Skrevet av Emne: Er det bare meg eller går denne verden sakte men sikkert til helvete?  (Lest 4897 ganger)

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Ejay: Vi er afrikanske aper, vi er menneske-aper. Vi har utviklet oss i feil retning og tuklet med naturen, vi har gått inn og forstyrret den. For å kunne se hva som virkelig er naturlig, så må vi vende blikket tilbake til naturen og se hvordan alle andre dyr lever. Ingen av dem kjører bil, de haiker med andre dyr og insekter. Ingen av dem varmer maten sin, de lager hus, så hus er naturlig, et bosted. De danser for å imponere en partner, det gjør vi også. De sørger over tapet av et barn, det gjør vi også. De har følelser, det har vi også. Aper lager seg enkle verktøy for å få ta i mat, det gjør vi også (bare at vi har tatt det ett skritt lenger)  Ingen av dem bruker klær, vi har nesten ingen pels igjen og må ty til hjelp fra andre dyrs pels for å kunne klare oss gjennom en vinter. Ingen av dem kan kommunisere med andre dyr som er på et annet kontinent eller som er milevis unna, slik vi kan.

Vi, menneskeapene, er en feil fra evolusjonen. Heldigvis kommer planeten og naturens gang til å fortsette når vi mennesker er borte.  Inget spor igjen av oss unntatt det vi har satt igjen på månen (amerikanske flagg og månebase osv.)  Nye vesener kommer til å komme til liv og alt vil finne sin naturlige gang igjen. Forhåpentligvis kommer det ikke til å utvikle seg nok en rase slik som oss, vi er de mest forferdeligste dyrene på denne kloden synes jeg.





hater du mennesker eller noe?
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Det kommer da vel ikke  som noen overraskelse at vi ikke lever med naturen? At vi forurenser, skader miljø og ødelegger klimaet og miljøet for både oss og andre dyr?

Derfor kan jeg si at vi nå er feil. Vi har utviklet oss feil. For å kunne rette opp, må vi gå tilbake til naturen, men vi ikke er egnet til å klare oss i den rå naturen.

Kirkebrann: ja, jeg har personlig aldri skjønt hvorfor folk bruker "hippie" som et mobbeord.  Jeg er bare en som misliker at vi mennesker har kommet hit vi er idag.

"Heal the world, make it a better place" - Michael Jackson.

Vi mennesker er en svært uheldig dyreart for annet liv på denne jorden.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64



Kirkebrann: ja, jeg har personlig aldri skjønt hvorfor folk bruker "hippie" som et mobbeord.  Jeg er bare en som misliker at vi mennesker har kommet hit vi er idag.

"Heal the world, make it a better place" - Michael Jackson.

Jeg er mer for hat,kaos og total nedbrytelse.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Jeg er mer for hat,kaos og total nedbrytelse.

Ja, du kan godt gjøre dette mot deg selv, men vi har ingen rett til å gjøre dette mot annet uskyldig liv.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Hva så om verden går til helvete? Enjoy the ride while it lasts.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Det spiller ingen rolle hva du eller jeg eller andre "nææh jeg gir faen azz"-folk mener om dette. Vi har ingen rett til å leke sjef over alt annet liv på denne jorda.



Dette er etter min mening den av de aller største og viktigste arvestykkene han etterlot seg ut av mange andre utrolige viktige beskjeder han ville sende ut i verden.

http://www.youtube.com/watch?v=KOnL5c8LMqM


"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Siden jeg ikke vet åssen jeg legger ut linken, men har lyst til å dele ei låt som jeg med deg jeg og.
Søk på Urgehal Selvmordssalme.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Det spiller ingen rolle hva du eller jeg eller andre "nææh jeg gir faen azz"-folk mener om dette. Vi har ingen rett til å leke sjef over alt annet liv på denne jorda.


Jo.

Når dinosaurene var råest og best var de sjefer. Nå er vi best og kan sjefe så mye vi vil over andre Smiley
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Jaja, det går til helvete Smiley

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Hest, esel og andre fremkomstdyr kan brukes. Bil og annet er ihvertfall utelukket i en ideell verden.
Er det ikke kjipt for dyr å bli trellbundet for å slave som transportmiddel?

Transport ved bil er vel ikke den store kneiken, det er vel forbrenningsmotoren som er synderen. El-bil er jo en mulighet. Den nye tesla'en er jo konge, ser stilig ut, har mer dreimoment enn en porsche, og det fra null omdreininger. Det viser at det er mulig hvis man vil. Jeg har lyst på en tesla. (kjøre i kollektivfeltet og parkere gratis i en møkkstilig og dritsprek bil tiltaler overfladiske meg)

Det får man jo til å fundere på hva think-gjengen har drevet med. Lurer på å om et av designkriteriene til den bilen er at den skal flyte hvis den faller på hodet i vannet, den ser jo ut som en badebalje.

Nok en tanke; langtransport av varer er en av de virkelig store forurensingskildene. Båttrafikk i internasjonalt farvann er ikke regulert og avgiftsbelagt som f.eks biltrafikk, så siste sort av den billigste møkkaolje blir brukt som drivstoff.

Så hvis du vil gjøre en forandring: Drit i himalaysaltet og spis norsk salt (alternativt flytt til himalaya), og dyrk spirihvanåenn i drivhus i Norge og ikke i andesfjellene (alternativt flytt til andesfjellene og i så fall spis andesfjellsalt).

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Dette er etter min mening den av de aller største og viktigste arvestykkene han etterlot seg ut av mange andre utrolige viktige beskjeder han ville sende ut i verden.

Jeg er ikke så inne i kamerat Jacksons virke, men har han gjort noe konkret for en bedre verden utover å synge om det? Man kan si hva man vil om Bill Gates, men han har jo i det minste pumpet enorme midler inn i Bill & Melinda Gates Fundation som faktisk gjør noe.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Ejay: Vi er afrikanske aper, vi er menneske-aper. Vi har utviklet oss i feil retning og tuklet med naturen, vi har gått inn og forstyrret den. For å kunne se hva som virkelig er naturlig, så må vi vende blikket tilbake til naturen og se hvordan alle andre dyr lever. Ingen av dem kjører bil, de haiker med andre dyr og insekter. Ingen av dem varmer maten sin, de lager hus, så hus er naturlig, et bosted. De danser for å imponere en partner, det gjør vi også. De sørger over tapet av et barn, det gjør vi også. De har følelser, det har vi også. Aper lager seg enkle verktøy for å få ta i mat, det gjør vi også (bare at vi har tatt det ett skritt lenger)  Ingen av dem bruker klær, vi har nesten ingen pels igjen og må ty til hjelp fra andre dyrs pels for å kunne klare oss gjennom en vinter. Ingen av dem kan kommunisere med andre dyr som er på et annet kontinent eller som er milevis unna, slik vi kan.

Vi, menneskeapene, er en feil fra evolusjonen. Heldigvis kommer planeten og naturens gang til å fortsette når vi mennesker er borte.  Inget spor igjen av oss unntatt det vi har satt igjen på månen (amerikanske flagg og månebase osv.)  Nye vesener kommer til å komme til liv og alt vil finne sin naturlige gang igjen. Forhåpentligvis kommer det ikke til å utvikle seg nok en rase slik som oss, vi er de mest forferdeligste dyrene på denne kloden synes jeg.

Alle dyr kjemper om naturessursene, spiser hverandre osv og i stor grad begrenser hverandres utvikling. Hvorfor skal mennesket være noe annerledes? Det hadde ikke eksistert så mange som vi er uten vår teknologi og sivilisasjon. Mener du at dyr har større rett til å eksistere enn oss eller hva mener du egentlig?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Vi har utviklet oss vekk fra hvordan vi var "ment" til å leve. Derfor er vi en feil.  Natur er natur er natur.

Hvem bestemmer hvordan vi er ment til å leve. Du sier det ikke finnes premisser (natur er natur er natur), men alikevel sier du vi lever feil?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Det kommer da vel ikke  som noen overraskelse at vi ikke lever med naturen? At vi forurenser, skader miljø og ødelegger klimaet og miljøet for både oss og andre dyr?

Dette gir oss bedre levevilkår. Bedre levevilkår=mer formering=mere mennesker. Hva er unaturlig med dette? Det eneste unaturlige jeg ser er at vi mennesker er så utrolig overlegne.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget david.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Kan du ikke bare joine Save the Planet - Kill yourself Movement da?  Start med deg selv.

Jævla bra! Grin
17 år.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!