Skrevet av Emne: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?  (Lest 14531 ganger)

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2002 ?
« #30 : 03. juli 2009, 09:26 »
den kan jeg være med på, hadde de testet alle, så hadde det ikke stått mange igjen gitt Tongue
men det E-dawg sier om Nee, er etter hva jeg har hørt i mange år oppover feil, men har ingen kilder på at han har brukt noe eller ikke, men etter hva jeg har hørt av MANGE, er kevin nee en av de eneste store strongman som er så å si ren. Ja, jeg kan gå me på at han ikke er 100% ren, MEN, at han har brukt MINIMALT lite, å mye mindre enn de fleste store bruker. pudz er stappfull, det er ikke Nee!


først må jeg bare si at jeg ved et uhell ga deg en honnør når jeg skulle quote innlegget ditt.angrer fælt.

det du sier her er så hinsides feil at det sjokkerer meg. kevin nee rein? ikke brukt så mye som de andre? og dette har du hørt av MANGE? hvor mange av de du har hørt det av kjenner nee?

som en liten tilleggsopplysning så satt kevin og fortale åpent om steroidebruket sitt på storefjell ifjor,var ikke bare litt hormoner(hva du nå enn må mene med det) han brukte.

når du ser på alle skader og avrivninger nee har i en så ung alder,er det logisk og tenke seg til at dette skyldes hard dopbruk i ung alder.man får altfor store belastninger på ledd og sener når man øker så sinnsykt i musklmasse.

pudzianowski har også en del skader men han er tross alt 10år eldre. bare fordi han har en bedre fysikk enn de fleste andre strongmen betyr ikke at han er mer dopet.
er ikke bestandig slik at den som bruker mest vinner.

men du kan sitte med bildet ditt av deg og kevin nee og hyle så mye om doping du bare vil,ingen bryr seg. man pisser ikke i eget reir er det noe som heter......

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Doping verdens strerkeste mann 2002 ?
« #31 : 03. juli 2009, 09:44 »
den kan jeg være med på, hadde de testet alle, så hadde det ikke stått mange igjen gitt Tongue
men det E-dawg sier om Nee, er etter hva jeg har hørt i mange år oppover feil, men har ingen kilder på at han har brukt noe eller ikke, men etter hva jeg har hørt av MANGE, er kevin nee en av de eneste store strongman som er så å si ren. Ja, jeg kan gå me på at han ikke er 100% ren, MEN, at han har brukt MINIMALT lite, å mye mindre enn de fleste store bruker. pudz er stappfull, det er ikke Nee!

Så å bruke litt er greit, bare man ikke bruker så mye? Ser du ikke dobbeltmoralen i dette? Enten så boler man, eller så boler man ikke. Man boler ikke bare "litt"!

Han er "så og si ren"?!Hva mener du egentlig om doping? Om du synes det burde vært fritt frem og fri flyt, så si heller det da! I stedet for å rettferdiggjøre bruk, så lenge det bare er "litt".
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Doping verdens strerkeste mann 2002 ?
« #32 : 03. juli 2009, 09:50 »
En amerikaner med ekstreme gener for å bli stor og sterk uten dop og med et hode som virker bare sånn passelig som ikke blir plukket opp av de store pengeidrettene som tenåring og blir rik, men som ingen hører om, og som plutselig er i verdenstoppen i strongman uten å dope seg, eller bare doper seg "litt"?

Get real!

Kevin Nee har en universitetsgrad, men har aldri nevnt noe om å ha drevet annen idrett enn strongman siden han var tenåring. Han kvalifiserte seg til WSM som 19-åring. Skal jeg tro på at et så "stort talent" slapp gjennom fingrene til speiderne, eller at han sa nei til gratis skolegang fordi han heller ville satse på strongman? Næh.

 Tongue

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Doping verdens strerkeste mann 2002 ?
« #33 : 03. juli 2009, 09:50 »
den kan jeg være med på, hadde de testet alle, så hadde det ikke stått mange igjen gitt Tongue
men det E-dawg sier om Nee, er etter hva jeg har hørt i mange år oppover feil, men har ingen kilder på at han har brukt noe eller ikke, men etter hva jeg har hørt av MANGE, er kevin nee en av de eneste store strongman som er så å si ren. Ja, jeg kan gå me på at han ikke er 100% ren, MEN, at han har brukt MINIMALT lite, å mye mindre enn de fleste store bruker. pudz er stappfull, det er ikke Nee!


rofl
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #34 : 03. juli 2009, 10:22 »
fy faen så du driter deg doffen!
jævla tulling


Utlogget NeDD

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 288
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 288

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #35 : 03. juli 2009, 10:39 »
Doffen er typisk styrkeløfter, bare han kjører dobbelmoral og vet ikke helt hva han selv mener.  lol

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #36 : 03. juli 2009, 10:54 »
gir egentlig faen i om dem bruker bol i det hele tatt, er ihvartfall hævlettes rått å se på Cheesy

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #37 : 03. juli 2009, 11:10 »
Nederst i artikkelen står det:

- Hvis det viser seg å være et stort problem, kan vi helt sikkert få til et samarbeid med Antidoping Norge.

Så det vil altså si at om det blir et større problem med tiden vil det kanskje komme dopingtester for strongman om 10år?
Da skal jeg være den heldige vinner av å være dopingfri Smiley
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #38 : 03. juli 2009, 11:21 »
Mener å huske at det var sentralstimulerende Pudz røyk ut på. Det var vel det de var ute etter og,
Er vel ikke moro å ha folk med såpass mye effedrin i kroppen at de kan få et hjerteinnfarkt når som helst med i konken.. Ser den Smiley . Var vel i tillegg rett etter at en strongman døde av noe sånt (?) .

Men igjen, samme faen om strongmen bruker steroider/vekst.. Smiley
Ingen vil se Petter Solberg komme igjenom Skogen etter fartsgrensa, i en orginal Ford Focus 1.6l.. Morsommere å se han suse gjennom skogen, opptil 3 ganger fartsgrensa på det sykeste, i en topptrimma bil. (Dog at han setter livet sitt på kanten). Men det bryr jo ingen seg om? Smiley
Eller i Formel 1 feks, myyyye dødsulykker der.
Se alle de sportene, de kunne fått tregere biler, fartssperrer, osv osv. Og det ville vært få som hadde gått med. Men hvem ville da drevet med det, og hvem ville da sett på det?? Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #39 : 03. juli 2009, 11:24 »
Ikke for å pirke, men det har ikke vært en eneste dødsulykke i F1 siden 1. mai 1994 da Ayrton Senna ikke taklet svingen.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #40 : 03. juli 2009, 11:29 »
Ikke for å pirke, men det har ikke vært en eneste dødsulykke i F1 siden 1. mai 1994 da Ayrton Senna ikke taklet svingen.
Hehe ok, bare skrev ned noe som jeg trodde det var dødsulykker i.
Men si rally da, der har det jo vært enn god del.
Og se i motorsport generelt (Wiki er ikke verdens beste kilde, men det funker bare for å få fram poenget mitt).
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_racing_drivers_who_died_in_racing_crashes

Poenget mitt er at dette er jo greit for folk? Tydligvis siden folk fortsatt kikker på det, synes det er morsomt, ingen vil at de skal kjøre tregere biler/motorsykkeler osv.
Hva er forskjellen her, og på at Strongmen doper seg? Og kanskje utsetter seg selv for en risk.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #41 : 03. juli 2009, 11:36 »


Poenget mitt er at dette er jo greit for folk? Tydligvis siden folk fortsatt kikker på det, synes det er morsomt, ingen vil at de skal kjøre tregere biler/motorsykkeler osv.
Hva er forskjellen her, og på at Strongmen doper seg? Og kanskje utsetter seg selv for en risk.

Forskjellen er at om en strongman doper seg og en annen ikke gjør det blir det det samme som om en i et race hadde mye bedre bil enn en annen Wink Men de fleste doper seg jo i strongman uansett så er jo samme faen Wink
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #42 : 03. juli 2009, 11:50 »
Forskjellen er at om en strongman doper seg og en annen ikke gjør det blir det det samme som om en i et race hadde mye bedre bil enn en annen Wink Men de fleste doper seg jo i strongman uansett så er jo samme faen Wink
Og da kommer det jo inn, det er ikke noe regel mot å dope seg i strongman Smiley .
Og det er jo forøvrig bedre det, da kan de som vil stille reint gjøre det, og de som ikke vil kan gjøre det.
Mens i feks Rally så har du vel ikke lovt til å stille på banen med en liten 1.6l focus.. (?)
Der så kan de jo nesten si, gir du ikke alt / kjører du ikke det beste du kan så er du ute.
Så det blir jo nesten som å si at alle MÅ risikere livet sitt om de skal være med, ikke som i Strongman, der er det jo et personligt valg.
(Satt litt på spissen det da).

I min perfekte verden så hadde det vært 2 klasser i strongman. 1 med dopingtest, og 1 uten.

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #43 : 03. juli 2009, 11:51 »
Nei, det er ikke samma faen! Doping skal bort.

Det finnes faktisk strongman som er dopingfrie(f.eks. Brian Siders som er PIF), og alle vet at skulle det vært rettferdig så hadde de dopingfrie vunnet. Det er de som er de sterkeste! Det er de som har gener!
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Utlogget Galningen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Doping verdens strerkeste mann 2004 ?
« #44 : 03. juli 2009, 11:53 »
I min perfekte verden så hadde det vært 2 klasser i strongman. 1 med dopingtest, og 1 uten.
Det hadde vært fint Smiley en klasse for verdens sterkeste og en for verdens sterkeste bolefaen Wink
Torkel var med på Europas sterkeste mann 1984, der skulle han bære et par farmers walk på 85kg.
Dette ble han opprørt over, og sa: Faen, jeg har vel ikke meldt meg på en konkurranse for kondisjon!
______________________________________

Mitt beste løft: 100kg enhånds markløft

Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!