Skrevet av Emne: Strøken Frøken!  (Lest 12377 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Strøken Frøken!
« #45 : 16. mars 2004, 13:55 »
sant nok.....bare vent å se......har ikke gitt meg enda vet du.....skal nok karre meg opp dit flere ganger jeg.....hehe.....når er det din tur da?

Jeg gleder meg stort!!

For min del er det vel ikke annet å si enn at jeg ikke har noe på en scene å gjøre i den formen jeg er i for tiden. Det eneste jeg muligens skulle hevdet meg på var å besvare spørsmålene sånn noenlunde vettugt....... Men ved nærmere ettertanke er det vel bittelittegrann tynnt....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Brabus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

SV: Strøken Frøken!
« #46 : 07. april 2004, 17:32 »
Eyyy ho va jo frekk i hundre....Visste isje at folk som ho gikk på S.a.t.s Vannkanten! Men veldig positivt.....

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Re:Strøken Frøken!
« #47 : 15. april 2004, 15:56 »
tenkte bare at dersom den opptredenen ble klippet inn i en film, så ville det muligens virke som om hun ikke helt var med på de spørsmålene som ble stilt. Minnte litt om en litt fnisende fjortis for å si det litt/veeeldig stygt.....

Daniel S sine noe fjerne svar var vel forhåpentlig et resultat av litt lite næring til hjernen under konkurransen - noe de til dels betydelige balanseproblemene også tydet på........ "deffetåke"!!!!

Men det er klar at dersom folk som ikke kjenner til at slikt kan forekomme, og kan ramme de fleste av oss  når deffen er langtkommen, ser slikt.... Ja da er det ikke så alt for vanskelig å stemple utøverne i slike konkurranser for å være relativt langt nede i IQ-hieriarkiet.....

Dessuten er jo de fleste relativt uerfarne mht å prate til store forsamlinger - og det bli garantert ikke lettere med en fettprosent på 3..........................

Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til å se dette på film (?)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!