Skrevet av Emne: Tribex Testosterone BOOOSTER  (Lest 19663 ganger)

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #45 : 27. august 2009, 23:57 »
Hvorfor skal jeg diskutere mere? Jeg har sagt mitt. Jeg mangler argumenter? HAHAHA. Bra det Blitskrig, si hvorfor neste gang.

Og hva faen har dette med kompetanse nivået mitt å gjøre?

Vel, du har jo ramset opp masse goodies fra produktene du har brukt, selv om det ikke finnes gode/sikre kilder at dette faktisk har en effekt. Når dette påpekes blir du sur. Så enten får du diskutere deg fram, ellers ser jeg ingen vits å skrive at du ikke gidder å lese o.l. Dette er ikke ett personangrep, men når du lokker fram utrolige virkninger av noe som ingen plasser er bevist funksjonelt, så må du være klar til å forsvare deg når folk begynner å tvile.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #46 : 28. august 2009, 01:38 »
Vel, du har jo ramset opp masse goodies fra produktene du har brukt, selv om det ikke finnes gode/sikre kilder at dette faktisk har en effekt. Når dette påpekes blir du sur. Så enten får du diskutere deg fram, ellers ser jeg ingen vits å skrive at du ikke gidder å lese o.l. Dette er ikke ett personangrep, men når du lokker fram utrolige virkninger av noe som ingen plasser er bevist funksjonelt, så må du være klar til å forsvare deg når folk begynner å tvile.

Ok. Les hva jeg skrev fra starten av, deretter komenter. Capish?
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #47 : 28. august 2009, 02:13 »
rofl

Hvis testoboostere hadde virket, så hadde gode utøvere både brukt det og gått god for det.
De tester jeg har sett på tribulus har i noen tilfeller av testgruppen vist endringer på omkring 1%

jeg tror det er mer verdt å bruke de 3-400 kronene på vitaminer og omega3, og heller fokusere på gode baseøvelser og jevnt matinntak.

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #48 : 28. august 2009, 07:35 »
rofl

Hvis testoboostere hadde virket, så hadde gode utøvere både brukt det og gått god for det.
De tester jeg har sett på tribulus har i noen tilfeller av testgruppen vist endringer på omkring 1%

jeg tror det er mer verdt å bruke de 3-400 kronene på vitaminer og omega3, og heller fokusere på gode baseøvelser og jevnt matinntak.

Ja jeg sier d igjen, Kids å muskler på boks Grin
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget dinos

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #49 : 28. august 2009, 07:48 »
Jeg føler uansett at jeg er veldig objektiv i forhold til placebo,zma har jeg feks merket 0 forskjell av,den legges på hylla nå.

Er på andre da`n med zeus nå,blir spennende å se om man kjenner noen forskjell.

enten så kjenner man det eller så kjenner man det ikke,gjør stort sett det samme hver uke så om man får mer energi og andre testo liknende virkninger vil man føle det.


Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #50 : 28. august 2009, 10:01 »

Er du her fortsatt?? "At du gidder....orker ikke lese hva du skrive en gang..."

Ok. Les hva jeg skrev fra starten av, deretter komenter. Capish?

PS. Komenter skrives forresten med to m'r.... kommenter.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #51 : 28. august 2009, 10:16 »
Jeg føler uansett at jeg er veldig objektiv i forhold til placebo,zma har jeg feks merket 0 forskjell av,den legges på hylla nå.

Er på andre da`n med zeus nå,blir spennende å se om man kjenner noen forskjell.

enten så kjenner man det eller så kjenner man det ikke,gjør stort sett det samme hver uke så om man får mer energi og andre testo liknende virkninger vil man føle det.



Det er jo dette som er litt av poenget jeg vil frem til da, disse produktene inneholder ikke noe som kan påvirke testosteron produksjonen din. Men det kostholdsprodusenter vet, er å bruke hodet ditt til hjelp. Ved å lage ett produkt som av utseende og navn lett kan assosieres med aa. Innpakningen til f.eks zeus ligner mistenkelig på en medikament innpakning, ord som testosteron og syklus brukes hyppig. Dette skaper assosiasjoner og forventinger hos deg som bruker når det gjelder hva dette produktet kan gjøre med deg, og det er nettopp det at du tror det skal funke som faktisk gjør at noen merker en liten forskjell. Det er som å entre rommet til nabokjerringa i den tro at du er verdens beste elsker, hvis du da samtidig oppfører deg slik så vil du også bli det...sånn satt på spissen. Det samme gjelder med bygging, skal du bli bodybuilder så må du oppføre deg deretter.......kjøp deg pumpebukse, skaff deg svære matbokser som du fyller til randen hver dag, spis som en hest, angrip vektene på gymmet og tren som om det var din siste dag....da vil du også bli større;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #52 : 28. august 2009, 11:52 »
Nå er du ute på bærtur. Det er slettes ikke slik det er. Tribulus er bevist å ha null effekt. Punktum.

sjekk først.

check this out check this out

jeg har fått et svar fra "oven"om dette nå

dama til en kammerat av meg tok kontakt på facebook med div kånger på haugen i strongman og spørte hva de syntes om slikt og hva de hadde av erfaring og enbefalinger,fikk svar fra bjørn andre solvang hva han mente:

("Tribusteron" det er kappsler som øker testosteronnivået i kroppen, det synes jeg er veldig bra, kjøper det i sverige å det er noe jeg vil annbefale til alle egentlig, fungerer veldig bra. )

drit kult da,da er det noe i dette

kjør på!!!

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #53 : 28. august 2009, 11:56 »
ey glucifer

nå¨må du høre på solvangen da Smiley

nå er det plutselig du som er i manko på komp her

helt rått å se han stå igjen med richard skog på det løftet over hodet,det må være testobooostereren eller hur :-9))

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #54 : 28. august 2009, 12:07 »
check this out check this out

jeg har fått et svar fra "oven"om dette nå

dama til en kammerat av meg tok kontakt på facebook med div kånger på haugen i strongman og spørte hva de syntes om slikt og hva de hadde av erfaring og enbefalinger,fikk svar fra bjørn andre solvang hva han mente:

("Tribusteron" det er kappsler som øker testosteronnivået i kroppen, det synes jeg er veldig bra, kjøper det i sverige å det er noe jeg vil annbefale til alle egentlig, fungerer veldig bra. )

drit kult da,da er det noe i dette

kjør på!!!

Jeg klarer ikke helt å tyde hva du skriver.
Det er jo linket til masse vitenskapelige undersøkelser, og alle viser at man ikke får noe effekt av det. Hvordan forklarer du det?

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #55 : 28. august 2009, 12:11 »
"TRIBUSTERON 90 har en stärkande effekt, då det aktiverar anabola processer, ökar kroppens styrka, uthållighet och vitalitet, och har en sänkande verkan på kolesterolnivåerna i blodet. Detta ickehormonella kosttillskott ökar testosteronnivån markant hos män och estradiolnivån hos kvinnor. Detta utan att det överstiger någon fysiologisk övre gräns, så att det skulle störa kroppens egna hormonreglerande mekanismer."

http://www.shopping4net.se/Kosttillskott/Muskeloekning/Tribusteron-90.htm

fett

¤pakke sekken å dra til sverige¤

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #56 : 28. august 2009, 12:13 »
Jeg klarer ikke helt å tyde hva du skriver.

jævlig enkelt,toppen i styrkeløft som vier livet til dette mente at det funket og anbefalte det

thats all im sayin

Alle anti-oppbyggende undersøkelser kan dra til h,jeg hører på folk

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #57 : 28. august 2009, 12:21 »
jævlig enkelt,toppen i styrkeløft som vier livet til dette mente at det funket og anbefalte det

thats all im sayin

Alle anti-oppbyggende undersøkelser kan dra til h,jeg hører på folk

Flott. Lykke til med den utrolige effekten du vil få.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #58 : 28. august 2009, 12:25 »
"TRIBUSTERON 90 har en stärkande effekt, då det aktiverar anabola processer, ökar kroppens styrka, uthållighet och vitalitet, och har en sänkande verkan på kolesterolnivåerna i blodet. Detta ickehormonella kosttillskott ökar testosteronnivån markant hos män och estradiolnivån hos kvinnor. Detta utan att det överstiger någon fysiologisk övre gräns, så att det skulle störa kroppens egna hormonreglerande mekanismer."

http://www.shopping4net.se/Kosttillskott/Muskeloekning/Tribusteron-90.htm

fett

¤pakke sekken å dra til sverige¤

hehe..dust, når du leser på siden til de som lager og selger produktene så vil du selvfølgelig finne utrolige effekter som disse produktene skal gi. Når det gjelder strongman så skal ikke jeg spekulere i hva de får i seg i tillegg, men det vil selvfølgelig være naturlig å gi credit til kostholdsprodusenter som sponser dem. At ett par nordmenn skulle motbevise det endokrinologer og forskere har funnet ut er det mulig du finner fornuftig, men det gjør ikke jeg. Men for all del, jeg bidrar bare med informasjon og mine meninger i tillegg til publisert vitenskap, du skal selvfølgelig få lov til å være uenig og stole på dine "sikre kilder".
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #59 : 28. august 2009, 12:39 »
Og bare ved å lese hva produsenten selv skriver om produktet sitt så kan du selv se hvor mye de har forstått, f,eks biotech sin Tribusteron:

"Tribusteron effect:
Tribulus Terrestris is enhancing testosterone level by increasing lutenizing hormone (LH) levels. LH signals the pituitary gland to naturally produce more testosterone"

Lutenizing hormone (LH) er det samme som interstitial cell stimulating hormone (ISCH), som produseres av hypofysen, det stimulerer produksjon og sekresjon av testosteron i interstitial cellene (Leyding cellene) i TESTIKLENE...ikke hypofysen (pituitary gland). Noe produseres også i cortex i binyrebarken.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!