Skrevet av Emne: Er jeg på riktig vei?  (Lest 1953 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Er jeg på riktig vei?
« #15 : 17. november 2009, 23:48 »
mega off topic! eg skal herved skrive 2 ord som ovegår alle eksperter, forskere, og andre papirflyttere sine bøker inne trening/kost!: egen erfaring.

har aldri helt sett poenget med regler, eller normer om du vil for kosthold innen vekttrening..
folk i verdensklasse i alle slags sporter og idretter spiser i noen tilfelder VELDIG forskjellig.. noen røyker og drikker å oppnår det samme som en som dedikerer det minste sekund til trening og kost..
selvfølgelig er det ikkje ofte det er så ekstremt, bare setter poenget mitt på spissen.

mister lyle har vel absolut som fornål å hjelpe alle der ute med trening uansett kropp, gener, kjønn og mål.. han tenker absolut ikkje på penger ellerno sånt må man tro:O



beklager til trådstarter.. unknown soldier har vel allerede svart det du vil høre, så tok meg litt frihet:P

Nja... Dette hadde bare vært relevant hvis f,x Lyle hadde sagt noe sånt som "3x10 er best for å bygge muskler", men det er ikke sånt han gjør. Han skriver f,x "mye fett på oppkarbinsdager er helt feil". Vi har ikke så forskjellige gener at ikke dette er en generell regel, selv om den har ørlitte mindre betydning fra person til person. Gener utgjør en viss forskjell, men vitenskapelig sett og erfaringsmessig (Ja, blant annet Lyle baserer seg også på sin egen og sine atleters/kunders erfaringer) er vi ganske nært en sannhet hva angår kosthold, og ikke ikke så langt unna trening.

Men skjønner hva du mener, folk som Vincent irritererer meg, men du kan ikke avfeie alle guruer av den grunn. Lyle f,x har flere kilder på alt han sier + han drøfter det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget matsta

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Er jeg på riktig vei?
« #16 : 22. november 2009, 12:20 »
Jaja takk for all hjelp, og all underholdning:P

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!