Skrevet av Emne: Navy Seals  (Lest 2869 ganger)

Utlogget Fredrikflo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Navy Seals
« : 11. september 2009, 18:32 »
Noen som har vert borti Navy seals sitt program?

http://www.getbig.dk/article.php?id=108

Meninger?

Utlogget UpAndBarfing

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Navy Seals
« #1 : 11. september 2009, 18:43 »
Spørs hva du vil oppnå... Er nok et bra program hvis du vil bli utholdende og skal i millitæret. Har planer om å gjennomføre del 1 og del 2 før jeg skal i millitæret ihvertfall Smiley

Del 2 virker sykt krevende:
http://www.getbig.dk/article.php?id=160
Må av og til opp om natta å barfe litt etter ei real fyllekule, derfor nicket

Utlogget Fredrikflo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Navy Seals
« #2 : 12. september 2009, 02:23 »
Ja, reiser i militæret om 2år så skal ta det før det. Begynner på nytt program kommende mandag og hadde egentli bestemt meg for Bill Starr 5x5, men synst dette såg veldig spennenes ut. Har alltid bare holdt kondisjonen vedlike.

Ja, del 2 virka ganske krevende Wink Tror ikke jeg hadde klart å gått rett på del 2.

Venter nok et år til før jeg begynner på noe sånt  Smiley

Når du skal i militæret?

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Navy Seals
« #3 : 12. september 2009, 19:14 »
hva er planene dine for militæret?

skal du bare gjennomføre førstegangstjenesten er det ikke noe krav om å være en topptrent atlet, selv om det selvfølgelig aldri er feil å ha dårlig kondis =)

Utlogget UpAndBarfing

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Navy Seals
« #4 : 13. september 2009, 15:06 »
Når du skal i militæret?

Skal inn iløpet av høsten 2010.  Er ikke sikker på om jeg skal gjennomføre mer enn førstegangstjenesten, men synes det er greit å sjekke om jeg greier å gjennomføre hele programmet før jeg skal inn Smiley
Må av og til opp om natta å barfe litt etter ei real fyllekule, derfor nicket

Natural888

  • Gjest
Sv: Navy Seals
« #5 : 13. september 2009, 15:12 »
Alle(?) komme inn i forsvaret ingen er for dum det er altid noe du kan gjøre. Og du trenge ikke være noe spesielt trent. Men skal du søke mjk,fsk den veien da skal du være en jævel med og gå med tung sekk over lengre avstander.

Vist det er jegetropp du vil inn til så er det heller ikke dumt og trene med sekk!
Hvor mange armhevninger du klarer har ikke så mye og si, men du skal jo ligge litt over kravene til den avdelingen du evnt søker...

Utlogget UpAndBarfing

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Navy Seals
« #6 : 13. september 2009, 15:33 »
Alle(?) komme inn i forsvaret ingen er for dum det er altid noe du kan gjøre. Og du trenge ikke være noe spesielt trent. Men skal du søke mjk,fsk den veien da skal du være en jævel med og gå med tung sekk over lengre avstander.

Vist det er jegetropp du vil inn til så er det heller ikke dumt og trene med sekk!
Hvor mange armhevninger du klarer har ikke så mye og si, men du skal jo ligge litt over kravene til den avdelingen du evnt søker...

Er ikke slik at alle kommer inn nei, en kompis av meg hadde litt dårlig hørsel og kunne derfor ikke gjennomføre førstegangstjeneste. Har vurdert å søke marinejeger eller fallskjermjeger, men ser litt dårlig på det ene øyet så kan nok bli vanskelig komme inn der (hadde 8 på fysisk helse på sesjonen). De fysiske kravene er nok null problem å greie, men det er helt umulig å komme inn hvis man ikke har perfekt syn, hørsel osv.

Kommer man inn i jegertropp med 8 i fysisk helse?
Har søkt infanteriet, men er gira på å gjennomføre noe som krever mye fysisk 
Må av og til opp om natta å barfe litt etter ei real fyllekule, derfor nicket

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Navy Seals
« #7 : 13. september 2009, 16:00 »
Alle(?)



litt under 1/3 kommer inn fra hvert årskull.

Utlogget Morsmo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: Navy Seals
« #8 : 16. september 2009, 13:30 »
Noen som har vert borti Navy seals sitt program?

http://www.getbig.dk/article.php?id=108

Meninger?


fint program for grunnleggende kondisjon og styrke. men nå er jo navy seals ute etter å bli seige og utholdende, og ikke nødvendigvis spesielt sterke.. utenom fyren som må bære et tungt maskingevær selvfølgelig, men de pleier jo å være de som er naturlig litt kraftige. militæret generelt er ute etter folk som presterer over tid under tøffe omstendigheter, og ikke sånne styrkeløftere og kroppsbyggere som kun presterer under optimale forhold.
Mål: Oppnå 42 centimeters overarmer (36 nå) og få frem sixpacken.

Utlogget Morsmo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: Navy Seals
« #9 : 16. september 2009, 13:33 »
Er ikke slik at alle kommer inn nei, en kompis av meg hadde litt dårlig hørsel og kunne derfor ikke gjennomføre førstegangstjeneste. Har vurdert å søke marinejeger eller fallskjermjeger, men ser litt dårlig på det ene øyet så kan nok bli vanskelig komme inn der (hadde 8 på fysisk helse på sesjonen). De fysiske kravene er nok null problem å greie, men det er helt umulig å komme inn hvis man ikke har perfekt syn, hørsel osv.

Kommer man inn i jegertropp med 8 i fysisk helse?
Har søkt infanteriet, men er gira på å gjennomføre noe som krever mye fysisk 

er du langsynt eller nærsynt? laser kan vel fikse noe..
Mål: Oppnå 42 centimeters overarmer (36 nå) og få frem sixpacken.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Navy Seals
« #10 : 16. september 2009, 13:37 »
Jeg kom hjem istad, til dekka bord og sein abort.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Navy Seals
« #11 : 16. september 2009, 13:39 »
Har intrykk av at de fleste tenåringer idag gjør det de kan for å slippe unna millitæret.  Når jeg var inne så var det veldig få som slapp unna, nå virker det som det er mer vanlig å IKKE være inne ett år enn å tilbringe ett år i kongens klær.
Det er ett lærerikt år som virkelig anbefales.  Sjøl dimma jeg antageligvis før trådstarter ble født.Smiley

Å trene for forsvaret før rekrutten er jo litt spesielt da, da har du antageligvis ambisjoner om noe...
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Morsmo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: Navy Seals
« #12 : 16. september 2009, 13:42 »
Har intrykk av at de fleste tenåringer idag gjør det de kan for å slippe unna millitæret.  Når jeg var inne så var det veldig få som slapp unna, nå virker det som det er mer vanlig å IKKE være inne ett år enn å tilbringe ett år i kongens klær.
Det er ett lærerikt år som virkelig anbefales.  Sjøl dimma jeg antageligvis før trådstarter ble født.Smiley

Å trene for forsvaret før rekrutten er jo litt spesielt da, da har du antageligvis ambisjoner om noe...

enig. tiden i militæret var topp. meget bra treningsstudio og utsøkt mat. men jeg syns nå det er greit å trene litt på forhånd i og med at man skal jogge og masjere litt. jeg trente ikke på forhånd, og syns det var jævlig å løpe 5 km sånn uten videre. 15km marsjen var tøff også. kan angre da hehe Smiley
Mål: Oppnå 42 centimeters overarmer (36 nå) og få frem sixpacken.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Navy Seals
« #13 : 17. september 2009, 15:47 »
15 kilometer marsj? Det var 30 km før, med oppakning.  Vi hadde ett sånt helvetessystem som gjorde at om du ble oppdaget av patruljerende tropper under marsjen så ble du ført tilbake til start. Gikk totalt 45 kilometer vårt lag på den marsjen...Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Navy Seals
« #14 : 17. september 2009, 16:00 »
.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!