Skrevet av Emne: zma  (Lest 681 ganger)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

zma
« : 12. april 2004, 20:27 »
Hva er det?og hav hjelper det for?har sett at en del tar det rett før man legger seg.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: zma
« #1 : 12. april 2004, 20:30 »
Inneholder zink, magnesium og vitamin b6 i et gitt forhold. Hjelper å øke testosteron produksjonen. Men merk, at det ikke øker den over normalt.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: zma
« #2 : 12. april 2004, 20:33 »
oki,takk.hvor kjøper man det?jeg vet ikke hvor mye zink og magnesium jeg får i meg,hva slags mat er det i?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: zma
« #3 : 12. april 2004, 20:35 »
De fleste helsekoster finner du det i vil jeg tippe. Nettbutikker osv... Men med din alder er det neppe nødvendig for å si det slik. Du har med stor sannsynlighet mer enn nok Wink.

For å finne hva slags mat som inneholder dette må du nesten sjekke i en næringstabell. http://www.iform.no/interaktiv/naeringstabell.asp

Merk at dette skal tas i et bestemt forhold samtidig, og helst uten inntak av kalsium.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: zma
« #4 : 12. april 2004, 20:37 »
okei,thnx!men nå er jeg på sunkost sine sider og der står det om noe som heter mivitotal.dette står det om det:Mivitotal® er et flytende kosttilskudd som gir et optimalt opptak i kroppen - grunnet en unik næringssammensetning. Mivitotal er et komplett og flytende kosttilskudd med omfattende innhold av førsteklasses vitaminer, mineraler, Naturlig mineralvann,  antioksidanter, vann-oppløselig Q10 og proteiner fra myse i ett og samme produkt. Denne kombinasjonen representerer en ny standard innen kosttilskudd. Sammensetningen av disse ingrediensene gir en synergieffekt i form av en svært god opptaksevne i tarmen. 


500 ml veil. pris 146,-


Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: zma
« #5 : 15. april 2004, 15:00 »
Tror det billigste er å kjøpe vitamin B6, Zink og magnesium asportate hver for seg i en helsekostbutikk (eller fra GS Nutrition på nett). Ta rett og slett anbefalt dagsdose av alle tre ca 1/2 til 1 time før du legger deg. Bra investering, ZMA, men om du er under 25 år er det ikke sikkert du trenger det, hvis testosteron-produksjonen din er bra.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!