »
Hehe. Ikke at jeg tar det alvorlig. Det er jo bare moro med litt verbal kriging og opphausing foran en konkurranse Smiley Og slik nivået har blitt nå, jo mer prestisje ligger det i å vinne.
Tipper Skog også er rimelig sugen på å vinne. Han har jo kommet litt i skyggen av Arild hele veien. Tittelen i år tror jeg havner hos Trønder-bataljonen.

Tittelen i år havner uansett i bataljonen. Om det er jeg eller Skog blir vansklig å si, men til Tr.heim skal den Wink

Utlogget Big Jaa9

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 253

Sv: Hvem vinner NSM 2009
« #119 : 30. april 2009, 15:04 »
kult at arild stiller må jeg si  Wink
men tror fortsatt richard vinner Smiley men hadde arild fortsatt drevet med strongman så hadde det vell aldrig vert noen tvil Smiley da hadde han vunnet med skog på 2 plass
Go hard or go home !

Beste løft :

280 - 240 - 250

Powerlifting !

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!