Skrevet av Emne: muscle worship  (Lest 28342 ganger)

Utlogget muskeltilbeder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: muscle worship
« #30 : 25. oktober 2009, 20:23 »
Når jeg skal gå til massøren pleier jeg å legge kroppen min ut til anbud, den som betaler meg mest får lov å massere meg.

Jeg har en eienkroppsmegler som har visning en gang i måneden, da kan folk skrive seg på interesselisten og komme med bud, melder du deg i stavanger kroppsbyggerlag kan du ta den på forkjøpsrett, men kun om du har nok ansinitet.


En eienkroppsmegler!? den er god. det er vel en jobb jeg kunne tenke meg... Does it exist for real??

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: muscle worship
« #31 : 26. oktober 2009, 06:59 »
En eienkroppsmegler!? den er god. det er vel en jobb jeg kunne tenke meg... Does it exist for real??

Det kalles pimp..

Utlogget muskeltilbeder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: muscle worship
« #32 : 26. oktober 2009, 21:48 »
send en PM om du trenger en ego-booster eller om du vil høre mer om dusj-scenene  Wink

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: muscle worship
« #33 : 05. november 2009, 18:32 »
Er dette seriøst! Flere enn oss som driver med det? haha Tongue Jaja, så lenge alle deltakerne tjener på det så! Jeg, 2big4d00rs og KristofferM har jo både titt og ofte noen Bearman sessions kombinert med litt navle-tøys på plastlakenet til KristofferM (da kan vi bruke mye olje uten søl)!! i og med at 2big4doors gir mest av seg selv pleier vi to andre å legge igjen en 50 lapp eller noe hver til han da. Alle tjener på det!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Børtil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

Sv: muscle worship
« #34 : 16. november 2009, 21:41 »
Ok, selv er jeg mer inne på bellybutton worship: http://www.youtube.com/watch?v=Fmr0JL5wE8A#noexternalembed&feature=related

appropos, http://www.somethingawful.com/d/weekend-web/big-guts.php. (bigguts.com gir dessverre ikke tilgang til sine forums lenger pga. flaming.)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: muscle worship
« #35 : 21. november 2009, 01:28 »
Jeg synes du burde lage en treningslogg! Den blir garantert en slager her inne Smiley Krydret med litt muscle-worship og andre erotiske homofortelinger!

Haha ... *dauer av latter* ... og hikster frem en honnør!

 Grin Grin Grin

Utlogget Mr. Sand

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: muscle worship
« #36 : 19. august 2010, 14:54 »
Muskeltafsing - artig uttrykk- er ikke noe rart eller unormalt. Bare se hvordan gutta ser på hverandre på gymmet. Og jeg synes muskler er skikkelig deilig. HHHH: Rart at du ikke har fått noen tilbud. Du ser jo digg ut sjøl  Wink

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: muscle worship
« #37 : 21. august 2010, 20:49 »
Jeg tenkte ikke sånn direkte at man skulle ta seg betalt for dette her, men det er jo riktig at noen er villige til å betale dyre penger for "muskeltafsing" (er det kanskje den riktige norske oversettelsen for muscle worship) og at muskelbunter trenger de ekstra pengene for å fokusere videre på egen trening (det finnes mange websider med unge bodybuildere som sponser seg selv på denne måten - og da har de skjønt ett eller annet som vi ikke snakker så mye om ellers rundt i bodybuildermiljøet, sant?). Jeg er selv ikke så mye interessert i å betale for dette her heller.

At enkelte kroppsbyggere finansierer forbruket sitt av hormonelle preparater både ved å fungere som langere, ved å prostituere seg, eller ved å strippe eller bli klattet på ... er vel ikke akkurat noe nytt. Dog tviler jeg på det har noe med deres "fokus" på trening. Trening eller "kroppsbygging" har lite til felles med seksualitet eller sære fetisher, selv om de da blir oppsøkt av slike "tilbedere".

Under studietida, jo - etter at jeg kom ut av skapet (ikke skaphomse lenger, men det er vel lov å være homo her og, sant?) - så ble jeg gode venner med en som tidligere hadde vært kroppsbygger og en som drev med det aktivt. Den første var litt aleine, savnet dama, var ofte litt deppa, og trente ikke like mye som før. Da var det kanskje hyggelig med en litt mindre kar som er bare helt forelska og betatt av kroppen din og som er villig til å bygge opp den ødelagte selvtillitten. Jeg fikk lov å massere ham ofte. Han fikk på den måten litt kjærtegn, og bestemte alltid selv hvor grensen gikk - og det respekterte jeg. Da tenker jeg at det er vel ikke bare homsene som får noe ut av dette her. Nummer to var kanskje litt skaphomse selv, så da teller jo kanskje ikke det...

Jeg kan vanskelig forestille meg at heteroseksuelle menn lar seg bli klådd på av andre menn for å "øke selvtilliten". Savner de kvinnelig selskap, så vil det være naturlig å oppsøke kvinner. Det vil ikke være naturlig å oppsøke menn og anse menn som et subsititutt for kvinner (dog igjen utfra en heteroseksuell kontekst så klart).

Hvorfor har man bodybuilding stevner hvor folk går rundt så å si nakne, med mindre det er noe attraktivt og seksuelt ladet ved det? Kan man virkelig ha et platonisk forhold til dette og av ren "sportslig" interesse stille seg foran store forsamlinger og vise muskler - ooo, aaah, wow, åååh - skjønner? Det har noe med selvtillitten til bodybuilderen å gjøre... Jeg synes jo det bare er fint at folk driver med det, men det må da være andre enn meg som synes at det er noe seksuelt ved det og.

Kroppsbygging dreier seg om å bygge en muskuløs fysikk, samtidig som en også bedømmes utfra symmetri (at kroppsdeler står godt til hverandre i relativ forstand) og utfra hvor godt en klarer å få frem definisjoner (noe som betinger en lav fettprosent når en står på scenen). For at dommerene skal gjøre seg opp en formening om en kroppsbyggers fysikk, finnes det ikke så veldig mange andre måter å gjøre dette på enn å stille i "trusa". Publikum kommer nok også primært for å se resultatet av alt arbeidet utøverene har lagt ned i forkant ... ikke for å sitte i salen med "boner" ... eller være "klam i hakket". Jeg velger iallefall å tro at det primært er derfor publikum stiller på en bb-konkurranse.

Dusj-scenene må jeg nok komme tilbake til, men kort fortalt: noen liker å gå nakne i garderoben. De er komfortable med egen kropp og komfortable med at folk tar en aldri så liten høflig titt... Andre bruker håndkle - kanskje fordi de ikke er like komfortable... Men de dusjer for det og er ikke paranoide heller. Man skal liksom vaske seg, ikke stille seg selv til utstilling (som man ellers gjør andre steder).

Men homser setter vel pris på at det ikke hersker like mye paranoia i garderoben - for å leve i en verden hvor gutta har alltid vært nakne rundt deg, og usjenert mannlige, er ikke lett! Ikke kom å tro at det er lett å beherske en ereksjon hver bidige gang du titter på kompisen! Ønsker deg liksom ikke en på trynet. Hva skal du si til mamma når du kommer hjem? "Jo, du skjønner..." Tenk selv på å dusje med en gjeng med sprettne nakne damer Smiley Good luck med selv-beherskelsen.

Igjen ... dette er nok primært en problemstilling for homofile menn og kvinner (dog kanskje ikke DET en gang). Heteroseksuelle menn vil jo ikke betrakte andre menn som seksuelle objekter ... og heller ikke gå rundt og hverken bekymre seg for ereksjoner eller hvorvidt en skal få en "stiv en bak". Nakenhet i fellesgarderober er mer en nødvendighet i form av at en bytter klær og vasker seg. That's it. Hvis det oppleves som et problem å være naken sammen med andre av samme kjønn, så får en jo evt velge å oppsøke en psykolog eller noe. Kan ikke tro det er et problem for homofile heller :-)

Andre dropper dusjen helt og drar hjem våt og svett. Det siste er jo litt synd for muskeltilbedere, men kanskje også forståelig? Mindre hyggelig er det for de som sitter ved siden av deg på bussen Smiley Alle taper på det!

De som dropper dusjen synes kanskje det er "tidsøkonomisk" best å dra hjem å dusje. En stiller jo på et gym primært for sin egen del. Ikke for å tilfredstille andres seksuelle behov. Det eksisterer andre arenaer for slikt. Jeg tviler på at saunasex på gymmet er en trend som vil ta av (uavhengig av om det er med samme eller motsatt kjønn).

Grin

Utlogget muskeltilbeder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: muscle worship
« #38 : 10. januar 2011, 17:33 »
Vel, takk quadriceps for flott tilbakemelding. Fint å se at noen tar seg tid til å lese innleggene - og faktisk tar også temaet seriøst  Grin

Nå er det en god stund jeg har skrevet noe her, så jeg tenkte jeg skulle for så vidt følge opp med fjorårets hendelser. I løpet av det siste året, så har jeg fått bekreftet en del teorier som ble lagt fram her av undertegnede:

Møtte en kroppsbygger som hadde for vane å bli massert av treneren sin. Det var ett varmt forhold mellom de to, fordi han snakket om ham som om han var Gud selv... Det var ikke noe seksuelt i det å bli massert av menn, men siden den gang har det ikke vært uvanlig for ham å bli massert av menn eller andre kompiser. Sant nok, enig med Quadriceps at om man ønsker seg noe seksuelt så oppsøker man dame (om man er hetero), men argumentet til kompisen min for å la MEG massere ham er jo at det er en vesens forskjell i kvaliteten på massasjen om en mann gjør det (med mindre dama di er kroppsbygger og har bakerhender selv).   Huh  Det funker for meg, og skal ikke ha meg bedt to ganger. Nå var jo det til tider opphissende for min egen del, men ikke alltid heller. Man blir jo så fokusert med jobben at man glemmer jo helt å "ønske seg" noe mer. Dette gjentok vi flere ganger, og jeg la sjel og armer inn i massasjen, og til gjengjeld foreslo han å hjelpe meg med egen trening. Er det andre her som synes det samme - at massasje gjennomført av en mann er bedre enn av kjærestens små kvinnehender?

Det kan jo ha seg slik at noen av disse byggerne er ikke helt hetero selv, og kanskje ikke helt ærlige med seg selv heller (eller den dama de dater). Kameraten min hintet noen ganger til at han "burde" vært homo selv, i og med at han syntes mannskroppen var full av" drama, design, skjønnhet, råhet, osv." og at kvinnekroppen var ikke like "dramatisk" - less sex appeal? Det var jo litt overraskende å høre dette fra en hetero bygger, så jeg stiller vel det samme spørsmålet til dere: er det en generell konsensus at mannekroppen er best egnet til kroppsbygging, mens kvinnekroppen er best egnet til fitnesstrening? Det er kanskje som å sammenligne pærer og bananer, men rent objektivt har han ett poeng?




Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: muscle worship
« #39 : 10. januar 2011, 17:37 »
hmm... en merkelig tråd igrunn... hehe


I dusjen på gymmet, HVIS det er noen som ser på meg, så kan  jeg ikke si at jeg blir tent asså.. Men heller lettere irritert.. Tongue - kan ikke snakke for de andre da Tongue

Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: muscle worship
« #40 : 10. januar 2011, 17:39 »
Haha, dette var et hyggelig gjensyn på en ellers så trist og lei mandag midt på svarteste vintern Smiley

Hvor finner du slike kroppsbyggere som liker å bli muskeltidbedt? Hvordan kommer dere i kontakt med hverandre? Og hvordan har det seg at du ender opp med å massere dem?

Fortell!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget muskeltilbeder

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: muscle worship
« #41 : 10. januar 2011, 18:27 »
Takk for det, 79-tønna... Det er liksom ikke slik at jeg bare går rett opp til en i gymmen og sier: "hey, du - du har jammen en fin kropp - vil du jeg skal massere deg eller?" Det passer seg liksom ikke...

Så istedet møter man hyggelige folk litt som man vanligvis møter ellers hyggelige folk. Jeg må innrømme at jeg oppsøker gjerne de store gutta - når anledningen byr seg, og de synes vanligvis det er hyggelig å bli kjent med folk som meg. Så er man tålmodig og grei, pleier egoet som sagt til kroppsbyggeren det gjelder (som kompenserer med trening for noe annet kanskje?? - men ikke alle, det må jeg gjerne innrømme i og med at jeg så noe aldeles svært i dusjen forrige dagen på alle måter), og så glir liksom samtalen fort over til muskler og massasje.... Nei, du 79-tønna, jeg vet ikke helt hvordan jeg gjør det - ærlig tat. Hadde jeg visst, så tror jeg jeg hadde fått mettet appetiten, noe jeg ikke har!  Grin

Men det er som oftest fine, greie gutter det, som trenger å bli tatt på, og da stiller jeg gjerne til tjeneste. Hehe...

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: muscle worship
« #42 : 11. januar 2011, 08:38 »
hmm... en merkelig tråd igrunn... hehe
I dusjen på gymmet, HVIS det er noen som ser på meg, så kan  jeg ikke si at jeg blir tent asså.. Men heller lettere irritert.. Tongue - kan ikke snakke for de andre da Tongue

Jeg syns det er A-okey at andre nyter kroppen min i dusjen, menn som kvinner! Oppmerksomhet er oppmerksomhet lissom
24 og feit

Utlogget Nsr160

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 338
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 338

Sv: muscle worship
« #43 : 11. januar 2011, 09:56 »
Du får få deg deltidsjobb, som gym massør.
Jeg hadde nok benyttet tilbudet om massasje, dersom det var et alternativ på gymmene jeg trener på.
Dusjer personlig ikke i gymmen, for jeg ikke gidder å ta mer extra tøy og håndkle.
Pluss jeg sparer tid med matlagingen. Kanskje jeg burde revurdere det haha.

Må si at det er eklere å bli stirret på, enn folk som sier hei hallo.
Dem som ikke tåler å bli massert av menn, er sikker usikker på sin legning.
Og dama mi hadde nok heller likt at en mann gjorde det. Enn ei kvinne.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: muscle worship
« #44 : 11. januar 2011, 22:54 »
Jeg syns det er A-okey at andre nyter kroppen min i dusjen, menn som kvinner! Oppmerksomhet er oppmerksomhet lissom

Det var jo hyggelig å få høre at du ikke har problemer med at andre nyter kroppen din i dusjen. Pleier du ofte å hengi deg til slike nytelsesfulle stunder i fellesdusjen?

Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!