Skrevet av Emne: Kvinnelige kroppsbyggere ++  (Lest 17849 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Kvinnelige kroppsbyggere ++
« #30 : 06. juni 2009, 12:16 »
men kanskje synd hvis trådstarter syns de så bra ut!

jeg aner ikke hva trådstarter syns er pent. det er hans sak og jeg bryr meg ikke om det, men denne reagerte jeg på.

artig viss vi andre sa det andre om fyrer du liker? syns bare det ikke var særlig høflig. grensen til frekt.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Kvinnelige kroppsbyggere ++
« #31 : 06. juni 2009, 14:10 »
det er jeg helt enig i.. desuten syns jeg protesene gjemmer bort store deler av brystmuskelaturen..
proteser ser best ut på fitnessjentene..

Det er nå faktisk det mest valide argumentet i relasjon til bygging du kommer med der. Hvordan skal en nå egentlig bedømme utvikling og form av brystmuskulatur på en best mulig måte når det ligger en klatt med silikon over dem. Riktignok er jo brystene uansett dekket med et tøystykke da, men dog ...

Off Topic: Jeg synes ikke fitness damer heller trenger silikonproteser. Små eller store bryster spiller ingen rolle. Det er helt andre faktorer som avgjør sjarm og utstråling enn hvorvidt en er i stand til å fylle en dobbel-D cup. Ingenting overgår en kvinne som er trygg på seg selv og kroppen sin.

Smiley


Utlogget Mysteez

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Kvinnelige kroppsbyggere ++
« #32 : 06. juni 2009, 14:27 »
Men det er nok ikkje polstringa i ansiktet som gjev dei mannlige trekkene, det er store gode mengder av god gammeldags bol! Smiley Lite polstring i ansikte gir ikkje i nærheten av slik effekt.


det er ganske stor forskjell på kvinnelige kroppsbyggere og kvinnelige fitnessutøvere..
i bodyfitness for eksempel skal man ikke ha dype kutt, og striper.. fitness handler om å være i bra form, uten å være skrapa..

kvinnelige kroppsbyggere må gå på en mye hardere og striksere diett, samenlignet med en som konkurerer i bodyfitness..
mange kvinnelige kroppsbyggere deffer seg nesten ned til beinet, og kutter salt og væske, å da forsvinner polstringa i ansiktet, dermet får man et hardere utseende i ansiktet, som mange karakteriserer som "mannlige trekk".

dette kommer tilbake når man legger på seg igjen.

samme er d med pupper å for dem som lurer på hvofor kroppsbyggere/fitnessutøvere ikke har pupper.. mange får disse tilbake når dem er off season..

kroppsbygging dreier seg ikke bare om å bli størst, å få mest mulig muskelmasse.
det handler om å selvsagt bygge masse, men å få kvalitetsmasse, jobbe med symmetri, finne sine svakheter og forbedre disse.
det handler også om å få fine detaljer, og å få seperasjoner.

det er ikke alltid rett at størs er best! biggrin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!