Skrevet av Emne: Svineinfluensaen gir store inntekter  (Lest 76699 ganger)

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #60 : 03. november 2009, 23:19 »
dama fikk "skuddet" for 6 timer siden, skal gi fyldige rapporter her om hun får en ekstra arm eller om ørene faller av. enn så lenge er den hun fikk sprøyten i småhoven og øm, alt normalt med andre ord.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #61 : 04. november 2009, 03:31 »
Det er vel en viss forskjell å få kvikksølv gjennom fordøyelsessystemet, og å få det direkte innsprøytet i blodet. Hvor har du forresten lest at vi får i oss såpass med kvikksølv gjennom maten? Det er forresten ikke et hvilket som helst kvikksølv heller, men thimerosal, som er et organisk kvikksølv, som er betydelig mer giftig enn uorganisk kvikksølv, som vi f.eks. kan få fra fisk. Problemet er at det er mye vanskeligere for kroppen å kvitte seg med organisk kvikksølv. Det er også visse andre ingredienser enn kvikksølv i vaksinen som ikke er all verden.

exactly, bra sagt rønning man...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #62 : 04. november 2009, 03:34 »
Folkehelseinstituttet blir anmeldt for løgn om svineinfluensa NRK 03.11.09 NRK Nyhetene

Folkehelseinstituttet blir anmeldt til politiet for å drive med ekstrem fryktpropaganda og løgn når det gjelder svineinfluensa.

http://www.youtube.com/watch?v=9U1JVAUIvyg
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #63 : 04. november 2009, 03:37 »
http://vaksineaksjon.no/

SIDEN ER UNDER UTVIKLING. MER DOKUMENTASJON OG INFORMASJON VIL KOMME
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #64 : 04. november 2009, 03:40 »
Her er de første alvorlige bivirkningene av H1N1-vaksinen

Svimmelhet, kvalme, nummenhet, tap av smaks- og luktesans. 29 personer har meldt om alvorlige bivirkninger.

Blant de rapporterte bivirkningene er svimmelhet, tap av smaks- og luktesans, kvalme og muskelsmerter. I fem tilfeller har bivirkningene vært knyttet til luftveiene, og to av disse har blitt regnet som alvorlige. Ni av bivirkningene har vært karakterisert som sykdommer i nervesystemet

http://www.dagbladet.no/2009/11/03/nyheter/innenriks/helse/svineinfluensa/h1n1/8861690/
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #65 : 04. november 2009, 08:54 »
Her er de første alvorlige bivirkningene av H1N1-vaksinen

Svimmelhet, kvalme, nummenhet, tap av smaks- og luktesans. 29 personer har meldt om alvorlige bivirkninger.

Blant de rapporterte bivirkningene er svimmelhet, tap av smaks- og luktesans, kvalme og muskelsmerter. I fem tilfeller har bivirkningene vært knyttet til luftveiene, og to av disse har blitt regnet som alvorlige. Ni av bivirkningene har vært karakterisert som sykdommer i nervesystemet

http://www.dagbladet.no/2009/11/03/nyheter/innenriks/helse/svineinfluensa/h1n1/8861690/

Her er en bivirkning av å ikke ta vaksinen- du kan dø av svineinfluensa.
VG advarer mot "alternative" nettsteder og innspill som "Dr" Robert...kommer med her.


http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=582596


Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #66 : 04. november 2009, 08:59 »
Folkehelseinstituttet blir anmeldt for løgn om svineinfluensa NRK 03.11.09 NRK Nyhetene

Folkehelseinstituttet blir anmeldt til politiet for å drive med ekstrem fryktpropaganda og løgn når det gjelder svineinfluensa.

http://www.youtube.com/watch?v=9U1JVAUIvyg

ja det der virket jo som en gjeng skikkelig oppegående mennesker, tror jeg driter i hva legen sier jeg ass...

Her er de første alvorlige bivirkningene av H1N1-vaksinen

Svimmelhet, kvalme, nummenhet, tap av smaks- og luktesans. 29 personer har meldt om alvorlige bivirkninger.

Blant de rapporterte bivirkningene er svimmelhet, tap av smaks- og luktesans, kvalme og muskelsmerter. I fem tilfeller har bivirkningene vært knyttet til luftveiene, og to av disse har blitt regnet som alvorlige. Ni av bivirkningene har vært karakterisert som sykdommer i nervesystemet

http://www.dagbladet.no/2009/11/03/nyheter/innenriks/helse/svineinfluensa/h1n1/8861690/

wow...29 av 52 000 mennesker har merket alvorlige bivirkninger, det er jo helt sykt. flere kommer til å vrikke ankelen i snøkaoset på sørlandet i dag.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #67 : 04. november 2009, 09:03 »
Postordre doktoren og hans venner gambler med folks liv. De evner ikke å se det store bildet, og ser bort fra at vi har 13 dødsfall i Norge.
Vær solidarisk, ikke spre smitten videre. Vær med på å redde liv.
Vaksiner deg.

Så får vi leve med at postordre doktoren tror vi er en del av en verdensomspennende konspirasjon.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #68 : 04. november 2009, 09:08 »
http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=582565

Les om 9 år gamle Thomas som måtte på sykehus med pustevansker etter det foreldrene trodde var "vanlig" feber.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #69 : 04. november 2009, 09:19 »
N.N som står bak profilen "Dr" Young.. har egeninteresse av å skape dette hysteriet. Han driver flere selskap som tjener penger på at folk tror dette er en del av en konspirasjon.

Han driver blant annet en nettbokhandel der folk kan bli "opplyste"

"N.N har gjennom flere år drevet nordens største nyhetskilde for direktesalgsindustrien, han har skrevet hundrevis av artikler og har et enormt nettverk av ledere og ressurspersoner. Han driver også organisasjonen Quality Seminars som fokuserer på seminar, kurs og konferanser som hjelper mennesker i forskjellige deler av livet. Gjennom en konstans spirituell søken etter svar på årsakene bak alt som skjer i verden i dag har han ervervet en dyp kunnskap rundt de krefter som styrer og påvirker våre liv."

Jeg velger å gå ut med navnet hans fordi han i en slik alvorlig situasjon fraråder folk å ta en vaksine som vil redde liv. Han henviser til konspirasjonsteorier, men unnlater å opplyse om at han selv har en egeninteresse rent økonomisk ved å skape mistro til vaksinen. Hvis han ønsker åpenhet får han tåle at folk forstår hans agenda!

EDIT Jeg har slettet navnet på personen bak nicket da jeg mener det ikke er nødvendig for å få frem poenget mitt.





Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #70 : 04. november 2009, 09:38 »
Det er vel en viss forskjell å få kvikksølv gjennom fordøyelsessystemet, og å få det direkte innsprøytet i blodet. Hvor har du forresten lest at vi får i oss såpass med kvikksølv gjennom maten? Det er forresten ikke et hvilket som helst kvikksølv heller, men thimerosal, som er et organisk kvikksølv, som er betydelig mer giftig enn uorganisk kvikksølv, som vi f.eks. kan få fra fisk. Problemet er at det er mye vanskeligere for kroppen å kvitte seg med organisk kvikksølv. Det er også visse andre ingredienser enn kvikksølv i vaksinen som ikke er all verden.

Tiomersal fra vaksinen omdannes til etylkvikksølv i kroppen og skilles raskerer ut en metylkvikksølv som vi f.eks får i oss gjennom mat. En boks tunfisk inneholder ca 4 ganger så mye kvikksølv som vaksinen f.eks.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #71 : 04. november 2009, 09:51 »
om de som er bekymret vaksinerer seg så er jo de beskyttet og vi som velger å ikke gjøre det kan gjøre det utenom at de som velger å vaksinere seg trenger å skal rakke ned på de som ikke gjør det. Så altfor mange folk som tror at poengene deres blir bedre av å rakke ned på andre i hvert innlegg og gjerne skremme de gjennom latterligjøring til å ikke ytre sine meninger. Ser det overalt, hver dag
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #72 : 04. november 2009, 10:04 »
at noen velger å ikke vaksinere seg er helt greit, men det er et ganske stort sprang fra det ståstedet til nutcases som starter aksjoner, politianmelder folkehelsen, hylser om konspirasjonsteorier og skremmer folk som faktisk kanskje hadde trengt vaksinen fra å ta den.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #73 : 04. november 2009, 11:32 »
Hvis vaksinen hadde vært helt trygg ville jeg vært helt enig i det, men det er jo det hele debatten forsåvidt er om. Jeg nøler med å ville sete den sprøyta i armen da jeg ikke har en anelse på hvilke effekter det kan ha på kroppen over tid. Om vi ser folk stryke med av diverse sykdommer i hopetall om noen år vil jeg være glad jeg ikke tok den. Om jeg får svineinfluensan og blir møkka dårlig angrer jeg meg kanskje men det er nå det standspunktet jeg har tatt og håper mange av mine beste venner gjør det samme. Skal nå ikke prakke det på noen da, men jeg ser ikke det negative med å ha både argumenter for og imot da for alt vi vet begge kan være akkurat like sanne. Må huske at målet med enhver bedrift er å tjene penger og ikke noe i verden kan gi legemiddel industrien mer penger enn om flest mulig vaksinerer seg. Milliardene de tjener på dette er helt sinnsykt og når det er så mye penger i en sak vil det være en stor pådriver for å drive massiv markedsføring. Så fremt det ikke er løgn som blir lagt frem av noen av partene så vil info kun være info, men desverre kan man jo ikke vite hva som er sant og det er jæ"%# forvirrende.
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #74 : 04. november 2009, 12:41 »
hvis du ser litt mer nyansert på det vil du se at to av punktene som folk skriker om, nemlig kvikksølvet og formaldehyd er i så ufattelig små mengder at det knapt er farlig for en mus. at viruset er menneskeskapt for at legemiddelindustrien skal tjene penger er så far out at det ikke er vits å kommentere det engang, de som tror på det kommer aldri til å skifte mening uansett. min samboer er gravid, og for oss var det definitivt ikke noe vanskelig valg. hun satte den går, og går rundt i leiligheten her frisk som bare det!! jaggu....
du ser ut som en piss i trynet

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!