Skrevet av Emne: Svineinfluensaen gir store inntekter  (Lest 76758 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #330 : 19. november 2009, 12:43 »
Det nærmeste du har kommet å begrunne noe er de artiklene om sølvvann som ikke har funnet NOEN av de egenskapene som du/dere har tillagt dette vannet. @


At sølv sulfadiazine (SSD)  kan være bakteriehemmende er vel ingen kvakksalver-nyhet? Sølv har jo blitt brukt i behandling av infjeksjoner i 30 år omtrent.

Silver sulfadiazine (SSD), a topical antimicrobial agent, has been widely used for the prophylaxis and treatment of burn infections during the past 30 years.


1. http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=2240543

Ligger hundrevis av seriøs forskning på effektene av sølv i behandling av infeksjoner.


ps: Hva det er i det "siver light" vannet til Kjetil Dreyer aner jeg ingenting om. Jeg antar at det kanskje kan være en slags homeopatisk versjon? Og helt sikkert ikke virker. Men at sølv har antibakterielle egenskaper er det jo bare å ta et søk på google scholar for å finne ut at stemmer.
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #331 : 19. november 2009, 12:59 »
Sjekk forsiden på DB. Tror aldri jeg har sett et så stort forsidebilde. Er det rart vi er nøkterne blir skeptiske til vaksinen når vi ser at denne vaksineaksjonen blir hengt ut og latterliggjort slik? Greit nok at de helt sikkert er kvakksalvere og gærninger, men det tar jo fokuset TOTALT bort i fra diskusjonen. I stedet for å argumentere godt, så driver media og myndigheter og tar bort fokuset fra den saklige diskujonen og bruker de her tullingene som "frontmenn" for den siden som er i mot vaksinen, type;" Se på de som er i mot vaksinen, de er tullinger".

Om Kjetil Dreyer hadde solgt heksevann så hadde det ikke hatt noe som helst med vaksinesaken og kritikk mot den å gjøre i det hele tatt! legemiddelverket sier egentlig at 2/3 av den norske befolkning, er idooter som ikke hopper når myndigheter sier hopp!

Håper alle her i det minste kan være enige om at dette er lavmål.
Sa brura

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #332 : 19. november 2009, 13:50 »
Som jeg påpekte ganske tidlig i denne posten så har de kritiske røstene til vaksinen et troverdighetsproblem når de a) mener å kunne bevise at vaksiner på generelt grunnlag ikke fungerer og b) at de selv har økonomiske interesser i at det sås tvil om vaksinen.

Disse to grunnleggende punktene gjør meg meget skeptisk til hva som kommer fra herr dreyer og hans like. At man så hører om vann som kurerer kreft osv gjør meg ennå mer betenkt. Her leker man først og fremst med andres liv og helse, basert på eget livvsyn og tro, kombinert med et klart økonomisk motiv. Det er forkastelig og drukner dessverre noen av de gode poengstillingene rundt dette med massevaksinasjonen.

Om ikke annet så har i alle fall Dreyer fått massiv markedsføring for sin nettbutikk med denne annonsen. Mon tro om det var det de som ga penger til aksjonen forestillte seg? Nyttige idioter er det noe som heter...

Utlogget Regular Guest

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #333 : 19. november 2009, 14:16 »
ps: Hva det er i det "siver light" vannet til Kjetil Dreyer aner jeg ingenting om. Jeg antar at det kanskje kan være en slags homeopatisk versjon? Og helt sikkert ikke virker. Men at sølv har antibakterielle egenskaper er det jo bare å ta et søk på google scholar for å finne ut at stemmer.
Og der er hele poenget mitt...

De har, som mange andre aktører i samme bransje, tatt noen sannheter om et fenomen og blandet det sammen med sitt obskure produkt samtidig som de fremmer påstander om at det er DERES produkt det er forsket på og at DERES produkt innehar disse kvaliteter.

At det florerer med god forskning rundt kolloidalt sølv er helt riktig. MedLine, Oxforjpurnals, Norske lægeforening, PubMed...........Men. INGEN har meg bekjent publisert noe om kolloidalt sølv som en 'læskedrikk'

Like tullete som når en annen aktør pusher en type sukkerblanding og kaller det essensielle sakkarider..Og siden glycobiologien er vikktig inne cellekomunikasjon.....Ja så vil jo dette da kurere alle sykdommer.

Felles for begge nevnte er at det ikke kan vises til noen bekreftede forsøk. Sølvvann kan til og med være svært skadelig.

Personenes agenda for å fremme denne type produkter er alt annet en helse. Misforstå ikke.

Utlogget Burrhus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #334 : 19. november 2009, 14:21 »
At sølv sulfadiazine (SSD)  kan være bakteriehemmende er vel ingen kvakksalver-nyhet? Sølv har jo blitt brukt i behandling av infjeksjoner i 30 år omtrent.

Silver sulfadiazine (SSD), a topical antimicrobial agent, has been widely used for the prophylaxis and treatment of burn infections during the past 30 years.


1. http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=2240543

Ligger hundrevis av seriøs forskning på effektene av sølv i behandling av infeksjoner.


ps: Hva det er i det "siver light" vannet til Kjetil Dreyer aner jeg ingenting om. Jeg antar at det kanskje kan være en slags homeopatisk versjon? Og helt sikkert ikke virker. Men at sølv har antibakterielle egenskaper er det jo bare å ta et søk på google scholar for å finne ut at stemmer.

Joda, jeg ser at det fungerer mot enkelte infeksjoner og noen bakterier, så vi er enige. Poenget mitt er at Kjetil Dreyer mener at sølvvann kurerer kreft, HIV m.m, men det eksisterer ingen forskning som sier noe i nærheten av disse påstandene. Ei heller at det er sunnt å drikke mengder med sølvvann.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #335 : 19. november 2009, 16:17 »
Som jeg påpekte ganske tidlig i denne posten så har de kritiske røstene til vaksinen et troverdighetsproblem når de a) mener å kunne bevise at vaksiner på generelt grunnlag ikke fungerer og b) at de selv har økonomiske interesser i at det sås tvil om vaksinen.


Som jeg prøvde å forklare, så representerer ikke Dreyer og vaksineaksjonen på NOEN måte oss andre som er kritiske til vaksinen. Vår kritikk rettes mot vaksinens nødvendighet, og har ingenting med dens virkning å gjøre. Selvsagt kan man også være kritisk til eventuelle langtidsbivirkninger.

Dette har imidlertid svært lite med vaksineaksjonen, NWO-resistance og Nyhetsspeiliet å gjøre. Og det er jo det som er hele poenget mitt; "Hvorfor skal media fremstille disse som legemiddelstandens utfordrere?

Det blir litt som om Scientologene plutselig skal begynne å delta i en serious debatt mellom kvantemekanikere.

Og der er hele poenget mitt...

Personenes agenda for å fremme denne type produkter er alt annet en helse. Misforstå ikke.

Enig i dette.

Joda, jeg ser at det fungerer mot enkelte infeksjoner og noen bakterier, så vi er enige. Poenget mitt er at Kjetil Dreyer mener at sølvvann kurerer kreft, HIV m.m, men det eksisterer ingen forskning som sier noe i nærheten av disse påstandene. Ei heller at det er sunnt å drikke mengder med sølvvann.

Helt enig. Nesten litt rørt over hvor mye enighet det har vært den siste siden.
Sa brura

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #336 : 19. november 2009, 16:23 »
Som jeg prøvde å forklare, så representerer ikke Dreyer og vaksineaksjonen på NOEN måte oss andre som er kritiske til vaksinen. Vår kritikk rettes mot vaksinens nødvendighet, og har ingenting med dens virkning å gjøre. Selvsagt kan man også være kritisk til eventuelle langtidsbivirkninger.

Dette har imidlertid svært lite med vaksineaksjonen, NWO-resistance og Nyhetsspeiliet å gjøre. Og det er jo det som er hele poenget mitt; "Hvorfor skal media fremstille disse som legemiddelstandens utfordrere?

Det blir litt som om Scientologene plutselig skal begynne å delta i en serious debatt mellom kvantemekanikere.

Enig i dette.

Helt enig. Nesten litt rørt over hvor mye enighet det har vært den siste siden.

Og jeg er enig i at legemiddelselskapene kan beskyldes for å tenke profit fremfor helse. Medisin fremstilles i alt for stor grad for å lindre symptomer på underliggende sykdom fremfor helbredelse.

Dessverre havner man da fort i bås med konspiratorikere, chemtrailsfantaster og ufomøtende "opplyste" som i sin tur er en del av en annen industri som selger helsevann og alternativ livsstil.

Pengene våre vil de ha alle sammen ser det ut til.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #337 : 20. november 2009, 00:25 »
Fakkeltog mot influensavaksine

(Video,Nrk) Med fakler uttrykte rundt 100 deltakere sin skepsis mot helsemyndigheter, media og svineinfluensavaksinen.


Se klippet her : http://www.nrk.no/nyheter/1.6873828     YEEEES
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #338 : 20. november 2009, 00:48 »
mye friske folk derja he-he, mentalt og psykisk.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #339 : 20. november 2009, 01:20 »
Fakkeltog mot influensavaksine

(Video,Nrk) Med fakler uttrykte rundt 100 deltakere sin skepsis mot helsemyndigheter, media og svineinfluensavaksinen.


Se klippet her : http://www.nrk.no/nyheter/1.6873828     YEEEES

Kjempeoppmøte...Det vil nok forandre ting ja!
Sa brura

Utlogget Regular Guest

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #340 : 20. november 2009, 07:56 »
Ja dette gir helt klart enorme ringvirkninger  Wink

Uff. Jeg var inne på flere av sidene til denne lett forviredde karen.
Nei. Det er ikke personangrep, kun sympati. Slik dumhet er kun sørgelig.

Snakk om oppviglerske skriblerier. Fulle av faktafeil. Helt klart for å fremme
personlige interesser.

Jeg er glad disse folkene kun utgjør en liten gruppe. Brøler høyt gjør de, men
litt 'byggesjau' kan vi klare innimellom

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #341 : 20. november 2009, 09:57 »


Sitat fra: Kjetil Dreyer
På på aluminiumsfoliehatten, folkens. Vi vil vel ikke at CIA skal lese tankene våre?

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #342 : 20. november 2009, 11:11 »
...

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #343 : 20. november 2009, 11:11 »
Kjempeoppmøte...Det vil nok forandre ting ja!
Fakkeltog mot influensavaksine

(Video,Nrk) Med fakler uttrykte rundt 100 deltakere sin skepsis mot helsemyndigheter, media og svineinfluensavaksinen.


Se klippet her : http://www.nrk.no/nyheter/1.6873828     YEEEES

Her i landet har vi det så godt at ved enhver anledning finnes det skrullinger som tar til gatene og står med fakkel som en annnen idiot for en fillesak. Tvinges disse til å ta vaksinen? Jeezes...


 

Utlogget Regular Guest

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Svineinfluensaen gir store inntekter
« #344 : 20. november 2009, 11:44 »
Som en slags ironi...Produktene disse syrehodene fremmer er jo fullstendig uregulert og kan potesielt skape langt større kosekvenser.

(søren og...var jeg injurierende nå.......uff så klønente)

Og i konspirasjontorienes ånd.... Hva om det er Dreyer/nyhetsspeilet/folkeaksjonens agenda er å nettopp forhindre flest mulig til å ta vaksinen for skape få i gang en pandemi for å på den måten selv få kontroll  på verdenssamfunnet? Slik jeg ser det utgjør hans type fanatiske grupperinger en langt større fare enn ei lei flunse

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!