Skrevet av Emne: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?  (Lest 15638 ganger)

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #30 : 24. januar 2010, 19:18 »
Det er fysisk ingeting mulighet for det. En fyllekule, da snakker vi over 2.0 i promille, to ganger i uka.. Da er kroppen i restitusjonsmodus i fire dager, samt at du drikker og fester de to andre.. Da har du EN effektiv treningsdag.. Da er man dyktig om man klarer å oppnå no bra! Tongue

Ikke mye muskelmasse på 6mnd i allefall.
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #31 : 24. januar 2010, 19:27 »
Det er fysisk ingeting mulighet for det. En fyllekule, da snakker vi over 2.0 i promille, to ganger i uka.. Da er kroppen i restitusjonsmodus i fire dager, samt at du drikker og fester de to andre.. Da har du EN effektiv treningsdag.. Da er man dyktig om man klarer å oppnå no bra! Tongue

Ikke mye muskelmasse på 6mnd i allefall.
virket jo veldig vitenskaplig alt dette...

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #32 : 24. januar 2010, 19:29 »
Det er fysisk ingeting mulighet for det. En fyllekule, da snakker vi over 2.0 i promille, to ganger i uka.. Da er kroppen i restitusjonsmodus i fire dager, samt at du drikker og fester de to andre.. Da har du EN effektiv treningsdag.. Da er man dyktig om man klarer å oppnå no bra! Tongue

Ikke mye muskelmasse på 6mnd i allefall.
Wow, takk for all den nyttige informasjonen

tfildaed

  • Gjest
Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #33 : 24. januar 2010, 19:30 »
Sportsmagasin hadde et forsøk for 10-15 år siden, 8-10 kandidater som ble målt og veiet, samt sammensettning av kroppen.
Etter 10mnd med seriøs trening, riktig kosthold og oppfølging av Ove Rytter, dop-testing etc så hadde den mest suksessfulle lagt på seg i underkant av 8kg ren muskelmasse, snittet i gruppen var rundt 5kg tror jeg.
Etter det første året vil det gå nedover kanskje slik: 6-4-3-3-2-2-2-1-1-1-1-1(27kg på 12år), dette er lett for bolerne, det er flere som har lagt på seg 50kg muskler på 10år, kanskje enda fortere. Men for en ren og seriøs utøver er dette mulig med god disiplin, men ikke alle vil klare dette, med dette vil du ha en muskelmasse på kanskje 60kg++ i kroppen.
De som ikke er redd for å dø kommer opp mot 100kg i muskelmasse. en vanlig person har kanskje 30-40kg!

Ikke la rask fremgang superpiller/sprøyter uten bivirkninger lure deg..............

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #34 : 24. januar 2010, 19:31 »
Det er fysisk ingeting mulighet for det. En fyllekule, da snakker vi over 2.0 i promille, to ganger i uka.. Da er kroppen i restitusjonsmodus i fire dager, samt at du drikker og fester de to andre.. Da har du EN effektiv treningsdag.. Da er man dyktig om man klarer å oppnå no bra! Tongue

Ikke mye muskelmasse på 6mnd i allefall.

Hvor har du dette i fra?
Smiley

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #35 : 24. januar 2010, 19:41 »
Tidligere ungdomsalkoholikker..
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #36 : 24. januar 2010, 19:44 »
Tidligere ungdomsalkoholikker..

Hvordan var kostholdet ditt i den perioden da?
Smiley

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #37 : 24. januar 2010, 19:50 »
Jeg trente 4 ganger i uka. Drakk fredag og lørdag. Lå på rundt 2800-3000kcal om dagen i snitt...
Jeg slet mye med sykdom, kviser, dårlig søvn, diverse sykdommer Tongue og lite penger..

Gikk opp 2kg muskelmasse på 6måneder.. Og det er ikke mye..  Nå har jeg gaina 2kg på et par måneder..

Alt er forskjellig fra person til person. Men Alkohol i for store mengder, er ikke positivt for helsa og trening.. PUNKTUM! Ingen kan si seg uenig i det. Unntatt dem som selv bare fester.
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #38 : 24. januar 2010, 19:55 »
Sportsmagasin hadde et forsøk for 10-15 år siden, 8-10 kandidater som ble målt og veiet, samt sammensettning av kroppen.
Etter 10mnd med seriøs trening, riktig kosthold og oppfølging av Ove Rytter, dop-testing etc så hadde den mest suksessfulle lagt på seg i underkant av 8kg ren muskelmasse, snittet i gruppen var rundt 5kg tror jeg.
Etter det første året vil det gå nedover kanskje slik: 6-4-3-3-2-2-2-1-1-1-1-1(27kg på 12år), dette er lett for bolerne, det er flere som har lagt på seg 50kg muskler på 10år, kanskje enda fortere. Men for en ren og seriøs utøver er dette mulig med god disiplin, men ikke alle vil klare dette, med dette vil du ha en muskelmasse på kanskje 60kg++ i kroppen.
De som ikke er redd for å dø kommer opp mot 100kg i muskelmasse. en vanlig person har kanskje 30-40kg!

Ikke la rask fremgang superpiller/sprøyter uten bivirkninger lure deg..............

oy, hadde trodd man økte mer i muskelmasse da. :/
Men tallene ser jo ut til å stemme bra med realiteten. Og det kan jo ikke være bra for en kropp å øke 40-50kg i muskelmasse. Ledd og sener osv.. Tongue Hvis man ikke har sterke gener..
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #39 : 24. januar 2010, 19:58 »
Sitat
Gikk opp 3kg muskelmasse på 6måneder.. Og det er ikke mye

Nå motsier du deg selv.

Du drakk mye, men samtidig var du mye syk, og slet med dårlig søvn.
Du har ikke tenkt på at det kan ha vært totalpakken med dårlig søvn, mye alkohol og sykdom som gjorde at du ikke gikk opp i muskelmasse?
Smiley

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #40 : 24. januar 2010, 20:01 »
ligger vell i sammenheng med mye alkohol drikking det da... mindre apetitt, dårligere søvn, osv osv.

Så da er det jo alkoholen sin skyld.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #41 : 24. januar 2010, 20:02 »
Hvis man tenker på en medaljetørst utøvers mål, kontra en kåt gutts mål for kvelden.. Så er ikke steroider noe værre enn alkohol.
Vel, hvis du går på fest for å finne deg en døddrukken jente som knapt har fylt 16 for å ha deg med henne og sammenligner det med AAS- bruk og mener begge deler er helt greit så sier vel det noe om deg.

Det kan vel mer sammenlignes med at en konkurrende kroppsbygger hiver amfetamin i shaken til en konkurrent for å være den største på scenen...

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #42 : 24. januar 2010, 20:09 »
Vel, hvis du går på fest for å finne deg en døddrukken jente som knapt har fylt 16 for å ha deg med henne og sammenligner det med AAS- bruk og mener begge deler er helt greit så sier vel det noe om deg.

Det kan vel mer sammenlignes med at en konkurrende kroppsbygger hiver amfetamin i shaken til en konkurrent for å være den største på scenen...

Hehe, her har du jo tatt en ulovlig og helt gal handling med tanke på jenta og sammenligna det mot vanlig dop misbruk.. Hva er greia med det?  Jeg snakker om folk som i edru tilstand ikke tørr eller er modig nok til å skaffe seg et ligg, men klarer det helt fint i fylla for da tørr man si mer og tørr sjekke opp damer.. Snakker jo pokker ikke om å utnytte uttdrukne småjenter.. Har du testa det?

Jeg skal skrive det enkelt..

Noen blir påvirket av alkohol for å prestere bedre på byen.
Noen blir påvirket av steroider for å prestere bedre på gymmet.

Begge tingene er like gale i mine øyne. Men alle ser ut til å bare overse han som velger å drikke seg dritings.. For det er liksom ikke så farlig.. Alle gjør det jo ikke sant.. Men siden ikke ALLE boler, er det galt. Jeg er sikker på at hadde 3/5 tatt steroider hadde det plutselig ikke vært så galt.

"Speed" funker bra som treningsdop btw.. Tongue
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #43 : 24. januar 2010, 20:11 »
ligger vell i sammenheng med mye alkohol drikking det da... mindre apetitt, dårligere søvn, osv osv.

Så da er det jo alkoholen sin skyld.

Ja, du ser poenget i allefall. Folk har bare en tendens til å sammenligne for mye med seg selv og ikke få med seg hvem man snakker om. Man snakker om noen. Ikke alle og deg og han og henne.. Smiley
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Hvor mye ren muskelmasse i løpet av 6 mnd?
« #44 : 24. januar 2010, 20:13 »
Nå motsier du deg selv.

Du drakk mye, men samtidig var du mye syk, og slet med dårlig søvn.
Du har ikke tenkt på at det kan ha vært totalpakken med dårlig søvn, mye alkohol og sykdom som gjorde at du ikke gikk opp i muskelmasse?


Det var alkoholen som direkte førte til dårlig søvn. Dårlig søvn førte til sykdom fordi immunforsvaret ikke var på topp. Alt har en chain..

Hadde jeg ikke vært på byen hver helg, hadde jeg brukt helgene til å sove og slappe av-... Dermed et bedre immunforsvar og mindre sykdom. Som da også gir mer trening.

Men her snakker jeg om meg.. Ikke alle i plenum.. Vi er alle ulike. Jeg vet bare at når jeg kom hjem i senk 0600 om morgenen og ikke stod opp før i 1100, 1200 tia.. Var stort sett hele søvnbildet mitt ødelagt frem til ihvertfall tirsdag..
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!