Skrevet av Emne: Lite proffer som har dødd av doping  (Lest 22269 ganger)

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #45 : 11. august 2009, 12:44 »
Jeg var med i kontrollgruppen på det studiet. Inntrykket jeg fikk etter samtale med de på aker var at de hadde sett noen forjævlig råtne årer på en del av deltakerne. Gleder meg til å lese rapporten.
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget hanshagerup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

  • Coming soon.....MEEEEEEEE!!
Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #46 : 11. august 2009, 13:23 »
siden du stiller meg direkte spm får jeg svare selvom jeg egentlig er ferdig med denne tråden.

1. nei,du kan IKKE mer enn meg om det her!
2.hva faen er poenget med å poste en liste med preps??tror du noen her blir imponert av det eller at du forteller om ditt bruk.
3. boka til bill phillips er vel ca 20 år nå så førstehåndsinfo du sitter på.bra jobba!!
4.gå å ta en sjekk av leververdier,nyreverdier,blodtrykk,kolesterol,og scan hjerte ditt så snakkes vi.

Atle, nå må du ikke bli så sint og bruke slike banneord. Jeg forstår at det kan være surt å møte sin overmann, men ta det nettopp som en mann.
Jeg tro egentlig du samarbeider med mod her fordi du fikk dem til å slette innlegget mitt, selv om jeg påpekte antidoping-tinger, nemlig at høye doser er fullstendig bortkastet og man risikerer sykehus.
Nuvel, men du Atle, siden vi nå begge nok nå er enige om at jeg er den rolige og sindige her og besitter den mest nøyaktige kunnskapen, foreslår jeg at vi slår en strek over denne lille disputten vår. La oss nå gå til ro med den konklusjonen at jeg bla.a. basert på min kjære kammerat Bill Phillips og min evne til å trekke konklusjoner utfra egen empirikk, fikk det siste ordet.
Du vet, det er ingen skam og snu og uannsett hvor sterk du er og hvor mye du vet, er det alltid en som er et strå vassere.

give me 5 and stay alive, baby

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493

Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #47 : 11. august 2009, 13:47 »
Jeg var på et anti-doping foredrag med han som driver nettsiden steroider.net.
Etter dette foredraget satt jeg igjen med det intrykket at de som ender opp som proffer, ofte er de som takler bivirkningene av steroider best. Ergo, bivirkningene vil variere veldig på folk.
Og jeg tror ikke det største problemet med bruk av steroider er at du dør. Det er vel heller det at du kan ødelegge kroppen for resten av livet.

Men dersom du ved bruk av steroider får ekstreme bivirkninger, tviler jeg også på at du blir "proff"

Utlogget CoC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • OK
Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #48 : 11. august 2009, 14:03 »
Det skal mye til for å dø av steorider, men at det ødelegger store deler av kroppen, er helt sikkert. Proffene er vel de som takler høye doser best, det er grunnen til at de kommer så langt som de gjør.

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #49 : 11. august 2009, 14:15 »
Det skal mye til for å dø av steorider, men at det ødelegger store deler av kroppen, er helt sikkert. Proffene er vel de som takler høye doser best, det er grunnen til at de kommer så langt som de gjør.

Det har vel kansje også med gener og dedikasjon å gjøre?

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #50 : 11. august 2009, 14:28 »
Det skal mye til for å dø av steorider, men at det ødelegger store deler av kroppen, er helt sikkert. Proffene er vel de som takler høye doser best, det er grunnen til at de kommer så langt som de gjør.


tett oppfølging av leger som klarer å skaffe tilveie "reine" varer og ikke all undergrounddritten som er kokt isammen i et kjellerlabb. er nok mye av grunnen..

dessuten er det nok en stor forskjell å bruke optimale doser iforhold til hva som gir en %-vis best "fremgang" kontra %-vis høyest "skade" risko.. har man et godt nok støtteaparat er det nok mulig å beregne dette til en hvis grad..


hadde mannen i gata begynnt å selvmedisinere seg for allskens sykdommer uten å ha nok peiling på det, hadde men nok opplevd store seinskader av dette også...




When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget Lastinline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 440
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 440

Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #51 : 11. august 2009, 14:30 »
Forsvarer ikke bruken av steroider og visst er det ikke bra for kroppen, men en kur i året eller 2 hvert annet år kan jo umulig være mer skadelig enn inntak av alkohol hver helg(kanskje fredag og lørdag), røyke, spise usunt og ikke trene? Tatt i betraktning med en som trykker med hodet, spiser sundt, drikker sjeldent og ikke røyker samt trener 4-5 dager i uken!

Enn som trykker steroider vet forhåpentligvis hva han driver med ved å ha lest igjennom alt som er å leses og tar forhåndsregler deretter! Har flere kompiser som trykker ganske heavy kurer fra tid til annen og ikke har peiling på hva de driver med.. waste of time og waste of health å jeg blir like forbanna hver gang de kommer kvisete og breiale på trening.. da vet jeg de er på kur!

Nei hold dere unna steroider folkens!!
Gutt 21 år
Mark: 240kg
Knebøy: 220kg
Benk: 160kgX5 100kgX25

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #52 : 11. august 2009, 14:53 »
Forsvarer ikke bruken av steroider og visst er det ikke bra for kroppen, men en kur i året eller 2 hvert annet år kan jo umulig være mer skadelig enn inntak av alkohol hver helg(kanskje fredag og lørdag), røyke, spise usunt og ikke trene? Tatt i betraktning med en som trykker med hodet, spiser sundt, drikker sjeldent og ikke røyker samt trener 4-5 dager i uken!

Enn som trykker steroider vet forhåpentligvis hva han driver med ved å ha lest igjennom alt som er å leses og tar forhåndsregler deretter! Har flere kompiser som trykker ganske heavy kurer fra tid til annen og ikke har peiling på hva de driver med.. waste of time og waste of health å jeg blir like forbanna hver gang de kommer kvisete og breiale på trening.. da vet jeg de er på kur!

Nei hold dere unna steroider folkens!!


En kur i året, eller 2 hvert annet år trenger ikke nødvendigvis å være skadelig. Det som er skadelig er når du ser hvor stor effekt de har. Du blir større, sterkere, selvtilliten går i taket, og det blir vanskelig å legge fra seg. Du blir avhengig..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #53 : 11. august 2009, 14:54 »
Atle, nå må du ikke bli så sint og bruke slike banneord. Jeg forstår at det kan være surt å møte sin overmann, men ta det nettopp som en mann.
Jeg tro egentlig du samarbeider med mod her fordi du fikk dem til å slette innlegget mitt, selv om jeg påpekte antidoping-tinger, nemlig at høye doser er fullstendig bortkastet og man risikerer sykehus.
Nuvel, men du Atle, siden vi nå begge nok nå er enige om at jeg er den rolige og sindige her og besitter den mest nøyaktige kunnskapen, foreslår jeg at vi slår en strek over denne lille disputten vår. La oss nå gå til ro med den konklusjonen at jeg bla.a. basert på min kjære kammerat Bill Phillips og min evne til å trekke konklusjoner utfra egen empirikk, fikk det siste ordet.
Du vet, det er ingen skam og snu og uannsett hvor sterk du er og hvor mye du vet, er det alltid en som er et strå vassere.

give me 5 and stay alive, baby

Ingen som samarbeider med moderatorer her. Jeg som slettet innlegget ditt fordi det gikk på bruk og doseringer. Hold sånt for deg selv! Det har ikke noe her å gjøre.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget CoC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • OK
Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #54 : 11. august 2009, 20:47 »
Forsvarer ikke bruken av steroider og visst er det ikke bra for kroppen, men en kur i året eller 2 hvert annet år kan jo umulig være mer skadelig enn inntak av alkohol hver helg(kanskje fredag og lørdag), røyke, spise usunt og ikke trene? Tatt i betraktning med en som trykker med hodet, spiser sundt, drikker sjeldent og ikke røyker samt trener 4-5 dager i uken!

Enn som trykker steroider vet forhåpentligvis hva han driver med ved å ha lest igjennom alt som er å leses og tar forhåndsregler deretter! Har flere kompiser som trykker ganske heavy kurer fra tid til annen og ikke har peiling på hva de driver med.. waste of time og waste of health å jeg blir like forbanna hver gang de kommer kvisete og breiale på trening.. da vet jeg de er på kur!

Nei hold dere unna steroider folkens!!

Kan ikke akkurat sammenligne alkohol og røyk med steorider, det skader på 2 forskjellige måter. Steorider er enormt skadelig for unge, man ødelegger hormonene fullstendig, veksten stoppes. Det er faktisk er grunn til at Lorenzo Becker er 170cm høy, og faren er vel 180.

Utlogget hanshagerup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

  • Coming soon.....MEEEEEEEE!!
Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #55 : 11. august 2009, 22:02 »
Kan ikke akkurat sammenligne alkohol og røyk med steorider, det skader på 2 forskjellige måter. Steorider er enormt skadelig for unge, man ødelegger hormonene fullstendig, veksten stoppes. Det er faktisk er grunn til at Lorenzo Becker er 170cm høy, og faren er vel 180.

Ja, de skader på to forskjellige måter. 1 av 3 dør av røyk. 1 av 10 000 dør av steroider.
Faktisk vet jeg om flere unge fotballspillere som har dødd av batterydrinker enn norske kroppsbyggere som har dødd av doping.

Utlogget andersgronn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

  • GISP!!!!
Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #56 : 11. august 2009, 22:17 »
Ja, de skader på to forskjellige måter. 1 av 3 dør av røyk. 1 av 10 000 dør av steroider.
Faktisk vet jeg om flere unge fotballspillere som har dødd av batterydrinker enn norske kroppsbyggere som har dødd av doping.



så du mener de dør somfølger av batterydrikken, og ikke somfølge av en annen sykdom, men som ene og alene blandingen sukker koffein har fått det til å segne om av..

du veit det er like latterlig som det høres ut..

det er ingen hemmelighet at 80% av aller schitzofrenitilfeller er utløst i hasjrus, avlikevel er alle seriøse forskere/leger osv enige om at du må være disponert for å få det, til å bikke over..


det virker som om du av en eller annen grunn prøver å retferdigjøre for deg selv at steroider tatt i kroppsbyggersammenheng er sundt.. hvem er det du prøver å lure?


hvor har du det forresten ifra at 1 av 3 dør ene og alene som følge av røyk??

When you deadlift more than you frenchpress, its time to start doing som kickbacks!!!!!!

Utlogget CoC

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • OK
Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #57 : 11. august 2009, 23:35 »
Ja, de skader på to forskjellige måter. 1 av 3 dør av røyk. 1 av 10 000 dør av steroider.
Faktisk vet jeg om flere unge fotballspillere som har dødd av batterydrinker enn norske kroppsbyggere som har dødd av doping.

At 1 av 3 dør av røyk vil jeg kalle en påstand. Det forkorter levealderen, man dør ikke pang av en røyk. Røyk ødelegger lunger, steorider ødelegger hormoner.
Hvertfall på kortsikt så lager steorider 100ganger mer skade enn røyk.

Røyk skyldes festing, noe som ikke er lett å gjøre noe med. Steorider skyldes sport, noe som kan gjøres noe med.

Om man skulle sammenlignes røyk og steorider, ville jeg gått inn på narkotika å kalle røyk for hasj og steorider for heroin. Steorider er alvorlige saker forandrer personers liv, uten at dem selv skjønner hva dem går med på.

Utlogget Aerts

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

  • You are not special.
Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #58 : 12. august 2009, 00:11 »

"Røyk skyldes festing, noe som ikke er lett å gjøre noe med. Steorider skyldes sport, noe som kan gjøres noe med."


Hva faen? Så det å feste å sutte på en røyk er vanskligere å deale med enn med sport som er en hobby å for mange mennesker en veldig viktig del av livet?
Går ikke helt an å sammenligne hva som er best å hva som er dårligst mellom å røyke å "bole". En ting som hvertfall er helt sikkert er at røyk skader deg og andre, steroider har man ingen sikker bevis på at skader kroppen, og uansett om JEG fikk valget mellom å tulle med helsa mellom:
A) Røyk
B) Steroider
Så hadde jeg valgt steroider, å det er jeg sikkert ikke alene om. Så hva er værst?
19 år, 184cm, 92kg

Benkpress: 145kg x1
Markløft: 170kg x 5
Knebøy: 160kg x 1

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Lite proffer som har dødd av doping
« #59 : 12. august 2009, 00:28 »
nå har jeg vært inne på dette forumet igen noen uker og jeg har ALDRI sett så mye idiotiske poster på noe treningsforum noe sted før(og jeg er på en haug av int. forum jeg ikke har tenkt å poste linker på her) .

si meg hva slags folk er det som er medlemmer her inne egentlig?stort sett folk som rabbler ut all mulig piss og med null kunnskap om noenting som helst.

skjønner godt at erfarene treningsfolk ikke gidder å poste her inne!
tror jeg tar en lang pause herfra igjen jeg og håper ting bedrer seg  >Cheesy


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!