Skrevet av Emne: Hvordan spise for å nå mine mål?*  (Lest 1029 ganger)

Utlogget akon123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 57

Hvordan spise for å nå mine mål?*
« : 09. juli 2009, 02:12 »
Hey, jeg har trent i et halvt år nå. Kan ærlig si jeg har gjort mitt beste for å skifte livsstil, gjort om på kostholdet, og trener som bare pokker Smiley Men har nå gått på "smellen" har spist drit i 3 uker nå, nå er jeg på rett kjør i vei, men jeg har noen spørsmål først  Grin

Jeg vet det er sikkert mange som spør om det same som meg, but here it comes:

Hvordan skal jeg spise hvis jeg ønsker store muskler, som f.eks stor brystkasse (med kløft) og greit store armer, ja jeg vet dette vil ta lange tid osv, men er samme om jeg bulker eller deffer? eller er det best å bulke for å oppnå dette?

vil helst prøve å jørr dette udenom å få "store" mage, jeg er allerede chubby  dry

takker for svar
Arnold & Hulken <3

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Nameless

  • Gjest
Sv: Hvordan spise for å nå mine mål?*
« #2 : 09. juli 2009, 10:42 »
Om du allerede føler deg litt chubby, burde du kanskje redusere fettprosenten (og kroppsvekten) først? Det er sjeldent en god idé å prøve å redusere fettprosenten, samtidig som du bygger muskler. Om du er helt fersk innenfor treningssamenheng, så er det ikke urealistisk å oppnå en viss effekt, men.

Spis i moderat energioverskudd, så slipper du den ønskede fettakkumuleringen i alle fall. Første bud er å renske opp i kostholdet. Tilføre kroppen magre proteinkilder, omega3 fra maritime kilder (sel-, fiskeolje), frukt, grønnsaker, bær, nøtter, m.m)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!