Skrevet av Emne: PVL Monster Maxx- Triple Chocolate  (Lest 1875 ganger)

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
PVL Monster Maxx- Triple Chocolate
« : 13. juli 2009, 16:37 »
Navn:

PVL Monster Maxx

Næringsinnhold- 4 måleskjeer (240 gram):

Kcal:                1000.
Protein:               52 gram.
Karbohydrater:   172 gram.
Fett:                      8 gram.
 

Ingredienser:

Maltodekstrin, mikrofiltrert myse protein konsentrat og isolat, kalsium kaseinat, fructose, CLA, MCT (mellomkjedede triglyserider fra fraksjonert kokosnøtt olje), kakao, naturlige og kunstige smakstilsetninger, soya lecitin.

Smak:

Smaken synes jeg var god. Den har en litt mørk, konfektaktig smak over seg. Smaken kan føles litt "salt" i starten, men dette er noe du vender deg til. Selv er jeg rimelig kresen på sjokoladesmaken, men synes at denne absolutt var drikkbar. 

 
Konsistens:

Konsistensen kan måles med H- melk, altså litt tykkere enn vanlig melk. Denne konsistensen oppnådde jeg ved å blande 1 strøken scoop med 4 dl melk. Konsistensen varierer selvsagt etter hvor mange skjeer pulver man har oppi, kontra hvor mye væske. PVL Monster Maxx skummer litt, men etter min smak er dette ikke noe problem. For de som ikke liker skum, kan de bare la den stå i 5 min. Pulveret løser seg godt opp.

 
Fordøyelighet:

Jeg hadde ingen problemer med fordøyeligheten, og merket heller ingen ting til oppblåst mage etc. 
 
Effekt:

Effekten sier seg vel egentlig selv. Er du ute etter å legge på deg, er det selvfølgelig antall kalorier som teller, og med opptil 1000 kcal ekstra hver dag er det klart at man vil gå opp i vekt. Selv er jeg litt påpasselig med å legge på meg for mye vekt av gangen. Derfor har jeg valgt å bruke maks 2 scoops (120 gram) hver dag. Dette har likevel klart å føre til at jeg har gått opp et par kilo i løpet av en snau måned.   

Pris:

Prisen vil jeg si er fullt overkommelig.

299,- for 1,7 kg.
449,- for 4,5 kg.

Jeg vil nok derfor anbefale folk å kjøpe 4,5 kg. Da får du mest for pengene. Bestiller du en 4,5 kilosbøtte får du i disse dager i tillegg med 120 kapsler Krea-K Maxx, 12 proteinbarer, 60 kapsler Thermo Tea, shaker og smaksprøver med på kjøpet!
 

Totalvurdering:

Min oppfatning av dette pulveret er bra. Det tilbyr et høyt proteininnhold med kvalitet, blandes lett og har etter mitt syn en meget god smak. For de av dere som sliter med å "pakke" på dere vekt, er dette sannsynligvis løsningen.     

Anbefalt dosering:

4 måleskjeer (240 gram) blandes med 1 liter vann, juice eller melk.

Du kan selvsagt justere denne doseringen slik den passer deg.
For de fleste vil 2 måleskjeer (120 gram) direkte etter trening være nok.

Fåes kjøpt hos:

www.nordicnutrition.no

http://www.nordicnutrition.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=143431
 
 
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!