Skrevet av Emne: .  (Lest 2406 ganger)

Utlogget Fosen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

.
« : 16. juni 2008, 16:08 »
kj

Utlogget Theisen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

Sv: Øysteins bildeprofil
« #1 : 21. juni 2008, 22:41 »
Bra rygg Smiley
Mål: Bli som vin Diesel

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Øysteins bildeprofil
« #2 : 21. juni 2008, 22:51 »
jeg syns du har en veldig bra overkropp generelt og et godt utgangspunkt for videre trening og muskelbygging!

tror ikke du behøver å "bulke" i særlig grad da... et kosthold med tilstrekkelig protein og næringsstoffer kommer til å gjøre susen for deg, garantert! blir du for tynn kan du øke næringsinntaket. dette kommer jo an på hvordan du ønsker å se ut, a la kroppsbygger eller styrkeløfter/strongman. jeg satser på den siste looken, med litt ekstra kroppsfett, jeg syns litt ekstra "spekk" bevarer styken best og holder meg skadefri.

la nå armen din bli helt bra før du peiser på for fullt!

detta blir fint!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Fosen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Øysteins bildeprofil
« #3 : 22. juni 2008, 01:02 »

Utlogget Fosen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Øysteins bildeprofil
« #4 : 22. juni 2008, 01:07 »
jeg syns du har en veldig bra overkropp generelt og et godt utgangspunkt for videre trening og muskelbygging!

tror ikke du behøver å "bulke" i særlig grad da... et kosthold med tilstrekkelig protein og næringsstoffer kommer til å gjøre susen for deg, garantert! blir du for tynn kan du øke næringsinntaket. dette kommer jo an på hvordan du ønsker å se ut, a la kroppsbygger eller styrkeløfter/strongman. jeg satser på den siste looken, med litt ekstra kroppsfett, jeg syns litt ekstra "spekk" bevarer styken best og holder meg skadefri.

la nå armen din bli helt bra før du peiser på for fullt!

detta blir fint!

Takk for fint svar! Jeg er på deff nå, ligger på rundt 2300-2400 kcal daglig, med 50gram sunt fett og 160 gr protein som grunnlag for kostholdet. Blir mye egg, kyllingkjøttdeig, tunfisk osv. Har gått ned 11 kilo siden begynnelsen av januar nå, så tør påstå dette har funket på meg Smiley

Før så har det vært sånn at jeg har bulka meg opp 10-11 kilo fra høsten til jul, så panikkdeffing fram mot sommeren. Jeg har nå funnet ut at dette ikke er så veldig bra, mister mye muskelmasse/styrke av å deffe på den måten, så har jeg veldig mange strekkmerker osv. Så skal deffe meg ned til rundt 80 kilo(ikke langt unna!!!), før jeg bulker roolig fra høsten av, legge meg på 300-400kcal over bare, for å bygge styrke.

Bra løft på deg 79-tønna! Løfta lenge?

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Øysteins bildeprofil
« #5 : 22. juni 2008, 11:26 »
Takke takk:-) Har holdt på i ca 8 år med vekter. Starta som 20-åring og i løpet av to år gikk jeg fra 80 til 167.5 i benken. Nå er dette utført på gymmen alt sammen, så jeg kan ikke skryte på meg noe i stevne, men men...

I dag er jeg kanskje god for 160 i benken og noe mindre i bøy og mark, men styrken er på vei tilbake nå!

Har kutta ut all "bygging" for å trene styrke, liker meg best mellom 1 og 4 repetisjoner med tunge vekter. For mye slit med høye reps og svette, litt lat ja;-)
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Fosen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Øysteins bildeprofil
« #6 : 22. juni 2008, 15:30 »
Såpass! Hadde jeg hatt den økningen på 2år, hadde jeg vært i ekstase.. Har lest meg opp til en god del kunnskap nå, så blir spennende å se hvordan styrken øker nå til høsten med litt mer mat Smiley

Utlogget twinsy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Ég er Íslensk Víkínga stelpa !
Sv: .
« #7 : 05. november 2009, 23:23 »
Hvor er bildene Øystein???
http://www.ironcurtainlabs.net/magnus/

39 år
4 barns mor
159cm
59 kg (ikke nå lengre) Smiley

Utlogget Fosen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: .
« #8 : 06. november 2009, 07:32 »
Hehe, de lå ikke lenge ute Smiley var heller for å høre hva som var bra/dårlig før jeg slettet dem, og prøvde å jobbe videre med det jeg ble tipset om Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!