Skrevet av Emne: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)  (Lest 21785 ganger)

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #45 : 30. oktober 2009, 13:35 »
Siden jeg meget skjeldent drikker alkohol, så er jeg nok ikke full, og ihvertfall ikke på en fredag morgen. Så prøv å holde deg litt seriøs når du kommenterer mine innlegg.

Nkf er underlagt WADA; og forpliktet til å utestenge folk som har blitt testet positivt på doping osv.. Står i reglementet.
Dog det er jo de utøverne som har påstått i full offentlighet at dette er jo så vanlig at det er lov, så ergo ble nok utestengelsen på to år tung å svelge for vedkommende...
Om alle medlemmer av NKF er underlagt WADA, så vil vel det bety at de også forplikter seg å la seg teste ved uanmeldte tester på treningssenter, slik som det ble gjort på Vektertorget..

Det er jo greit å vite for alle medlemmer av NKF. Spesielt da nektelse av en slik test vil medføre anmeldelse og utestengelse
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #46 : 30. oktober 2009, 13:53 »
Om alle medlemmer av NKF er underlagt WADA, så vil vel det bety at de også forplikter seg å la seg teste ved uanmeldte tester på treningssenter, slik som det ble gjort på Vektertorget..

Det er jo greit å vite for alle medlemmer av NKF. Spesielt da nektelse av en slik test vil medføre anmeldelse og utestengelse

Og det ville vært veldig moro å se hva som skjedde dersom ADN dukket opp på et NM i kroppsbygging og ba om å få teste noen av utøverne!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #47 : 30. oktober 2009, 14:02 »
Og det ville vært veldig moro å se hva som skjedde dersom ADN dukket opp på et NM i kroppsbygging og ba om å få teste noen av utøverne!

HAHAH! JA DA VILLE NÅKK KRÅPPS-BYGGERNE BÅMBARDERT DE MED RISKAKER Å AMPULLER MED TESTO!!!1
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Dr.feelgood

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 88

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #48 : 30. oktober 2009, 22:24 »
Kom vel ikkje som nokon bombe at nokon måtte koke i sin egen greie..

Utlogget Andre25

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #49 : 31. oktober 2009, 17:40 »
Har lenge bare drevet og lest på dette forumet, men tenkte det var på tide å registrere seg så jeg kunne få sagt noe jeg også Smiley

Lurer egentlig på hva så godt som alle styrkeløfterene her inne har imot byggere? Anser meg selv som styrkeløfter, men trener sammen med mange byggere uten noe negativt og si om dem. Her er det jo bare sutring og syting om at byggere burde bli testet på stevner osv. Hva er egentlig problemet? Spesielt du Fenrikflink?

Vi som styrkeløftere budre heller skape broer mellom byggerene og oss, da vi begge kan lære noe av hverandre. Jeg ser bare på det "samarbeidet" jeg har med byggere, der vi har begge forskjellige styrker og viten ang. styrketrening/kosthold. Vi har en god tone sammen. Her er det jo bare FF som hater alt og alle som driver med noe som han selv ikke gjør, og prøver å "ta" alle han kan. Han er nå den av alle her inne som burde lære litt av byggerene ang. kosthold osv, da jeg har sett noen bilder av han. Alle hadde vært sterke på den vekta der!

Og ja jeg er rein selv, bare sånn at det er avklart Cheesy

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #50 : 31. oktober 2009, 19:29 »
Har lenge bare drevet og lest på dette forumet, men tenkte det var på tide å registrere seg så jeg kunne få sagt noe jeg også Smiley

Lurer egentlig på hva så godt som alle styrkeløfterene her inne har imot byggere? Anser meg selv som styrkeløfter, men trener sammen med mange byggere uten noe negativt og si om dem. Her er det jo bare sutring og syting om at byggere burde bli testet på stevner osv. Hva er egentlig problemet? Spesielt du Fenrikflink?

Vi som styrkeløftere budre heller skape broer mellom byggerene og oss, da vi begge kan lære noe av hverandre. Jeg ser bare på det "samarbeidet" jeg har med byggere, der vi har begge forskjellige styrker og viten ang. styrketrening/kosthold. Vi har en god tone sammen. Her er det jo bare FF som hater alt og alle som driver med noe som han selv ikke gjør, og prøver å "ta" alle han kan. Han er nå den av alle her inne som burde lære litt av byggerene ang. kosthold osv, da jeg har sett noen bilder av han. Alle hadde vært sterke på den vekta der!

Og ja jeg er rein selv, bare sånn at det er avklart Cheesy

Ble du testet på VT du også eller?
Siden du mener alle kan være sterke, når en er like tung som Feriken. Betyr det at en blir sterk av å være feit. Dette er jo det motsatte av det vanlige mantraet til alle byggere om at man ikke trenger å være feit for å være sterk.
Det bekrefter jo også at styrkeløftere har det perfekte kosthold for sin idrett. Så kanskje BB skulle lært av styrkeløfteres kosthold.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Zuul

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #51 : 31. oktober 2009, 19:33 »
Har lenge bare drevet og lest på dette forumet, men tenkte det var på tide å registrere seg så jeg kunne få sagt noe jeg også Smiley

Lurer egentlig på hva så godt som alle styrkeløfterene her inne har imot byggere? Anser meg selv som styrkeløfter, men trener sammen med mange byggere uten noe negativt og si om dem. Her er det jo bare sutring og syting om at byggere burde bli testet på stevner osv. Hva er egentlig problemet? Spesielt du Fenrikflink?

Vi som styrkeløftere budre heller skape broer mellom byggerene og oss, da vi begge kan lære noe av hverandre. Jeg ser bare på det "samarbeidet" jeg har med byggere, der vi har begge forskjellige styrker og viten ang. styrketrening/kosthold. Vi har en god tone sammen. Her er det jo bare FF som hater alt og alle som driver med noe som han selv ikke gjør, og prøver å "ta" alle han kan. Han er nå den av alle her inne som burde lære litt av byggerene ang. kosthold osv, da jeg har sett noen bilder av han. Alle hadde vært sterke på den vekta der!

Og ja jeg er rein selv, bare sånn at det er avklart Cheesy

Fin teori. Jeg har en borte i gangen der jeg bor som er 180 kg,men merkelig nok løfter han ikke mer enn Fenriken? whats up with that?

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #52 : 31. oktober 2009, 19:35 »
Har lenge bare drevet og lest på dette forumet, men tenkte det var på tide å registrere seg så jeg kunne få sagt noe jeg også Smiley

Lurer egentlig på hva så godt som alle styrkeløfterene her inne har imot byggere? Anser meg selv som styrkeløfter, men trener sammen med mange byggere uten noe negativt og si om dem. Her er det jo bare sutring og syting om at byggere burde bli testet på stevner osv. Hva er egentlig problemet? Spesielt du Fenrikflink?

Vi som styrkeløftere budre heller skape broer mellom byggerene og oss, da vi begge kan lære noe av hverandre. Jeg ser bare på det "samarbeidet" jeg har med byggere, der vi har begge forskjellige styrker og viten ang. styrketrening/kosthold. Vi har en god tone sammen. Her er det jo bare FF som hater alt og alle som driver med noe som han selv ikke gjør, og prøver å "ta" alle han kan. Han er nå den av alle her inne som burde lære litt av byggerene ang. kosthold osv, da jeg har sett noen bilder av han. Alle hadde vært sterke på den vekta der!

Og ja jeg er rein selv, bare sånn at det er avklart Cheesy
Okei, du anser deg selv som en styrkeløfter, hva i alle dager betyr det?
Det personangrepet der er noe av det dummeste jeg har sett, hater alt og alle? Prøver å TA alle han kan? Hvorfor måtte du registrere deg? herregud
 
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #54 : 31. oktober 2009, 19:45 »
Og det ville vært veldig moro å se hva som skjedde dersom ADN dukket opp på et NM i kroppsbygging og ba om å få teste noen av utøverne!
Det ville nok frembragt like mye latter som hvis en gjeng byggere kom med fettkaliperne og IN-body vektene sine på et NM i styrkeløft! Grin

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #55 : 31. oktober 2009, 20:38 »
Ble du testet på VT du også eller?
Siden du mener alle kan være sterke, når en er like tung som Feriken. Betyr det at en blir sterk av å være feit. Dette er jo det motsatte av det vanlige mantraet til alle byggere om at man ikke trenger å være feit for å være sterk.
Det bekrefter jo også at styrkeløftere har det perfekte kosthold for sin idrett. Så kanskje BB skulle lært av styrkeløfteres kosthold.

Ser ikke bortifra at meksikansk gryte og sjokomelk blir det nye hotte innen kråpsbygginga..
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #56 : 31. oktober 2009, 20:48 »
Og det ville vært veldig moro å se hva som skjedde dersom ADN dukket opp på et NM i kroppsbygging og ba om å få teste noen av utøverne!
Har ikke det skjedd da..?
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Andre25

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #57 : 01. november 2009, 15:54 »
Ble du testet på VT du også eller?
Siden du mener alle kan være sterke, når en er like tung som Feriken. Betyr det at en blir sterk av å være feit. Dette er jo det motsatte av det vanlige mantraet til alle byggere om at man ikke trenger å være feit for å være sterk.
Det bekrefter jo også at styrkeløftere har det perfekte kosthold for sin idrett. Så kanskje BB skulle lært av styrkeløfteres kosthold.

Nope.


Fin teori. Jeg har en borte i gangen der jeg bor som er 180 kg,men merkelig nok løfter han ikke mer enn Fenriken? whats up with that?

Relativ styrke.

Okei, du anser deg selv som en styrkeløfter, hva i alle dager betyr det?
Det personangrepet der er noe av det dummeste jeg har sett, hater alt og alle? Prøver å TA alle han kan? Hvorfor måtte du registrere deg? herregud
 

Trent styrkerettet i 8 år nå ned kun fokus på styrke. Det er styrken som teller Cheesy
Registrerte meg av den enkle grunn at jeg var så lei av å se på deres hat mot byggere. De hater jo ikke oss.... Har de gjort dere noe?
Som widding skrev: Why can't we just get along? Why the hate?


Ser ikke bortifra at meksikansk gryte og sjokomelk blir det nye hotte innen kråpsbygginga..

Haha, du trener vel ikke på sundfjord gym du også? For der er det 1 liter sjokomelk etter trening det går i blandt vektløfterene hvertfall Cheesy




Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #58 : 05. mai 2010, 21:24 »
Siden jeg meget skjeldent drikker alkohol, så er jeg nok ikke full, og ihvertfall ikke på en fredag morgen. Så prøv å holde deg litt seriøs når du kommenterer mine innlegg.

Nkf er underlagt WADA; og forpliktet til å utestenge folk som har blitt testet positivt på doping osv.. Står i reglementet.
Dog det er jo de utøverne som har påstått i full offentlighet at dette er jo så vanlig at det er lov, så ergo ble nok utestengelsen på to år tung å svelge for vedkommende...
Haha, underlagt WADA! NKF kan vel begynne med å sjekke medlemsregisteret sitt opp mot ADN...

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #59 : 05. mai 2010, 21:28 »
Haha, underlagt WADA! NKF kan vel begynne med å sjekke medlemsregisteret sitt opp mot ADN...
Alle forbund er avhengig av å få melding om dopingdommer for å kunne sette iverk utestengelser. Det må altså foreligge en dom som er offentliggjort.

Vet du at det i det tilfellet vi begge tenker på faktisk ER offentliggjort en slik dom?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!