Skrevet av Emne: Mye dop i Oslo?  (Lest 13896 ganger)

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Mye dop i Oslo?
« #30 : 03. august 2009, 13:54 »
Amfetamin er vel ikke akkurat noe man bruker for selvmedisering. Da er det vel heller vanlig med hasj og blåvalium ;p
Derfor skriver jeg "selvmedisinering" i gåseøyne. Det handler om virkelighetsflukt. Amf og kokain er jo fine saker for å få en liten boost i selvtilliten (sånn rent bortsett fra at det ødelegger deg fysisk og psykisk).

Utlogget Tannfeen

Sv: Mye dop i Oslo?
« #31 : 03. august 2009, 13:56 »
Er løsningen å legalisere, eller bør det slås hardere ned på omsetning av rusmidler?
Å fortsette og flå de idiotene som allerede er hekta på faenskapet mens de som tjener gode penger går fri er vel uansett ikke produktivt.

Nå har ikke jeg så mye innsikt i dop og dopmiljøet, men hadde det kanskje gått an å bruke det dopet som tidvis blir beslaglagt til å 'behandle' de som er for langt nede til å stable på føttene igjen? Isåfall ville narkoindustrien tape dobbelt. Muligens et naivt utspill, men som sagt så er ikke dette akkurat mitt felt.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #32 : 03. august 2009, 13:57 »
Får da ikke så mye heftigere selvtillit av speed da, blir mere gira hvis du spør meg ;p Kokain er jo en ganske greit confidence boost ja vil jeg si Smiley

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Mye dop i Oslo?
« #33 : 03. august 2009, 13:59 »
amf og slikt er alt annet enn helsekost, og det har en tendens til å forsterke eventuelle psykologiske svakheter en måtte ha. Men det egentlig poenget mitt var at balltremannen antagelig ikke bare var rusa, men antageligvis var passelig psykotisk i bånn, og det å fengsle ham var ganske meningsløst.
å sørge for at han ikke har muligheter til å slippe ut,er vel heller en bedre diplomatisk måte å si det på
at han skal få all den hjelpen han trenger er også viktig,men slike mennesker som han bør ikke slippe ut til samfunnet før noen med kunnskap nok kan konstantere at denne mannen høyst sannsyneligvis er 100% frisk


VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #34 : 03. august 2009, 13:59 »
Er løsningen å legalisere, eller bør det slås hardere ned på omsetning av rusmidler?
Å fortsette og flå de idiotene som allerede er hekta på faenskapet mens de som tjener gode penger går fri er vel uansett ikke produktivt.

Nå har ikke jeg så mye innsikt i dop og dopmiljøet, men hadde det kanskje gått an å bruke det dopet som tidvis blir beslaglagt til å 'behandle' de som er for langt nede til å stable på føttene igjen? Isåfall ville narkoindustrien tape dobbelt. Muligens et naivt utspill, men som sagt så er ikke dette akkurat mitt felt.

Er jo stor forskjell på ting da. Legaliserer du foreksempel hasj tar du bort veldig mange dealere som dealer andre ting også, da rotbunnen av økonomisk inntekt for en dealer ligger i hasjen frem til man kanskje har råd til å kjøpe en hekker med kola. De fleste som selger knips, amf, kola osv starta med å selge halvplater og hekkere av keef, hvertfall av de jeg har vært borti.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Mye dop i Oslo?
« #35 : 03. august 2009, 14:02 »
Får da ikke så mye heftigere selvtillit av speed da, blir mere gira hvis du spør meg ;p Kokain er jo en ganske greit confidence boost ja vil jeg si Smiley
amfetim gjør til at selvtilliten strutter,og du føler deg udødelig så ja amfeatmin gjør mye for selvtilliten
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #36 : 03. august 2009, 14:04 »
Sist gang jeg tok det ble jeg bare hyper og rastløs og snakka masse, ikke sånn over ekstatisk følelse som det er på kola. Men er ikke noe fan av amf, synes det er dårlige greier ass, må jo være noe av det dummeste man kan putte i seg, spesielt hvis man gjør det til en vane.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Mye dop i Oslo?
« #37 : 03. august 2009, 14:05 »
Er løsningen å legalisere, eller bør det slås hardere ned på omsetning av rusmidler?
Å fortsette og flå de idiotene som allerede er hekta på faenskapet mens de som tjener gode penger går fri er vel uansett ikke produktivt.
Jeg synes det er helt greit for min del å bevare status quo når det gjelder rusmidler, men å trappe opp psykiatrien er et bra skritt i riktig retning.

Ellers har jeg problemer med å se hvorfor ikke "lost causes" som har brukt heroin i over 10 år kan få heroin i kontrollerte former (type sprøyterom). Det ville i allefall redusert den illegale distribusjonen av narkotika og ødelagt markedet litt for ze druglordz. Og det hadde hatt en samfunnsmessig gevinst å få redusert en del av vinningskriminaliteten.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #38 : 03. august 2009, 14:08 »
Vet ikke helt hvor samfunssmessig stor gevinsten hadde vært ;p Jo mere drugs som blir brukt jo mere penger er det som går i omløp. Selger man mye kjøper man jo ofte mye forskjellige ting som legale firmaer tjener mye penger på, og som med moms går det enda flere penger til staten. Vil si det er ganske vanlig for dealere som driver greit på, å ha et ganske stort forbruk.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Mye dop i Oslo?
« #39 : 03. august 2009, 14:09 »
Vet ikke helt hvor samfunssmessig stor gevinsten hadde vært ;p Jo mere drugs som blir brukt jo mere penger er det som går i omløp. Selger man mye kjøper man jo ofte mye forskjellige ting som legale firmaer tjener mye penger på, og som med moms går det enda flere penger til staten. Vil si det er ganske vanlig for dealere som driver greit på, å ha et ganske stort forbruk.

Tja, det blir som å si at vinningskriminalitet er et godt samfunnsøkonomisk grep fordi de som for bilen stjålet må kjøpe ny...

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #40 : 03. august 2009, 14:10 »
Nei det blir det ikke. De som selger dop stjeler ingen verdier fra noen andre. De selger en forbruksvare på lik linje som en butikk, bare at de ikke betaler skatt på det iom det ikke er lovlig.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #41 : 03. august 2009, 14:11 »
Du kan jo se på Miami i 70 tallet tror jeg det var, når resten av USA slet økonomisk, mens Miami opprettholdt sin økonomiske styrke og  unngikk masse konkurser pga det var så mye kokain handel der.

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Mye dop i Oslo?
« #42 : 03. august 2009, 14:13 »
Får da ikke så mye heftigere selvtillit av speed da, blir mere gira hvis du spør meg ;p Kokain er jo en ganske greit confidence boost ja vil jeg si Smiley

Det er få stoffer som gir selvtillit som amfetamin gjør, da spesielt methamfetamin.

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Mye dop i Oslo?
« #43 : 03. august 2009, 14:14 »
Sist gang jeg tok det ble jeg bare hyper og rastløs og snakka masse, ikke sånn over ekstatisk følelse som det er på kola. Men er ikke noe fan av amf, synes det er dårlige greier ass, må jo være noe av det dummeste man kan putte i seg, spesielt hvis man gjør det til en vane.
jeg skal innrømme at jeg har prøvd det meste,men nå har jeg ikke rørt noe på flere år
jeg for min del har aldri hatt noe utbytte av cola,men med amfetamin så føler jeg meg helt konge
føler jeg kan erobre alle damene i verden,selv om jeg har innovertiss når jeg bruker det  Wink
det finnes ikke en dørvakt jeg ikke hadde banka i søvne,det er iallefall det jeg tro når jeg går på amfetamin Grin
for noen år siden så var det en fra arendal som ifølge ryktene brukte amfetamin for første gang,han døde på vei joggende til kristiansand da han skulle prøve å rekke et utested før det stengte
han kom til lillesand,så orket ikke hjertet mer woot
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mye dop i Oslo?
« #44 : 03. august 2009, 14:18 »
Hmm, kan hende det varierer. For alt jeg vet kan det hende de gangene jeg snorta amf at det ikke var knall greier iom jeg ikke fikk noe spesielt bedre selvtillit, blir bare skikkelig hyper, snakkesalig og må hele tiden finne på noe å gjøre. De kolatypene jeg har snorta vet jeg var blant de beste/dyreste typene i byen, men da føler jeg meg hvertfall helt konge og nesten som jeg eier gate for å si det sånn ;p

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!