Skrevet av Emne: Krea-bolic  (Lest 1401 ganger)

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Krea-bolic
« : 30. april 2009, 19:21 »

Dette er innholdet i pr porsjon kreabolic. 6kapsler


Kreatinetylestermalat: 750 mg **
Trikreatinmalat: 750 mg **
Bufret KREA-K™ kreatin: 750 mg **

Fordøyelighet:

Ingen problemer med å svelge unna disse kapslene, tok 6 i slengen uten problemer.. Litt småsurt i magen ca 10-15 min etter inntaktet i noen tilfeller men ellers var det ingen problemer.

Effekt:
Jeg doserte 6kapsler på treningsfrie dager og 12 på treningsdager, sammen med litt mutant mass så ble det bedre trykk (kan ha noe med kreatinet eller kanskje heller karboen å gjøre), økte også vanninntaket som man alltid bør gjøre ved bruk av kreatin.

Som tidligere idiot som kjøpte alt av produkter som det sto " build muscle in 3-4weeks with this creatine" på så vil jeg si meg selv som "rutinert" i kosttilskuddsjungelen.. Jeg vil si at jeg fikk pent lite effekt av dette produktet,kan ha noe med at jeg er en " non responder" på så og si alt av kreatin unntatt mono... Fikk litt mere motivasjon og fokus på treninga, en smule mere pump men jeg vil påstå at effekten av å kjøpe seg en god gammel monohydrat overgår kreabolicen.. desverre...( men den overgår andre kreatinblandinger som lover gull og grønne skoger jeg har prøvd tidligere)


For folk som responderer bra på kreatin er det absolutt lurt å kanskje ta å prøve ut krea-bolic

Pris:

349,- for 270 kapsler.

Totalvurdering:
 responderer man bra på kreatin, prøv det ut, gjør man ikke det så spar penger og kjøp Kreatin monhydrat istedet...


Fåes kjøpt hos:
www.nordicnutrition.no

F.H
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!