Skrevet av Emne: Vigrid  (Lest 8836 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Vigrid
« : 05. juni 2009, 22:08 »
Idag på skolen fikk vi i oppgave om å diskutere og finne ut om hvorvidt en organisasjon som Vigrid skal få lov til å stille til skolevalg i Buskerud. For de skal nemlig stille og det var et eller annet rektor i Buskedud Fylkeskommune som skal ha sagt at dette er greit.

Når man leser på hjemmesidene dems så kan man finne mye morsomt, og mye av det som en voksen person ville le av. Blant annet hvordan man skal oppføre seg på fest og at man skal ha med seg kniv og våpen for å beskytte seg dersom man skulle komme ut i en slåsskamp og alltid ringe gjengen din dersom du er i fare. Men så lurer jeg på om en slik organisasjon blir rammet av rasismeparagrafen. Selv om man har ytringsfrihet så betyr det vel ikke at man kan bedrive rasisme eller?

Isåfall burde denne organisajonen vært forbudt. Men det ser ut som at de faktisk får lov til stille til skolevalg til tross for de ekstreme synspunktene.

Noen som har noe innspill?

Vi skal snakke om det på mandag på skolen, så hadde vært bra med litt info.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Vigrid
« #1 : 05. juni 2009, 22:14 »
.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

doomapple

  • Gjest
Sv: Vigrid
« #2 : 05. juni 2009, 22:22 »
Jeg har ingenting til overs for Vigrid men jeg respekterer selvsagt at i ett demokrati har selv slike som de rett til å ytre seg, og stille til valg. Akkurat slik som venstreekstreme utskudd som Rødt og NKP har det. Kan vi la partier som har forsvart de verste massemorderne i historien under påskuddet av at det er demokrati her i landet stille ved valg så bør man i sanhetens navn også tillate Vigrid å gjøre det. Det er tross alt partiet Rødt, ikke Vigrid som tidligere har forsvart massemordere som Mao Tse-Tung, Stalin(den eneste i Sovjet AKP likte), Pol Pot, Enhver Hoxa osv. Det er partiet NKP, ikke Vigrid, som opptrådte som ukritiske lakeier og forsvarte alt Sovjet og deres satelitt-stater gjorde. Og det er ingen som vil frata disse retten til å stille til valg bare fordi de er en gjeng med idioter snarere tvert imot. Og argumentet om at Vigrid er nynazister og derfor ikke bør få stille til valg holder ikke. I ett demokrati bør alle ha samme rett til å ytre seg/delta ved ett valg. Og desuten: Om man ser på idelogien og fortiden til nevnte Rødt og NKP: hva tilsier at disse to partiene har en mindre menneskefientlig idelogi?.... ingenting spør du meg. Og om man stiller spørsmål ved om det er riktig å la et udemokratisk parti delta i et demokratisk valg må man i sanhetens navn spørre seg om det er riktig å la Rødt og NKP stille ved valg, ikke bare om det er riktig å la Vigrid gjøre det.


Og bare så det er sagt: Ett parti som Rødt kan bytte navn 1 million ganger for å dekke over den blodige fortiden sin men partiet kan aldri lykkes med å skyve sin blodige partihistorie under teppe(partiet Rødt er som kjent dannet av AKP og RV, og de fleste vet hvem disse er, hva de har gjort og hva de står for) . Derfor vil da også partiet aldri noensinne komme til makten, og drømmen om å bli diktator vil for alltid forbli en våt drøm i Torstein Dales hode heldigvis. Og noen større sjanse til å få makt enn Rødt og NKP har garantert ikke Vigrid, men alikevel skal man altså i følge enkelte bryte demokratiets prinsipper og nekte dem deres demokratiske rett. At Rødt og NKP er blandt dem er naturlig: de forstår nemlig ikke bæra av hva demokrati er for noe, gjør har aldri gjort det ogvil aldri gjøre det heller. Da er det mer "skremmende" at AP, SV, SP og Venstre i følge VG åpenbart ikke har forstått hva ett demokrati innebærer noe bedre enn det Rødt og NKP har gjort.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Vigrid
« #3 : 05. juni 2009, 22:37 »
Men hvis vi ser bort ifra det da. Dagens Rødt parti står nemlig ikke for det samme som de gjorde i Sovjettiden ell? For Vigrid og NKP(?) er jo direkte rasistiske partier og ifølge grunnloven så er jo dette forbudt og spørsmålet er om de ikke blir rammet av rasismeparagrafen?

Det er jo ganske drøyt det de sier og mener, bare sjekk hjemmesida dems: http://vigridtvedt.net/
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Vigrid
« #4 : 05. juni 2009, 22:45 »
På tide nettsida til vigrid var oppe å gikk igjen, digger vitsene der. Selv om de er sykt rasistiske og jævlige så er de faktisk gode.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Vigrid
« #5 : 05. juni 2009, 22:50 »
Men hvis vi ser bort ifra det da. Dagens Rødt parti står nemlig ikke for det samme som de gjorde i Sovjettiden ell? For Vigrid og NKP(?) er jo direkte rasistiske partier og ifølge grunnloven så er jo dette forbudt og spørsmålet er om de ikke blir rammet av rasismeparagrafen?

Det er jo ganske drøyt det de sier og mener, bare sjekk hjemmesida dems: http://vigridtvedt.net/

Rødt står for ganske jævlige ting på lik linje som SV og vigrid, forøvrig burde de 3 partiene blitt bannlyst.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Vigrid
« #6 : 05. juni 2009, 22:55 »
På tide nettsida til vigrid var oppe å gikk igjen, digger vitsene der. Selv om de er sykt rasistiske og jævlige så er de faktisk gode.

Haha satt akkurat å leste litt vitser, mye drøøyt, men faen så gøy xD
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Vigrid
« #7 : 05. juni 2009, 22:55 »
Hvordan da? Jeg har aldri satt meg inn i det, men som det ser ut nå så er det jo FRP og høyresiden som er mest fremmedfiendtlige?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Vigrid
« #8 : 05. juni 2009, 22:58 »
Et vakkert syn!
Hva er svart, oransje og samtidig et vakkert syn?
En neger i brann...

En stor tragedie!
Hva er fryktelig tragisk?
En buss full av negere som kjører utfor et stup med 3 tomme seter...


Fyfaen for noen mennesker, om man kan kalle dem det.. At det går ann.

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Sv: Vigrid
« #9 : 05. juni 2009, 23:05 »
Vet du hva en jøde med gassflaske på ryggen kalles?
Avhengig.

Vet du hva en jøde med to gassflasker på ryggen kalles?
Langer.

Hva er en jødes største dilemma?
Gratis svinekjøtt.

Hvorfor har jødene så store neser?
Fordi luften er gratis.

Hvorfor vandret jødene 40 år i ørkenen?
En av dem mistet en tikrone.

Grin

Hadde aldri tenkt tanken på å gå inn på vigrids hjemmeside og lese vitser før  :Smiley

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Vigrid
« #10 : 05. juni 2009, 23:09 »
Noen av vitsene er morsome ja, men det de skriver mener de faktisk og er ganske så rasistisk.

Kom med litt inspill og synspunter, vitsene kan vi lese selv Smiley
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Vigrid
« #11 : 05. juni 2009, 23:19 »
Har alltid syntes det var så rart at vigrid har fått så sinnsykt mye oppmerksomhet.. ALLE vet hva vigrid er, og organisasjonen har vært i nyhetsbilde utallige ganger. Men i praksis er vigrid bare en galning som Odin åpenbarte seg for + ca 20-30 ungdommer og en fulstendig bedriten webside med negervitser på.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Vigrid
« #12 : 05. juni 2009, 23:27 »
Har alltid syntes det var så rart at vigrid har fått så sinnsykt mye oppmerksomhet.. ALLE vet hva vigrid er, og organisasjonen har vært i nyhetsbilde utallige ganger. Men i praksis er vigrid bare en galning som Odin åpenbarte seg for + ca 20-30 ungdommer og en fulstendig bedriten webside med negervitser på.

Har fått nogenlunde samme inntryket. Jeg tror heller ikke de har noe særlig mange medlemmer og tilhengere. Læreren vår så ut til å være ganske kritisk til dem selv om en lærer skal være nøytral når det gjelder politiske synspunkter.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: Vigrid
« #13 : 05. juni 2009, 23:31 »

Noen som har noe innspill?


Patetiske folk, mildt sagt.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Vigrid
« #14 : 05. juni 2009, 23:40 »
Patetiske folk, mildt sagt.

Henger meg på beistet, og legger i tillegg ut en video av tommy myrbostad, mest kjent for "Fjortis the movie".

http://www.youtube.com/watch?v=cjoRKoQCL_s#noexternalembed&hl=en&fs=1&border=1"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!