Skrevet av Emne: Absolute Acai Berry  (Lest 7879 ganger)

Utlogget KrisAcai

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Absolute Acai Berry
« : 28. september 2009, 21:46 »
Hei. Kom over en side som ble reklamert på Fox News som annonserte om noe som het Absolute Acai Berry.
http://www.jasonsrippedlog.com/

http://www.absoluteacaiberry.com/lp3/?aid=az&sid=40181-PH4#utm_source=az&utm_medium=40181-PH4&utm_term=none&utm_content=Absolute+Acai+Berry

Spørsmålet mitt er da om noen har noe erfaring med dette? Jeg er ganske kritisk til slike sider siden det kun virker som scam. Overskriften til Jason's 300 "Get ripped in 4 weeks" skriker litt scam for meg da, men men..
Noen som vet om det faktisk fungerer eller om det er noe sannhet i dette? Har googlet litt og fant en del gode anmeldelser.

Utlogget erimer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

Sv: Absolute Acai Berry
« #1 : 08. desember 2009, 17:38 »
Bump

Ja hei, så også det i dag, og jeg lurer på det samme!
19 år
191 cm
100 Kg

Markløft: 200 kg
Knebøy: 150 kg
Benkpress: 115 5 reps kg

"No pain,No gain"

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Absolute Acai Berry
« #2 : 08. desember 2009, 17:41 »
Bare bs.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget erimer

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 210
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 210

19 år
191 cm
100 Kg

Markløft: 200 kg
Knebøy: 150 kg
Benkpress: 115 5 reps kg

"No pain,No gain"

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Absolute Acai Berry
« #4 : 08. desember 2009, 17:47 »
BS?

bullshitprodukt.

Enten er det noe sukker+kofffein greier, og i så fall er gainer + kaffe billigere. Eller så er det annet drit. Uansett er disse reklamene åpenbart scam.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Absolute Acai Berry
« #5 : 08. desember 2009, 18:45 »
bullshitprodukt.

Enten er det noe sukker+kofffein greier, og i så fall er gainer + kaffe billigere. Eller så er det annet drit. Uansett er disse reklamene åpenbart scam.
Fantastisk bra svar.. Hva med å sette deg inn i hva acai i det heletatt er før du uttaler deg om det? Tongue Er det utseendet på sida som gjør deg kritisk, eller? Hvor mange proteinreklamer har ikke sett akkurat like ut, eller kreatinreklamer? Begge de veit vi jo funker. Men vent, det kan jo ikke stemme, de brukte jo flashy reklame.. lol..

For øvrig er innlegget til KrisAcai her spam. I would know, jeg driver med akkurat det samme sjøl. På andre (utenlandske) fora, vel og merke.. Han lager en tråd der han er sååå nysgjerrig på de greiene her, også legger han med en link der han får betalt for hver person som kjøper. Fint, hva? Smiley
Skal for øvrig ikke se helt bort i fra at KrisAcai og erimer her er samme person.. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Absolute Acai Berry
« #6 : 08. desember 2009, 21:40 »
Fantastisk bra svar.. Hva med å sette deg inn i hva acai i det heletatt er før du uttaler deg om det? Tongue Er det utseendet på sida som gjør deg kritisk, eller? Hvor mange proteinreklamer har ikke sett akkurat like ut, eller kreatinreklamer? Begge de veit vi jo funker. Men vent, det kan jo ikke stemme, de brukte jo flashy reklame.. lol..

Ja, burde hatt bedre svar. Men poenget var at det uansett ikke var noen mirakelgreier og bare vanlige proteiner/osv, som du kan få billigere andre plasser. Grunnen til det er at når de opphauser noe så mye så selger de det dyrt.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Absolute Acai Berry
« #7 : 09. desember 2009, 06:06 »
Ja, burde hatt bedre svar. Men poenget var at det uansett ikke var noen mirakelgreier og bare vanlige proteiner/osv, som du kan få billigere andre plasser. Grunnen til det er at når de opphauser noe så mye så selger de det dyrt.
Ser vi på det samme her? Igjen, vet du hva acai er for noe? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Absolute Acai Berry
« #8 : 09. desember 2009, 15:54 »
Acai er en type bær som inneholder mye antioksidanter og c-vitamin. Det er sikkert sunt og hive i seg disse pillene selv om ekte acaibær er å foretrekke. Men at det forbrenner så mye som de reklamerer for er bare BS. det finnes ingen vindudermidler for fettforbrenning. (utenom ulovlige saker som sikkert har kjipe bivirkninger Tongue )
Grønn te feks har jeg lest at kan forbrenne ca 200 kalorier om dagen hvis en tar ganske mye. Det tilsvarer ca 1 skive mindre om dagen. 

Utlogget KrisAcai

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Absolute Acai Berry
« #9 : 27. januar 2010, 00:07 »
Fantastisk bra svar.. Hva med å sette deg inn i hva acai i det heletatt er før du uttaler deg om det? Tongue Er det utseendet på sida som gjør deg kritisk, eller? Hvor mange proteinreklamer har ikke sett akkurat like ut, eller kreatinreklamer? Begge de veit vi jo funker. Men vent, det kan jo ikke stemme, de brukte jo flashy reklame.. lol..

For øvrig er innlegget til KrisAcai her spam. I would know, jeg driver med akkurat det samme sjøl. På andre (utenlandske) fora, vel og merke.. Han lager en tråd der han er sååå nysgjerrig på de greiene her, også legger han med en link der han får betalt for hver person som kjøper. Fint, hva? Smiley
Skal for øvrig ikke se helt bort i fra at KrisAcai og erimer her er samme person.. Wink

Haha, kanskje det mest geniale jeg har lest hittil. Nei jeg spammer ikke og jeg får heller ikke betalt for noe av dette. Jeg er genuint intressert i dette nettopp på grunn av alt oppspinnet som er rundt dette produktet. Du snakker selv om å sette seg inn i ting før du uttaler deg, way to go.
Beklager hvis dette blir opptattet som spam eller reklamering, det er ikke målet. Jeg har lenge fundert på å begynne med styrke trening, men som noen få andre liker jeg å gjøre litt research før jeg setter i gang. Beklager nok engang for at jeg tar opp en gammel tråd.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Absolute Acai Berry
« #10 : 27. januar 2010, 01:22 »
Makan til sprøyt.. biggrin

Dette er kanskje ikke en affiliate-lenke heller?

ht tp://www.absoluteacaiberry.com/lp3/?aid=az&sid=40181-PH4#utm_source=az&utm_medium=40181-PH4&utm_term=none&utm_content=Absolute+Acai+Berry

Du får vel ikke betalt hver gang noen skriver seg på heller da vel?

For de som kan finne bokstavene "aid" inni linken der; dette betyr "affiliate id", for de som måtte lure på det. Asså, koden man legger inn i url-en for at salget skal bli registrert på riktig selger (affiliate).
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget alephzain

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 60

  • 27 år - 72 kg
Sv: Absolute Acai Berry
« #11 : 29. januar 2010, 23:10 »
Alan Aragon skrev nettopp en grei artikkel om de her "superfrukt" juicene som flyr rundt omkring på markedet nå...Du kan jo lese den og se selv hva du synes:

http://www.alanaragonblog.com/2009/12/12/monavie-versus-two-buck-chuck/

Hvis du er interessert i "supermat" med høyt antioksidantinnhold vil jeg personlig heller anbefale å kjøpe ekte vare. Tørkede gojibær er billig og bra, f.eks.

Utlogget EspenT

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Absolute Acai Berry
« #12 : 08. mai 2011, 19:41 »
Jeg er også interessert i acai, og hvilke egenskaper det skal ha for kroppen.
Jeg har lest at frysetørket acai skal ha høyest verdi av antioksidanter, mens ekstrakt skal ta bedre vare på fettsyrene. Jeg vurderer nå Acai Plex http://www.acaiplex.com som er en blanding av frysetørket og ekstrakt. Er det noen som har erfaringer fra dette produktet?

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Absolute Acai Berry
« #13 : 08. mai 2011, 19:47 »
Anbefaler at dere tar ferien i år til brasil..og så tar dere morgenkardio og går bort og kjøper acai med musli..ååååå..verdens BESTE bær.
Er sikkert vanskelig/ekstremt dyrt å importere bæra...?

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Absolute Acai Berry
« #14 : 08. mai 2011, 22:46 »
Haha, kanskje det mest geniale jeg har lest hittil. Nei jeg spammer ikke og jeg får heller ikke betalt for noe av dette. Jeg er genuint intressert i dette nettopp på grunn av alt oppspinnet som er rundt dette produktet. Du snakker selv om å sette seg inn i ting før du uttaler deg, way to go.
Beklager hvis dette blir opptattet som spam eller reklamering, det er ikke målet. Jeg har lenge fundert på å begynne med styrke trening, men som noen få andre liker jeg å gjøre litt research før jeg setter i gang. Beklager nok engang for at jeg tar opp en gammel tråd.

Oh, man! Kan noen stenge eller slette denne tråden her for en gangs skyld?! Innlegg nr 2 fra hr Acai, og det er å ta opp igjen sin gamle reklametråd.
Lenger ned kommer jaggu en luring med førsteinnlegg som er også interessert...med link...

SLETT TRÅD!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!