Skrevet av Emne: "Dette er en muslimsk bydel"  (Lest 4785 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
"Dette er en muslimsk bydel"
« : 19. august 2009, 08:59 »
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=570403

Hva f...? Snakker vi rassisme - eller, det ordet må vi kanskje ikke nevne når det går den veien...?  Angry
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Tannfeen

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #1 : 19. august 2009, 09:05 »
Rasistisk å ikke vise respekt for muslimene når man ferdes i deres bydel.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #2 : 19. august 2009, 09:18 »
Hva? Jeg trodde Oslo var en norsk by, jeg ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #3 : 19. august 2009, 09:56 »
Lurer på hvordan mediedekningen hadde vært om gjerningsmannen var etnisk norsk og ropte "dette er en kristen bydel!" før han sparket de ned...

Alle som er overrasket over en sånn utvikling må ha fulgt dårlig med, eller vært naive. Vi har sluppet inn bortimot hvem som helst, og de har med støtte fra nesten alle parti nærmest blitt oppfordret til å holde på holdninger og skikker som ikke hører hjemme i vår del av verden i vår tid. Det hadde ikke vært verre å se til f.eks Frankrike, England eller Nederland for å forutsi denne utviklingen. Men våre folkevalgte har stukket hodet i sanden og ikke ville ta inn over seg realiteten. Det går ikke an å fortsette å slippe inn personer med med den slags holdninger. Det er to samfunn som ikke kan leve sammen.

Så Grønland er første "muslimske" bydel. Hvilken er neste? Tøyen? Hele Grorudalen? En ting er sikkert, tas ikke dette tak i, er ikke Grønland den siste bydelen hvor enkelte har den oppfatning at den er muslimsk. En herlig takk for at vi har sluppet de inn i landet. Går det an å bli frekkere og mer arrogant? Utrolig provoserende

Utlogget Power from Hell (Jesus-man)

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 638
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 638

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #4 : 19. august 2009, 10:07 »
Hva? Jeg trodde Oslo var en norsk by, jeg ...

Hehe, da bør du ta deg en tur ned til Grønland ...

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #5 : 19. august 2009, 10:14 »
Hva? Jeg trodde Oslo var en norsk by, jeg ...

Det har du helt rett i..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #6 : 19. august 2009, 10:47 »
En muslimsk idiot er også en idiot.

Mannen som sparket er selvsagt representativ for hele den muslimske befolkningen i Oslo, og er sannsynligvis betalt for å finne og mishandle homofile.

Mistenker forøvrig at homofile par som går hånd i hånd risikerer å møte 'motstand' på steder der alle innbyggerne er helt kaldblods, som for eksempel Brummunddal, Flaktveit, Grovfjord eller Overhalla.

Har også en følelse av at hardbarkede kristne er nokså skeptiske til homofile.

 woot
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Tannfeen

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #7 : 19. august 2009, 10:51 »
En muslimsk idiot er også en idiot.

Mannen som sparket er selvsagt representativ for hele den muslimske befolkningen i Oslo, og er sannsynligvis betalt for å finne og mishandle homofile.

Mistenker forøvrig at homofile par som går hånd i hånd risikerer å møte 'motstand' på steder der alle innbyggerne er helt kaldblods, som for eksempel Brummunddal, Flaktveit, Grovfjord eller Overhalla.

Har også en følelse av at hardbarkede kristne er nokså skeptiske til homofile.

 woot

Det er en (politisk) korrekt analyse.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #8 : 19. august 2009, 11:14 »
Det er en (politisk) korrekt analyse.


Mnæh. Det er en rase- og religionsuavhengig analyse. Jeg driter litt i hvem som banker hvem, og hvorfor, men jeg blir litt matt når èn idiot blir tatt å være representativ for en stor gruppe. Det er bare teit.

Strengt tatt handler han jo bare i tråd med sin religion når han klasker til en homofil. Det skulle vel kristne også gjort, dersom de hadde ryggrad nok til å følge skriften bokstavelig, men de leker struts i stedet, og later som det ikke fins, eller at de ikke egentlig er mot homofili, for de vet at den gemene hop ikke vil akseptere et slikt syn på religion. To moraler er bedre enn ingen moral, som de sier.

Nok fra meg om religion nå, kjenner at blodtrykket stiger.  >Cheesy

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #9 : 19. august 2009, 11:15 »
En muslimsk idiot er også en idiot.

Mannen som sparket er selvsagt representativ for hele den muslimske befolkningen i Oslo, og er sannsynligvis betalt for å finne og mishandle homofile.

Mistenker forøvrig at homofile par som går hånd i hånd risikerer å møte 'motstand' på steder der alle innbyggerne er helt kaldblods, som for eksempel Brummunddal, Flaktveit, Grovfjord eller Overhalla.

Har også en følelse av at hardbarkede kristne er nokså skeptiske til homofile.

 woot

Jeg kan ikke svare for alle områdene, men kan si med stor sikkerhet at det ikke går radikale kristne rundt i Flaktveit-området og sparker ned homofile... Ikke at Flaktveit er spesielt godt eksempel hvis poenget var å nevne områder med bare etnisk norske heller.

Syns svaret ditt bærer preg av klassisk "feie-problemet-under-teppet"-retorikk, ved å antyde at kristne kan ha samme holdninger. Inntill kristne overfaller homofile eller personer av ikke-kristen bakgrunn kan ikke de to tilfellene sammelignes. Og om det så hadde skjedd, hadde det uansett ikke vært greit å godta eller forsvare den ene gruppen fordi den andre er like gale. Det har forøvrig vært en del saker der homofile har blitt overfalt i Oslo av personer med utenlandsk bakgrunn

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #10 : 19. august 2009, 11:43 »
Jeg kan ikke svare for alle områdene, men kan si med stor sikkerhet at det ikke går radikale kristne rundt i Flaktveit-området og sparker ned homofile... Ikke at Flaktveit er spesielt godt eksempel hvis poenget var å nevne områder med bare etnisk norske heller.

Syns svaret ditt bærer preg av klassisk "feie-problemet-under-teppet"-retorikk, ved å antyde at kristne kan ha samme holdninger. Inntill kristne overfaller homofile eller personer av ikke-kristen bakgrunn kan ikke de to tilfellene sammelignes. Og om det så hadde skjedd, hadde det uansett ikke vært greit å godta eller forsvare den ene gruppen fordi den andre er like gale. Det har forøvrig vært en del saker der homofile har blitt overfalt i Oslo av personer med utenlandsk bakgrunn

Mange kristne miljøer har drevet systematisk utskyving av homofile, forfulgt dem, og drevet enkelte til selvmord. Selv om det ikke konservativ kristne går rundt å sparker ned homofile, så finnes det andre, mer utspekulerte måter å drive vold på, der sårene bruker mye lengre tid på å gro.

Når det er sagt så er det selvsagt uakseptabelt at en som er i norge som innvandrer (altså sannsynligvis forfulgt i sitt hjemland), skal fly rundt å forfølge andre grupper. Det vi har med å gjøre her er et godt, klassisk eksempel på en IDDIOT!

Angående tematikken rundt at "vi slipper inn hvem som helst". Jeg tror ikke det er der problemet ligger. Kravene for å få asyl i norge er strengere enn standarden til FN. Jeg kjenner selv en som jobber med å intervjue asyl-søkere, og de aller færreste får asyl. Så hvor problemet ligger, det vet jeg ikke, men innvandrerpolitikken vi har i dag er streng nok. Men den svikter nok på andre områder.
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #11 : 19. august 2009, 12:39 »

Mnæh. Det er en rase- og religionsuavhengig analyse. Jeg driter litt i hvem som banker hvem, og hvorfor, men jeg blir litt matt når èn idiot blir tatt å være representativ for en stor gruppe. Det er bare teit.


Næsj! Det er jo valg snart....
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #12 : 19. august 2009, 12:43 »
Næsj! Det er jo valg snart....

Det er sant.  Cheesy

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #13 : 19. august 2009, 12:57 »

Mnæh. Det er en rase- og religionsuavhengig analyse. Jeg driter litt i hvem som banker hvem, og hvorfor, men jeg blir litt matt når èn idiot blir tatt å være representativ for en stor gruppe. Det er bare teit.

Strengt tatt handler han jo bare i tråd med sin religion når han klasker til en homofil. Det skulle vel kristne også gjort, dersom de hadde ryggrad nok til å følge skriften bokstavelig, men de leker struts i stedet, og later som det ikke fins, eller at de ikke egentlig er mot homofili, for de vet at den gemene hop ikke vil akseptere et slikt syn på religion. To moraler er bedre enn ingen moral, som de sier.

Nok fra meg om religion nå, kjenner at blodtrykket stiger.  >Cheesy



Jeg kan ikke svare for alle områdene, men kan si med stor sikkerhet at det ikke går radikale kristne rundt i Flaktveit-området og sparker ned homofile... Ikke at Flaktveit er spesielt godt eksempel hvis poenget var å nevne områder med bare etnisk norske heller.

Syns svaret ditt bærer preg av klassisk "feie-problemet-under-teppet"-retorikk, ved å antyde at kristne kan ha samme holdninger. Inntill kristne overfaller homofile eller personer av ikke-kristen bakgrunn kan ikke de to tilfellene sammelignes. Og om det så hadde skjedd, hadde det uansett ikke vært greit å godta eller forsvare den ene gruppen fordi den andre er like gale. Det har forøvrig vært en del saker der homofile har blitt overfalt i Oslo av personer med utenlandsk bakgrunn

problemet her er jo ikke at en muslim sparker ned en homofil, men at han roper "dette er en muslimsk bydel"!
få 100 ganger strengere krav for at de skal komme inn til landet, og spre de når de kommer inn. Så slipper vi slike problem som dette!

tfildaed

  • Gjest
Sv: "Dette er en muslimsk bydel"
« #14 : 19. august 2009, 13:19 »
Næsj! Det er jo valg snart....
Du refererer til FRP, hver gang FRP har fått ansvar i Oslo har de rotet det til, både innenfor næring og eldreomsorg og da trekker de seg.........
Ref Holmenkollen hvor de tom. skjulte det for byrådet og i eldreomsorgen for noen år siden da ledren trakk seg når stoppeklokken ikke fikset stellet av de gamle.........

Men han sotpålen fra S(cumalia)omalia kan vi sende hjem i banankasse.......

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!