Skrevet av Emne: Dopingtester i strongman og kroppbygging for fremtiden?  (Lest 2662 ganger)

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Det er mye nysgjerrighet rundt hvem som bruker doping og hvem gjør ikke. Men en ting vil jeg hvertfall ha sakt om disse miljøene, at noen gjør! Hvor mange som gjør, blir bare tull å gi uttalelser om. dry

Men vil det ikke i fremtiden komme dopingtester i disse konkurransene også? Slik som kroppsbygging og strongman reglene er nå, så er det så godt som lovlig å bruke doping.  Huh

Selv har jeg mål som å en gang leve av treningen min, men det er ikke like morro når folk mistenker bruk av dopingmidler. Det kan jeg godt tenke meg, om det er dopingfrie strongmen eller kroppsbyggere.


Her vil jeg at folk skal uttale seg om dopingbruket i disse miljøene, og om dere er villige til å gjøre det dopingfritt i fremtiden  Smile


Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget Gatorade

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

i din drømmeverden

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Det er flere debatter gående på dette temaet, det syns at du ikke har satt deg skikkelig inn i temaet. Les de andre postene som omhandler dette først.
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Det er flere debatter gående på dette temaet, det syns at du ikke har satt deg skikkelig inn i temaet. Les de andre postene som omhandler dette først.
Hvis du ser på statusen min så er jeg nykomlig Smiley
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Du er nykommling ja, men det hindrer deg ikke å i søke og lete litt. Det finnes så mange tråder om dette, alle glir i praksis ut. Så vi tar ikke denne runde her nå, enda en gang...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!