Skrevet av Emne: enda en idiot som står frem i media...  (Lest 13667 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #60 : 10. september 2009, 13:05 »
Folket lurer seg selv.  Wink

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #61 : 10. september 2009, 13:51 »
Normalt oppegående folk klarer jo å oppnå samme resultater i ren tilstand med et par års trening. For en klovn.

Det mange glemmer når de har hører at noen har trent i X antall år er at det er nesten ingen som orker eller som vil trene og spise for å ha kontinuerlige økninger i mange år. Alle kan ha gode økninger i løpet av noen år med intens fokus på trening og kost, men veldig få går videre derfra. Hvor mange er det som har fortsatt i 10, 20, 30 eller flere år med samme fokus? Nesten ingen. For nesten alle vil det være ting som kommer i veien. Andre interesser eller manglende motivasjon, skader, de innser at det ikke lenger er så viktig, familie, jobb etc etc. Alt dette går for de fleste i bølgedaler, slik at selv om man har trent i 20 eller 30 år så¨er det ikke vanlig å være noe større eller sterkere da enn det man var etter en del års seriøs trening og spising
i starten på "karrieren". I tillegg så har jeg opp gjennom årene på diverse gym observert at de fleste "hobbybolerne" har enda kraftigere bølgedaler på alle måter enn de som trener reint.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #62 : 10. september 2009, 16:48 »
Jeg knakk sammen i latter i går når jeg leste denne artikkelen i vg. "Når Tom trener med manualer, tar han lett åtte repetisjoner på hver arm."  Haha, dæven, han må ha bola mye ja.

For hver dag som går så blir jeg mer og mer imponert over folk generelt. Tydeligvis mange som stod langt bak i køen når iq ble delt ut...
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #63 : 10. september 2009, 17:02 »
Det mange glemmer når de har hører at noen har trent i X antall år er at det er nesten ingen som orker eller som vil trene og spise for å ha kontinuerlige økninger i mange år. Alle kan ha gode økninger i løpet av noen år med intens fokus på trening og kost, men veldig få går videre derfra. Hvor mange er det som har fortsatt i 10, 20, 30 eller flere år med samme fokus? Nesten ingen. For nesten alle vil det være ting som kommer i veien. Andre interesser eller manglende motivasjon, skader, de innser at det ikke lenger er så viktig, familie, jobb etc etc. Alt dette går for de fleste i bølgedaler, slik at selv om man har trent i 20 eller 30 år så¨er det ikke vanlig å være noe større eller sterkere da enn det man var etter en del års seriøs trening og spising
i starten på "karrieren". I tillegg så har jeg opp gjennom årene på diverse gym observert at de fleste "hobbybolerne" har enda kraftigere bølgedaler på alle måter enn de som trener reint.


Joda, det kan så være. Men i det øyeblikket du er på det stadiet at du legger inn et fast årlig dopingopphold i Pattaya så må du vel nesten kunne kalles over gjennomsnittlig interessert. Nå sto det vel ikke i artikkelen hvor lange disse oppholdene var, men jeg regner med at når man først reiser jorden rundt for å ta en slik hestekur, så blir man vel lengre enn 14 dager for å si det sånn.

Slår meg bare at all innsatsen han fyren legger i hele opplegget sitt er mer enn nok for å komme seg opp til 96 kilo rent, og å vedlikeholde det når man først er der krever betydelig mye mindre innsats.


Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #64 : 10. september 2009, 17:47 »
dette er jo reklame deluxe for ungdommen som ikke har råd til å kjøpe kurene på haralds,og av diverse dealere rundt omkring i landet Grin
regner med at denne personen  snart blir drept av en leiemorder,da han sikkert er en medvirkende årsak til at salget av bol i norge kommer til å gå ned lol  Grin
 

Hehe:D
Nei det ikke noe nytt med at folk reiser til thailand for å trene litt hardere og ta med seg noe snacks himat;)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #65 : 11. september 2009, 11:18 »
Folk blir "lurt" til å tro at de vil underholdes.

Jeg vil underholdes.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget stigvj

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 962
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 962

  • Some play hard to get, I play hard to want........
Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #66 : 11. september 2009, 11:24 »
Hehe:D
Nei det ikke noe nytt med at folk reiser til thailand for å trene litt hardere og ta med seg noe snacks himat;)

Er vel og en del som får med seg ting de ikke ønsker også derfra......... >Cheesy
Some people wear Superman pajamas. Superman wears Chuck Norris pajamas.

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #67 : 11. september 2009, 11:28 »
...var på nippet til å begynne med svineriet, men så så jeg en bivirkning som kan ødelegge hele moroa med klyster..     Angry
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget TheGreatWhite

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 653
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 653

  • FTK Bodybuilder Club
NO SACRIFICE, NO VICTORY!!

Rebuilding a machine from scratch!

"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated."

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #69 : 22. september 2009, 02:55 »

Her blir testgruppene helt feil. Det er store forskjeller mellom de som doper seg og vanlige folk, utenom bare steroidene. Det er umulig å vite hva av dette som har med pumping av jern å gjøre eller kroppsvekt, og hva som skyldes steroidene. Hvis de hadde satt en gruppe med folk som trener aktivt med vekter opp mot en gruppe som trener aktivt med vekter men bruker steroider så hadde man sett det virkelige utslaget av steroider.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: enda en idiot som står frem i media...
« #70 : 22. september 2009, 03:08 »
Sitat
Når Tom trener med manualer, tar han lett åtte repetisjoner på hver arm.
*flire høyt*
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!