Skrevet av Emne: Boberg! . to markfilmer side 13 :)  (Lest 19619 ganger)

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #30 : 21. oktober 2009, 19:01 »
Mandag:
Stronglift uke 7 økt 1

Knebøy 92,5kg 5x5 !
Benk: 67,5kg
Roing: 62,5kg
Dips: 12,5kg
Rev. crunch: 17,6kg

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #31 : 21. oktober 2009, 21:32 »
Stronglift uke 7 øk 2

Knebøy: 95kg
Skulderpress: 45kg 3x5 2x3
Mark: 95kg
Chins: 8,75kg
Planken: 3x1min straight leg lift

Knebøyen gikk lettere idag enn mandag, positivt overraska! Smiley Faila på skulderpressen, litt som forventet, så kjører på samme vekta på mandag igjen. Tok med kalk, grepet i markløft gikk uten problem da. Siste settet i chins klarte jeg akkurat fullføre, så blir tungt neste gang. Planken er tungt som vanlig Smiley
Motivert for mandagen, 3-siffret i knebøy da, bare jeg klarer 97,5kg fredag!

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #32 : 23. oktober 2009, 20:06 »
Stronglift uke 7 økt 3

Knebøy: 97,5kg
Benk: 70kg
Roing: 62,5kg
Dips: 13,75kg
Rev crunch: 18kg

Knebøyen gikk lettere og lettere, siste settet var pisslett. 3-siffra på mandag!! =) Benken gikk bra, lettere enn for 2 uker sia. Klarte roinga med bedre teknikk enn mandag, men tar samme vekta neste gang også, for måtte ty til litt jokking på siste repsa. Dips var tungt, men 15 kg neste gang Smiley

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #33 : 26. oktober 2009, 21:23 »
Stronglift uke 8 økt 1

Knebøy: 100kg 4x5 1x3
Skulderpress: 45kg 5x5
Mark: 100kg 1x5
Pullups: 6,25kg 3x5
Planken: 1min

Kom framover på 3 reppen i siste settet i bøy, mista mye kraft der tror jeg, klarte ikke to siste alene, 100kg onsdag også. Ble helt sykt sliten i underarmene etter bøyen, merkelig Smiley
Skulderpress gikk akkurat, men kjører samme vekta en gang til. Mark var greit, pullups gikk og greit. Planken er helvette Smiley

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: B0bergs loggbok
« #34 : 26. oktober 2009, 21:50 »
De øvelsene som er satt opp på: http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/

Gjør du de slik som vist? Både A og B (om du trykker på linkene).
Om du har kunnet quota dette, og lagt inn i Loggen min + et svar, så hadde det vært kjempefint Smiley
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Torhac

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 606
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 606

Sv: B0bergs loggbok
« #35 : 26. oktober 2009, 21:54 »
Kom framover på 3 reppen i siste settet i bøy, mista mye kraft der tror jeg, klarte ikke to siste alene, 100kg onsdag også. Ble helt sykt sliten i underarmene etter bøyen, merkelig Smiley
Svaret e at du drakk for lite øl i helga. Hadde du tadd to halvlitera til, så hadde dem forplanta seg som trøkk i kvaddsan gjennom ulike metabolismepathways sånn at du ikke hadde kommen frampå, og dermed hadde bøyen gådd som en lek! Her må det sjerpings til, mer øl! Grin

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #36 : 26. oktober 2009, 22:01 »
Svaret e at du drakk for lite øl i helga. Hadde du tadd to halvlitera til, så hadde dem forplanta seg som trøkk i kvaddsan gjennom ulike metabolismepathways sånn at du ikke hadde kommen frampå, og dermed hadde bøyen gådd som en lek! Her må det sjerpings til, mer øl! Grin

Ja, trur å det e der det ligg, for det blei egentlig mest sprit, lite øl Tongue Glemte hele planen Sad

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #37 : 29. oktober 2009, 13:00 »
Stronglift uke 8 økt 2

Knebøy: 100kg 5x5
Benk: 72,5kg 5x5
Roing: 62,5kg 5x5
Dips: 15kg 5x5

Knebøyen gikk, men var helt grusomt tung, mye tyngre enn mandagen. Benk ble lettere og lettere etterhvert. Roinga var bra! Kun siste settet som var litt shibby, så litt bedring er det Smiley Dips var greit Smiley

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #38 : 01. november 2009, 18:43 »
Stronglift uke 8 økt 3

Knebøy: 100kg 5x5
skulderpress: 45kg 3x5 2x3
Mark: 105 kg 1x5
Chins: 10kg 2x5 1x4

Knebøyen var bra! Mye lettere enn mandag og onsdag, satser på 102,5kg mandag Smiley I skulderpressen klarte jeg bare 3 reps to siste settene, mandag fullførte jeg alle 5 settene, merkelige greier Cheesy Mark var tung, men tykkere stenger der jeg trente, må være det ^^ Chins var lett, helt til siste sett Smiley GOGOGO, neste trening imårra mandag Smiley

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #39 : 02. november 2009, 21:31 »
Stronglift uke 9 økt 1

Knebøy: 102,5kg
Benk: 75kg
Roing: 62,5kg
Dips: 16,25kg
Revcrunch: 16,25kg

oooh yeah, PISSA på 102,5kg i bøy  Grin Benken var tung, men pissa på det siste settet i benk også! 4.økta med samme vekta i roing, øker neste gang, klarer jeg ikke det da kjører jeg lett deload der. Dips var ganske lett Smiley Revcrunch var OK.

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #40 : 04. november 2009, 21:45 »
Stronglift uke 9 økt 2

Knebøy: 105kg 5x5
skulderpress: 40kg 5x5
Mark: 50-60-70-80-90-105 1x5
Pullups: 7,5kg 3x5
Planken 3x1min

Måtte slite hardt i knebøyen, kjører samme vekta på fredag også. Gikk ned 10% på skulderpressen, men tungt var det nå uansett. Slett med grepet siste settet i mark, måtte bytte til mixed to siste repsan. Klarte akkurat pullups. Planken var tung!

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #41 : 08. november 2009, 21:37 »
Stronglift uke 9 økt 3

Knebøy 105kg 5x5
Benk: 77,5kg 3x5 2x4
Roing: 65kg 4x5 1x4
Dips: 17,5kg 2x5 1x3

Trasig trening, feila i 3 av 4 øvelser Cheesy Knebøyen var lettere enn sist, men 105kg mandag også Smiley
Benk var sykt tungt, klarte bare 4 reps de to siste settene. Roinga gikk egentlig på ett vis, men med altfor mye jokking, deload der neste gang. To første setta i dips gikk flott, men var helt stopp etter 3 på siste settet, tester samme vekta neste gang Smiley

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #42 : 10. november 2009, 16:11 »
Stronglifts uke 10 økt 1

Knebøy: 105kg
Skulderpress: 42,5kg
Mark: 107,5kg
Chins: 10kg 3x5
Planken: 1minx3

Alt gikk bra idag, heldigvis. Knebøy lettere enn lørdag, får se om man øker onsdag eller ikke.
Mark tungt, siste to reppan med mixed grip. Chins var tungt, men klarte det Smiley Planken var bra Smiley

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #43 : 11. november 2009, 22:50 »
Stronglift uke 10 økt 2

Knebøy: 105kg 5x5
Benk: 77,5kg 5x5
Roing 57,5kg 5x5
Dips: 17,5kg 3x5
Rev crunch: 20kgs manual

Tung, men lett bøy, tar det på dagsformen på fredag om man evt øker eller ikke. Benken gikk idag! Fornøyd med det, hadde ikke sjangs på lørdag. Drakk redbull en halvtime før trening, må være det  Grin
Deload på roinga, lett som en fjert. Dips gikk også bra idag. Prøvde konse skikkelig på å bruke kun magemusklene på revcrunch idag, funka sykt mye bedre :p Siste økta før en liten deloaduke på fredag Smiley

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: B0bergs loggbok
« #44 : 13. november 2009, 17:44 »
Stronglifts uke 10 økt 3

Knebøy: 105kg
Skulderpress: 45kg
Mark: 110kg
Pullups: 8,75kg

Grei økt, går ned en 10% i alle øvelser neste uka, så kjører man på igjen Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!