Skrevet av Emne: Lav fettprosent året rundt.  (Lest 9167 ganger)

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Lav fettprosent året rundt.
« : 12. juli 2009, 23:59 »
Hva kommer det av at noen greier å holde en lav fettprosent på 6-8% året rundt og samtidig bygge godt med muskelmasse? Dem kan spise hva og hvor mye dem vil men fettprosenten holder seg lav uansett. Skjønner at dette må ha noe med gener å gjøre, men nøyaktig hva kommer det av? Bare se på Carl Oscar (Binais) på forumet eller Charley Montreuil for å ta et eksempel.

kingkris3

  • Gjest
Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #1 : 14. juli 2009, 00:12 »
Det er vel ikke verre en og holde et jevnt matinntak og ikke spise så altfor meget. Jeg tror ikke de som får til dette kan trøkke i seg alt mulig dritt uten å gå opp i vekt. Har du et høyt kcal. overskudd over lengre tid vil du garantert legge på dag.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #2 : 14. juli 2009, 00:16 »
Legge inn små minideffer på rundt 2 uker relativt ofte funker bra det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #3 : 14. juli 2009, 00:31 »
Det er vel ikke verre en og holde et jevnt matinntak og ikke spise så altfor meget. Jeg tror ikke de som får til dette kan trøkke i seg alt mulig dritt uten å gå opp i vekt. Har du et høyt kcal. overskudd over lengre tid vil du garantert legge på dag.
De fleste vil nok legge på seg litt fett med overskudd ja, men det var ikke det jeg spurte om. Har sett et par eksempler hvor noen holder en fett prosent på 6-8% uansett hvor MYE de spiser. Jeg lurer på hvorfor noen har det slikt. Bare å se på bildeprofilen til Binais så skjønner du.
En kamerat av meg er også skapt slik at han ikke legger på seg noe fett. Har selv sett det med egne øyne og han spiset sinnsykt mye.

kingkris3

  • Gjest
Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #4 : 14. juli 2009, 00:35 »
De fleste vil nok legge på seg litt fett med overskudd ja, men det var ikke det jeg spurte om. Har sett et par eksempler hvor noen holder en fett prosent på 6-8% uansett hvor MYE de spiser. Jeg lurer på hvorfor noen har det slikt. Bare å se på bildeprofilen til Binais så skjønner du.
En kamerat av meg er også skapt slik at han ikke legger på seg noe fett. Har selv sett det med egne øyne og han spise sinnsykt mye.

Det er fult umulig at folk ikke legger på seg hvis de har et høyt kcal. overskudd. Spiser de nok så legger de på seg skal du se.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #5 : 14. juli 2009, 00:39 »
De fleste vil nok legge på seg litt fett med overskudd ja, men det var ikke det jeg spurte om. Har sett et par eksempler hvor noen holder en fett prosent på 6-8% uansett hvor MYE de spiser. Jeg lurer på hvorfor noen har det slikt. Bare å se på bildeprofilen til Binais så skjønner du.
En kamerat av meg er også skapt slik at han ikke legger på seg noe fett. Har selv sett det med egne øyne og han spiset sinnsykt mye.

Høy forbrenning enkelt og greit. Og spiser de ikke mer enn det de forbrenner så er det et fett...
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #6 : 14. juli 2009, 00:40 »
Det er fult umulig at folk ikke legger på seg hvis de har et høyt kcal. overskudd. Spiser de nok så legger de på seg skal du se.
Så åssen i alle dager har det seg slik at noen greier å holde en fettprosent på 6-8% året rundt selv om de spiser sinnsykt med mengder mat? Se under kategorien "bilder av kroppsbygger" så finner du Charley montreuil. Han legger ikke på seg en drit fett.
Eller bla på bildeprofilen til Binais så skjønner du hva jeg mener: http://http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=15981.2355

Et forskjellsbilde bare for å holde liv i tråden.



På dette bildet forskjellsbildet så har han ikke kjørt noe deff! Der ser du at fettprosenten er den samme, og han har holdt et solid kalorioverskudd.

Utlogget Neighborhood #2 (Laïka)

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #7 : 14. juli 2009, 00:40 »
Det er fult umulig at folk ikke legger på seg hvis de har et høyt kcal. overskudd. Spiser de nok så legger de på seg skal du se.
Har et par venner som spiser og spiser, men legger aldri på seg. Og ja, de spiser MYE og usunt!
Det har seg sånn at noen faktisk aldri legger på seg. Bare se på han 'MacDonald's-kongen' som hadde Maccen som eneste matkilde.
Forestill deg hvis Per Nordmann plutselig begynte å bare spise junk fra Maccen da. Tror ikke han hadde holdt seg så tynn da, nei.
Min teknoblogg: www.teknoweb.no

kingkris3

  • Gjest
Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #8 : 14. juli 2009, 00:43 »
Så åssen i alle dager har det seg slik at noen greier å holde en fettprosent på 6-8% året rundt selv om de spiser sinnsykt med mengder mat? Se under kategorien "bilder av kroppsbygger" så finner du Charley montreuil. Han legger ikke på seg en drit fett.
Eller bla på bildeprofilen til Binais så skjønner du hva jeg mener: http://http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=15981.2355

På dette bildet forskjellsbildet så har han ikke kjørt noe deff en gang! Der ser du at fettprosenten er den samme.


Du gir deg ikke du Grin

Enkelt og greit da spiser de ikke nok!

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #9 : 14. juli 2009, 00:45 »
Du gir deg ikke du Grin

Enkelt og greit da spiser de ikke nok!
Så åssen forklarer du bilde jeg linket? Les hva jeg skriver. Det virker som om du bare vrir deg unna.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #10 : 14. juli 2009, 00:52 »
Er bare å spise rent som faen med mye calorier. Ikke noe saus eller noe bare helt rent.
Spise omtrent det samme som på deff bare i mye større menger.
En offseason diett.

Ikke alle som klarer helt samme prosent året rundt, men at man ikke går opp så alt for mye hvertfall. i fett alstå
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #11 : 14. juli 2009, 00:55 »
Er det noen som virkelig kan noe rundt dette emnet som kan svare på hvorfor noen greier å holde samme fettprosent uansett hvor mye de spiser?

kingkris3

  • Gjest
Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #12 : 14. juli 2009, 01:00 »
Er det noen som virkelig kan noe rundt dette emnet som kan svare på hvorfor noen greier å holde samme fettprosent uansett hvor mye de spiser?

Jeg tror du bør lese litt om kosthold og ernæring Wink

Utlogget Neighborhood #2 (Laïka)

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #13 : 14. juli 2009, 01:01 »
Noen har høyere forbrenning enn andre, vanskeligere er det ikke.
Min teknoblogg: www.teknoweb.no

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Lav fettprosent året rundt.
« #14 : 14. juli 2009, 01:03 »
Jeg tror du bør lese litt om kosthold og ernæring Wink
Jeg tror heller du bør lese litt om gener!
Syns ikke jeg kommer noen sted her når det kun er kverulering og synsing. Hvor blir det av de ekspertene som virkelig kan mye rundt dette emnet?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!