Skrevet av Emne: Svineinfluensaen gir store inntekter  (Lest 76763 ganger)

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #150 : 09. november 2009, 22:51 »
Nylig kom boka “Sov, mitt lille Norge... ” ut. (Kolofon Forlag ISBN 978-82-92395-67-7) Den er skrevet av Per-Aslak Ertresvåg, forfatteren av “MAKTEN BAK MAKTEN”. På s. 108 står følgende:

“Familien Stoltenbergs tilknytning til Folkehelseinstituttet er mangslungent. Camilla Stoltenberg, statsministerens søster, er leder for avdeling for epidemiologi. På hennes ansøkning mottar instituttet titalls millioner kroner hvert år fra Rockefeller Foundation. Midlene disponeres angivelig i sin helhet av familien Stoltenberg. Nøyaktig hvor meget familien mottar på dette viset vet man ikke fordi instituttets regnskaper som nevnt ovenfor, er hemmelige.”
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #151 : 09. november 2009, 22:56 »
Nylig kom boka “Sov, mitt lille Norge... ” ut. (Kolofon Forlag ISBN 978-82-92395-67-7) Den er skrevet av Per-Aslak Ertresvåg, forfatteren av “MAKTEN BAK MAKTEN”. På s. 108 står følgende:

“Familien Stoltenbergs tilknytning til Folkehelseinstituttet er mangslungent. Camilla Stoltenberg, statsministerens søster, er leder for avdeling for epidemiologi. På hennes ansøkning mottar instituttet titalls millioner kroner hvert år fra Rockefeller Foundation. Midlene disponeres angivelig i sin helhet av familien Stoltenberg. Nøyaktig hvor meget familien mottar på dette viset vet man ikke fordi instituttets regnskaper som nevnt ovenfor, er hemmelige.”


ok, dette vet forfatteren alt om, han er egentlig jens stoltenberg men skriver dårlige konspirasjonsbøker under pseudonym, av og til lurer jeg på hvordan idioter som deg klarer å koble sammen alt dette pisset, men rett skal være rett, håper du dør av svineinfluensaen Smiley
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #152 : 09. november 2009, 23:03 »
dama har nå levd 1 uke etter vaksinen, dette er jo helt utrolig! er det et mirakel??
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #153 : 09. november 2009, 23:14 »
ok, dette vet forfatteren alt om, han er egentlig jens stoltenberg men skriver dårlige konspirasjonsbøker under pseudonym, av og til lurer jeg på hvordan idioter som deg klarer å koble sammen alt dette pisset, men rett skal være rett, håper du dør av svineinfluensaen Smiley

Så så..Jeg hater også robert young sin apprentice, men hvorfor sånn forsvarsposisjon? Hvis man hinter frempå skepsis mot myndightene så er det enkelte som går i  helt i vranglås. Blir litt som å diskutere f.eks hasj med de som til slutt bare sitter igjen røde i trynet og hyler mens gråten står " Men det er ulovlig!!!!!!". Joda, men det er lov å tenke selv for det vennen Smiley

Sier ikke at jeg tror på alle mulige konspirasjoner, men hvis du tror at de som styrer og steller her i verden er koslige barnehagetanter som bare vil ditt beste, så foreslår jeg en reality check.
Sa brura

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #154 : 09. november 2009, 23:26 »
Så så..Jeg hater også robert young sin apprentice, men hvorfor sånn forsvarsposisjon? Hvis man hinter frempå skepsis mot myndightene så er det enkelte som går i  helt i vranglås. Blir litt som å diskutere f.eks hasj med de som til slutt bare sitter igjen røde i trynet og hyler mens gråten står " Men det er ulovlig!!!!!!". Joda, men det er lov å tenke selv for det vennen Smiley

Sier ikke at jeg tror på alle mulige konspirasjoner, men hvis du tror at de som styrer og steller her i verden er koslige barnehagetanter som bare vil ditt beste, så foreslår jeg en reality check.

jeg gikk til angrep, ikke forsvar. Og det er du som forsvarer konspirasjonen, ikke meg. Jeg er klar over at det er mange kompiser som sitter å delegerer jobber til hverandre i den store stygge verden, jeg er også klar over at det er manko på semi-dyktige folk med høy nok utdannelse til å sitte i de store posisjonene. Jeg vil heller ha en av kompisene som Stoltenberg har studert med i regjeringen, enn et naut som ikke klarer å se det store bildet og vil bare ha egen vinning. Såklart, disse personene finnes, og Norge er ikke det største landet, og vi har heller ikke mange universiteter og forsamlinger hvor "mektige" folk møtes. Og det blir ofte de samme om igjen som møtes.

Vet ikke om dette høres logisk ut eller ei, blir vel framstilt som om jeg stoler blindt på regjeringen osv, men husk at det er mange oppegående personer som er bevisst ute for å forhindre at innavl i regjering og høye maktposisjoner blir en realitet. De som tar disse posisjonene har som regel kompetanse til å takle det.

Og helt til slutt, tenk på alt drittet som lekker ut av regjeringen i Norge, i USA og andre "frie" land, tror dere virkelig at dere sitter med fasiten og de millioner av journalister som konsekvent arbeider for å skade folk blir betalt av regjeringer og det som er for å holde kjeft?

Av og til bør dere tenke selv, over hvor store idioter dere er ( JAJAJA jeg er også idiot som følger disse teite lederne som er ute etter å drepe oss.........) og ta en realitetssjekk.

Som penn & teller utmerket sa, hvis regjeringer sitter inne med informasjon om alle konspirasjonsteorier, hva med watergate?
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #155 : 09. november 2009, 23:53 »
Jeg har ikke sett ett valid argument for at man skal ha noen grunn til å tenke konspiratoriske tanker om dette. Hvert og ett argument blir slått i stykker som vrøvl, enten pga vill fantasi, gutteromspropaganda eller dårlig kunnskap. Uten argumenter som holder vann sitter alle konspiratorikerne her igjen som små paranoide ribsskoger hele gjengen, som ikke vil ta vaksinen pga noe de har lest om på internett.

Hadde noen kommet opp med reelle argumenter for hvorfor man ikke bør ta vaksinen, så hadde det vært noe annet. Man bør se ting fra ulike vinkler, men ikke for enhver pris og på ethvert grunnlag.   
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #156 : 09. november 2009, 23:59 »
ok, dette vet forfatteren alt om, han er egentlig jens stoltenberg men skriver dårlige konspirasjonsbøker under pseudonym, av og til lurer jeg på hvordan idioter som deg klarer å koble sammen alt dette pisset, men rett skal være rett, håper du dør av svineinfluensaen Smiley

sorry as, jeg er for basisk til å blir syk av denne såkalte svineinfluensa Smiley Husker ikke sist jeg var syk, er frisk hele tiden.  

som Hippocrates sa

“Let your food be your medicine, and your medicine be your food “


DET HAR JEG TENKT Å FØLGE FOR ALT...  


Dedikerer denne videoen til deg, sjekk an ut mr... ikke bli for hjernevasket av regjeringen din... Ikke si BS før du har evaluert begge sider av en sak. Ikke avfei noe bare fordi det er for vanskelig for deg å forstå i første omgang... Gå i dybden.

http://www.youtube.com/watch?v=HgkCw8_rIVw

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #157 : 10. november 2009, 00:03 »
IM A COINCIDENCE THEORIST  :Smiley
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #158 : 10. november 2009, 00:40 »
sorry as, jeg er for basisk til å blir syk av denne såkalte svineinfluensa Smiley Husker ikke sist jeg var syk, er frisk hele tiden. 

som Hippocrates sa

“Let your food be your medicine, and your medicine be your food “


DET HAR JEG TENKT Å FØLGE FOR ALT... 


Dedikerer denne videoen til deg, sjekk an ut mr... ikke bli for hjernevasket av regjeringen din... Ikke si BS før du har evaluert begge sider av en sak. Ikke avfei noe bare fordi det er for vanskelig for deg å forstå i første omgang... Gå i dybden.

http://www.youtube.com/watch?v=HgkCw8_rIVw



så ett minutt av filmen, var nok Smiley vi får krysse fingrene for at du får svineinfluensa og dør
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #159 : 10. november 2009, 01:28 »
Men hvorfor har det seg at du skifter navn konstant trådstarter? Er du redd for å bli gjenkjent for hver eneste gang du kommer med dumme konspirasjonsteorier?

Var det ikke nok det med at "proteiner ikke bygger muskler", at kosttilskudd kom til å bli forbudt i 2009, eller at du er tilhenger Robert O. Young med sin tvilsomme Dr. tittel, forskning og praksis?

Det overrasker meg hver eneste gang hvor lite gjennomtenkt postene dine er, ingenting annet enn vill fantasi.

Pandemier har alltid eksistert, og de vil alltid komme og gå.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #160 : 10. november 2009, 02:05 »
Jeg har ikke sett ett valid argument for at man skal ha noen grunn til å tenke konspiratoriske tanker om dette. Hvert og ett argument blir slått i stykker som vrøvl, enten pga vill fantasi, gutteromspropaganda eller dårlig kunnskap. Uten argumenter som holder vann sitter alle konspiratorikerne her igjen som små paranoide ribsskoger hele gjengen, som ikke vil ta vaksinen pga noe de har lest om på internett.

Hadde noen kommet opp med reelle argumenter for hvorfor man ikke bør ta vaksinen, så hadde det vært noe annet. Man bør se ting fra ulike vinkler, men ikke for enhver pris og på ethvert grunnlag.  

Verden er full av konspirasjoner, og tror du ikke at før en konspirasjon avsløres så vil mange være sikre på at den ikke er sann?

Hva er forskjellen på å ikke ville ta vaksinen pga noe man har lest på internett, som å ta vaksinen pga noe man har lest på internett? Ser ikke helt motsetningen.

For øvrig vil jeg ha meg frabedt å bli kalt idiot av Kristoffer M. Hadde jeg stått på konspirasjonsteoretikerens side, så kunne jeg ha akseptert det, men ikke når jeg står i midten og prøver så godt jeg kan å forstå.

Sannheten er alltid et sted i midten av to ytterpunkter. Dette blir litt som diskusjonen religion vs ateisme. Det mest fornuftige er å være agnostiker. Det samme gjelder svineinfluensaen. Jeg tror ikke det er noen stor scham som er ute etter å skade folk, men jeg tror heller ikke at legemiddelindustrien nødvendigvis er ute etter å hjelpe folk heller. De ønsker nok å tjene penger.

Spørsmålet er vel heller hvordan man definerer en konspirasjon. Ta f.eks hodepinetabletter. Hodepinetabletter hemmer hodepine, men de gjør ikke noe med årsaken til hodepine. Er det da riktig å gi folk hodepinetabletter? Er det riktig å ha muligheten til å kunne ta hodepinetabletter dersom man ønsker det? Ja, kanskje. Eller kanskje ikke. Dersom vedkommende med hodepine lærer seg hvordan man kan løse problemet en gang for alle, men at løsningen innebærer for store forandringer i vedkommendes liv, så vil han/hun kanskje velge den enkle løsningen, nemlig å hemme hodepinen hver gang den dukker opp. Og der står noen med hodepinetabletter i hånden og deler ut. Er dette etikk?

Selv om jeg ikke tror at det finnes noe seriøst NWO, så håper jeg det. Jorden blir overbefolket, og for å redde oss selv trenger vi kanskje å ta det vanskligste valget i menneskets historie, hvem skal vi redde? Jeg håper dette kan bli en realitet, og NWO får i tilfelle min stemme.
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #161 : 10. november 2009, 02:06 »
Men hvorfor har det seg at du skifter navn konstant trådstarter? Er du redd for å bli gjenkjent for hver eneste gang du kommer med dumme konspirasjonsteorier?

Var det ikke nok det med at "proteiner ikke bygger muskler", at kosttilskudd kom til å bli forbudt i 2009, eller at du er tilhenger Robert O. Young med sin tvilsomme Dr. tittel, forskning og praksis?

Det overrasker meg hver eneste gang hvor lite gjennomtenkt postene dine er, ingenting annet enn vill fantasi.

Pandemier har alltid eksistert, og de vil alltid komme og gå.

Riktig, og hva vi ser nå er ikke en pandemi.
Sa brura

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #162 : 10. november 2009, 09:00 »
Riktig, og hva vi ser nå er ikke en pandemi.

Det ser ut til at myndighetene og WHO er uenige med deg i det.

Nylig kom boka “Sov, mitt lille Norge... ” ut. (Kolofon Forlag ISBN 978-82-92395-67-7) Den er skrevet av Per-Aslak Ertresvåg, forfatteren av “MAKTEN BAK MAKTEN”. På s. 108 står følgende:

“Familien Stoltenbergs tilknytning til Folkehelseinstituttet er mangslungent. Camilla Stoltenberg, statsministerens søster, er leder for avdeling for epidemiologi. På hennes ansøkning mottar instituttet titalls millioner kroner hvert år fra Rockefeller Foundation. Midlene disponeres angivelig i sin helhet av familien Stoltenberg. Nøyaktig hvor meget familien mottar på dette viset vet man ikke fordi instituttets regnskaper som nevnt ovenfor, er hemmelige.”


Det skulle ikke tilfeldigvis være slik at du selger denne boka Herr N.N?

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #163 : 10. november 2009, 09:13 »
Er det ikke Camilla som er narkis? Tongue Eller var det hun andre...
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #164 : 10. november 2009, 16:02 »
Det ser ut til at myndighetene og WHO er uenige med deg i det.


Vel, tidligere har betingelsene for hva som er en pandemi vært relatert til dødsfall. WHO forandret definisjonen til stor smittefare.

"he original definition contained two other conditions -- there must be a high morbidity and a high mortality rate. "(1)

"By changing the pandemic definition, the WHO has made it easier to classify the 2009 flu outbreak as one. This, however, adds fuel to criticisms that the WHO seems overly eager to declare a pandemi"








1.http://www.flu-treatments.com/pandemic-definition.html
2. http://www.theglobeandmail.com/life/health/h1n1-swine-flu/who-pandemic-definition-too-broad-doctor-contends/article1348100/

Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!