Skrevet av Emne: MRI-BLACK POWDER  (Lest 7968 ganger)

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
MRI-BLACK POWDER
« : 14. november 2009, 22:39 »

navn: mri black powder

smak: orange burst
smaker litt som en sterk orange gatorade, helt ok smak lett og drikke.

konsistens:
blander seg utrolig lett, men eksplosive saker! rist veldig lett! og det er igrunn alt som trengs blander seg såpass lett, bare husk og lett ut luft etter en lett riste runde, hvis ikke får man seg en liten overraskelse:)

effekt:

VANVITTIG! 1 scoop anbefalt dose gir litt ekstra energi, men mentalt fokus på treningen og utholdenheten er det som virkelig kicker inn, tar sjeldent mer en 1min pause mellom sett på dette her og vil bare trene mer og mer!
Tar man derimot 1.5 til 2 scoops da kommer galskapen frem! jeg tar det på skamtunge dager og jeg løper inn på gymmen og har lyst og ødelegge hele gymmen, man får så ubeskrivelig energi av 1.5 til 2 scoops at det er vanskelig og beskrive jeg blir enkelt sagt en raging bull i gymmen og sier nesten ikke hei til resepsjonisten på vei ned til vekt rommet alt jeg tenker på er og sitte igang Grin

totalvurdering:

rett og slett beste pre workout pulveret i mine øyne, man får ingen krasj etter trening når effekten avtar som mange får av f.eks bsn sin..man får heller ingen heavy mage problemer løs mage osv som f.eks gaspari sin superpump 250. smaken er helt ok, og effekten er som sagt utrolig spess hvis man tåler mer en 1 scoop Wink jeg løfter tuller ikke her, ca 10kg mer i benk etter 2 scoops! det burde si litt...! etter 800 gram boks ferdig nå så elsker jeg bare denne Grin kommer aldri til og prøve flere merker jeg har funnet min favoritt...er man sensitiv til pre workout powders funker denne også bra, 1 scoop er snill for kroppen:)

generellt greier jeg ikke finne noe negativt med dette produktet, jeg tar det sammen med green magnitude fra controlled labs før trening og har gått opp ca 6kg på 1mnd og styrken har utrolig bra fremgang:)

pris:

49.99$ fra bb.com el hjemmesiden til mri så litt dyrt kanskje, men verdt det i mine øyne.



The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: MRI-BLACK POWDER
« #1 : 14. desember 2009, 15:08 »
bump:

fikk e-mail fra mri om nye video tutorials om produktene og fant da også en for black powder
siden jeg anmeldte produktet kan jeg likegreit ha en video om den..

http://www.youtube.com/watch?v=boxU9JNDAxw
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Nikkjo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: MRI-BLACK POWDER
« #2 : 04. januar 2010, 22:28 »
Takk for en bra beskrivelse av dine erfaringer med dette produktet!
Kan jeg spørre hvor du bestilte fra?  Er redd tollen egentlig ikke er noe glad i dette lureriet ^^.
Er meget intr i å kjøpe Cheesy

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: MRI-BLACK POWDER
« #3 : 04. januar 2010, 22:45 »
Takk for en bra beskrivelse av dine erfaringer med dette produktet!
Kan jeg spørre hvor du bestilte fra?  Er redd tollen egentlig ikke er noe glad i dette lureriet ^^.
Er meget intr i å kjøpe Cheesy

no worries:)

jeg kjøpte i utlandet, hamstrer alltid inn når jeg er ute og reiser:)
man kan bestille fra nett men fra usa ville jeg ikke risikert de stopper nesten alt fra usa, men man kan bestille den fra eøs land ala england det skal gå fint:)
er et par av de engelske sidene som har begynnt og få den inn ser jeg, husker ikke navnet på alle de engelske nettbutikkene i farten men bizrate.uk og google er venner i nøden:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Nikkjo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: MRI-BLACK POWDER
« #4 : 06. januar 2010, 01:06 »
Skulle gjerne reist litt selv ^^ men takk alikevel Smiley
Har googlet endel, men tenkte at det var greit å bestille fra samme side som deg (hvis du bestilte fra nett, noe du ikke gjorde)

skal se hva jeg får ordnet da vettu Wink
kjørt en del på no-xplode og cellmass den siste tiden Smiley

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: MRI-BLACK POWDER
« #5 : 07. januar 2010, 08:16 »
Skulle gjerne reist litt selv ^^ men takk alikevel Smiley
Har googlet endel, men tenkte at det var greit å bestille fra samme side som deg (hvis du bestilte fra nett, noe du ikke gjorde)

skal se hva jeg får ordnet da vettu Wink
kjørt en del på no-xplode og cellmass den siste tiden Smiley

kjøper av og til på bb.com, sender det til kompiser som studerer i utlandet og de videresender som gave, så bestiller litt på nett:)

se stickyen på nettbutikker hvis du ikke har den muligheten er ikke noe stress og få det inn fra eu land bare litt dyrere....

lykke til uansett:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Nikkjo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: MRI-BLACK POWDER
« #6 : 08. januar 2010, 14:44 »
Aha Wink Ikke dumt det!
Har nå besilt fra netrition, så skal komme til uka Cheesy  Håper det blir gull!

Fint å høre fra deg, takk Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: MRI-BLACK POWDER
« #7 : 10. januar 2010, 22:57 »
ca 10kg mer i benk etter 2 scoops!
Dæven! Cheesy Hva om du hadde tatt 4 (FIRE) skuups da?? 20 kjilo ekstra i benk!1 Hva om du hadde tatt TI skups?? Cheesy

Haha..

Virker jo lovende, tror jeg må teste den her. Bruker Amped fra før, funker ganske bra, men hadde gjerne tatt i bruk noe som er enda bedre, selvsagt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: MRI-BLACK POWDER
« #8 : 10. januar 2010, 23:40 »
hehe, 4 scoops ja gogogoo hehe Grin nei tror nok 2 som er dobbelt anbefalt dose er tyning nok, men tar det kun på veldig tunge dager, men får faktisk ikke noe som helst hjertebank el noe sånt av det, er ganske bra må jeg si kun intens økt med stor I Grin Grin
hvor mange bokser amped brukte du? og fikk du naturlig sånn at kroppen venner seg til produktet?

tok 2 bokser før jeg fikk det med mri sin, så må ha en pause pr annenhver boks for noen uker
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: MRI-BLACK POWDER
« #9 : 11. januar 2010, 00:07 »
Merker ørlite økning i pulsen og "gira-heten" når jeg bruker Amped, altså. Må innrømme jeg liker begge deler ganske så godt.
Er på min andre boks nå. Er ei stund siden den første, for jeg har ikke hatt så stor bruk for å ta det det siste halvåret. Begynte igjen for ei uke siden.
Har ikke vent meg til produktet nei, men antar du vil gjøre det om du bruker det lenge. Som et eksempel kan jeg jo fortelle om de 2 ukene der jeg drakk 2-3-4 bokser Burn til dagen. Etterhvert var det ikke noe stress å ta seg en boks før man la seg. Merka ikkeno. biggrin Tipper det blir litt det samme med det tilskuddet her og, selv om det kanskje tar litt lenger tid å bli vant til enn det tok å bli vant til Burn-en. Sistnevnte gikk grisefort..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: MRI-BLACK POWDER
« #10 : 11. januar 2010, 00:55 »
kjenner meg igjen i den der ja, drakk shark før fast 1 om morgenen 1 før trening så kun 2 for dagen, men tar man med alle isespressoene iløpet av dagene så ble det endel caffein og kunne fint ha meg en espresso før sengen:)..

men når jeg begynnte med pre workout ble fort caffein byttet ut, er så mye mer intens økt en caffein kicket aleine gidde meg Grin

The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Nikkjo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: MRI-BLACK POWDER
« #11 : 21. januar 2010, 16:39 »
Black powder og Anabolic Switch ble stoppet i tolla i dag etter 2uker!!! Nepe toll! =P heh...
De innholder et stoff (husker ikke navnet i farta) som blir sett på som et Legemiddel her i Norge -_-. 

Så vet ikke helt hva jeg gjør nå Tongue  men da vet vi jo det!

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: MRI-BLACK POWDER
« #12 : 21. januar 2010, 16:59 »
Har nå besilt fra netrition, så skal komme til uka Cheesy 

så netrition var amerikansk side..Sad der blir nesten alt stoppet i tollen.. usa sider er de så utrolig strenge på..

søren den var kjip nikk, tollen er ikke mye lett her til lands nei..

husk i fremtiden og kun bestille fra eu sider:) eventuellt sverige tur, el videresending som gave fra venner i eu land..

lykke til, får håpe netrition er en fair side at de kanskje returnerer kjøpet siden tollen stoppet produkter fra dem da, har selv ikke erfaring med akkurat den siden..
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Nikkjo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: MRI-BLACK POWDER
« #13 : 21. januar 2010, 17:09 »
De var en av de få som sendte til Norge dessverre. Måtte prøve.
Får pengene tilbake, men driter egentlig i dem, hehe. vil ha Black Powder uansett pris!

Har dårlig med venner fra EU-land.. =/  men skal til sverige neste uke, men de har ikke MRI på det svenske markedet etter det jeg vet.

Gjelder vel det samme fra Ebay tror du ikke?  Folk er gjerne villig til å sende som "gave" der...  men er jo USA.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: MRI-BLACK POWDER
« #14 : 21. januar 2010, 17:19 »
de har det på disse sidene ihvertfall:

http://www.discount-supplements.co.uk/shopdisplaybrands.asp?brand=MRI engelsk side..

http://www.chemistdirect.co.uk/mri-black-powder-fruit-explosion-176lb_1_56488.html også engelsk apotek side av alle ting men selger også helsekost..

husker jeg har sett det på noen andre og men kommer ikke helt på navnet..

hvis ikke det ordner seg så skal vel jeg muligens bestille litt nytt i februar via en kompis som studerer i utlandet, da kan jeg sikkert alltids slenge på en ekstra boks i ordren:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!