Skrevet av Emne: Reflex Peptide Fusion  (Lest 1155 ganger)

Utlogget Sckank

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

Reflex Peptide Fusion
« : 27. april 2009, 21:22 »


                                                 Reflex Peptide Fusion

Smak: Sjokolade mint - Synes smaken ikke er noe særlig. Helt greit, ikke for søtt og går ned uten problemer. Reflex sine whey-produkter smaker langt bedre enn det denne gjør. Men er du ikke kresen på smak så er ikke dette et problem.
Karakter: 5/10

Konsistens: Vanskelig å blande ut. Selv  om om du fillerister så vil det være klumper i denne shake'en. Spesielt i melk så jeg har kutta ut melken helt.
Karakter: 3/10

Fordøyelighet: Jeg har stort sett aldri noen problemer med proteiner. Spesielt ikke denne. Ikke engang noe gass. Denne ligger i magen en stund og koser seg noe som jeg spesielt setter pris på når jeg er på diett. Her må jeg faktisk gi toppkarakter!
Karakter: 10/10

Fysisk reaksjon og metabolisme: Her fikk jeg meg sannelig en overraskelse. På diett har jeg greid å holde styrken ved like, noe som jeg alltid har hatt problemer med pga jobben min. Da kan det faktisk gå 4-7 timer før jeg får spist. Siden 2. februar har jeg greid å forbrenne bort 8 kg fett samtidig som jeg har økt littegrann i styrke. Det er bare snakk om et par repetisjoner i enkelte øvelser, men uansett så overrasker det meg. Tap av muskelmasse under diett er noe jeg har hatt problemer men altså ikke med Peptide Fusion! Dette er noe jeg setter veldig pris på! Smiley
Samtidig har jeg fått veldig trykk i musklene av en eller annen grunn. Kutter jeg ut Peptide Fusion så forsvinner trykket. Jeg veit ikke helt hva det er som gjør det men det føles veldig bra.
Siden denne er tregere å fordøye enn vanlig whey så er det litt lettere å holde seg borte fra matfatet noe. Kjekt Smiley Her er det ikke noe tvil:
Karakter: 10/10

Så litt info til slutt
Reflex Nutrition's siste sensasjonsprodukt inneholder 3 fullverdige proteinkilder med ulike opptakshastighet, og er beriket med L-glutamin og probiotika.

Proteinkilder:
Micellært kasein opptas langsomt og gir en jevn tilstrømning av aminosyrer ut i blodbanene, opp til 7 timer!
Eggehviteprotein har et biologisk verdi på 100, hvilket er høyere enn i f.eks. kjøtt og fisk. Eggehviteprotein er i prinsipp fritt for fett og kullhydrater og har et middels raskt opptak i kroppen.
Vassleprotein har det høyeste tenkbare biologiske verdi som finnes i en eneste rådvare. Vassleproteinet i Peptide Fusion er forsiktig fremstilt for å kunne garantere den høyeste proteinkvalitet. Proteinet er dessuten behandlet for å oppnå den best mulige oppløselighet.

1 porsjon (25 g) 84 porsjoner/forpakning

Pr. 100 g:
Energimengde: 354 kcal/1502 KJ
Protein 78 g
Kullhydrater 4.0 g (derav sukkerarter 4 g)
Fett 2,9 g (derav mettet 1,9 g)
Fiber 0,5
Natrium 120 mg
Kalium 440 mg
Kalcium 765 mg
Enzymer 100 mg
Probiotika 200 million spore


Jeg kommer til å kjøpe denne igjen. Greit nok, den smaker ikke all verden, vanskelig å få rista ut og det er ikke måte på. MEN! Jeg får tilbake for all jobbinga på gym'en og denne holder meg mere mett enn whey. Jeg ofrer glatt de stakkars sekundene når man får såpass mye tilbake etterpå.
Men jeg må innrømme at jeg kjører i meg litt Dalblad's Whey Class + når jeg har lyst på en skikkelig god shake! Wink
KB - 192 | ML 200 | BP 127.5

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!