Skrevet av Emne: Iso-Gold bringebær smaksanmeldelse  (Lest 1208 ganger)

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Iso-Gold bringebær smaksanmeldelse
« : 12. mai 2009, 17:12 »
Anmeldelse av Iso-Gold bringebær smak fra PVL

Smak
Jeg prøvde å blande både i vann og melk, men foretrakk faktisk vann! Første proteintilskuddet der dette er tilfelle! Det var en god og passe naturell bringebærsmak, og det var ingen klumper eller lignende. Eneste som trekker litt ned er at det er ekte bringebærbiter i pulveret, noe jeg ikke liker i det hele tatt Tongue Hvis man bruker risten som følger med shakere løser man dette problemet, så det trekker ikke så mye ned. Dette proteinet er også et isolat, så det er veldig ”rent”, mulig derfor det smaker best i vann fremfor melk forhold til andre pulvere jeg har smakt.

Innhold
Ingredienser:
ULTRA-CFMTM V-92 Myse protein isolat, aroma (naturlig og kunstig smakstilsetning),
ekte frysetørkede bringebærbiter, farge (rødbetepulver), surhetsregulerende middel
(malikssyre E296), AminogenTM (Protease I og Protease II), søtningsmiddel (Splenda® Sukralose), Laktase (laktosereduserende enzym), lecitin.

Næringsinnhold per servering (40 gram):

Kalorier    150 kcal
Protein    35 gram
Karbohydrater    1.5 gram
Fett    1 gram

Produktet inneholder heller ikke det omstridte søtningsmiddelet aspartam, noen mener er helseskadelig, uten å gå mer inn på det temaet.

Effekt
Jeg kan ikke si jeg merket noen spesiell forskjell med dette proteinpulveret fremfor andre, men jeg kan si at med proteintilskudd generelt merker jeg bedre fremgang enn uten, da det er vanskelig å få i seg tilstrekkelig med proteiner fra vanlig kost. Det er lettdrikkelig, smaker godt, løser seg godt opp og er teknisk bra. Noe av det beste jeg har brukt!

Prisen er litt stiv, 349 kroner for 900 gram, men man får det man betaler for.

Produktet kan kjøpes på: http://www.nordicnutrition.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=156390&b_id=159505

Der står også mer informasjon!

Noen som har smakt samme pulveret, eller har noen innvendinger må kommentere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!