Skrevet av Emne: tito ortiz vs forrest griffin  (Lest 5503 ganger)

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: tito ortiz vs forrest griffin
« #45 : 24. november 2009, 22:14 »
herregud å du tolker ting feil.

Forest griffin nevnte sin skade, og dermed nevnte tito sin skade, når han ble spurt om hva det var, svarte han på det.  Han ble tydelig irritert da publikum startet å bue, noe alle hadde vært. lær deg å sett deg selv i andres situasjon.

Forklarte skaden på en litt komplisert måte, som ikke alle forstod. Fordi han nevnte i detalj hva som var feil. Det er tydelig at griffin var enig med tito som var hans motstander.

Det var ikke tydelig at tito vant første rundt at all, det var jevnt.. Griffin var veldig veldig god mens tito lå over han, og unngikk det meste. Tito hadde noen gode slag med ground and pound, men griffin var tydelig bedre standing up.

og fanboy brillene?!? er jo TYDELIG at du er fanboy av tito.. jeg liker beggeto like godt, faktisk.. så jeg står nøytral på dette. Gå å spis en gulrot.

dude...vet du hvordan det dømmes i mma? takedowns er viktige (etter min mening teller de for mye) og forrest var ikke spes overlegen standup i første runde. at han ikke fikk juling på bakken teller ikke i hans favør, poengene går til tito som faktisk fikk han ned.

og jeg HATER tito ortiz, bare så det er sagt. etter første gang jeg så kampen så synes jeg det var en soleklar forrest seier, men som sagt etter å ha sett den andre gang så kan jeg forstå de som mener at tito burde fått avgjørelsen.
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: tito ortiz vs forrest griffin
« #46 : 25. november 2009, 23:29 »
Synast kampen var jamn, men det gjorde godt å sjå Forrest på split-en denne gang. Takkar ikkje nei til ein 5-runders rubber-match Grin

Fyrste runde var jamn, Forrest var mykje betre på å forsvare frå ryggen enn sist. Men vil gi denne til Tito.

Andre runde, to TD frå Tito, men blei sweepa og Gn'P siste minuttet or so, og dette kan få dommerene til å endre meining.

Tredje runde var Forrest, 10-8 i mine auge, dei to TD forsøka til Tito vart stoppa lett, og han dominerte ståande.

Alt i alt, ein underholdande match, med eit rettferdig resultat.
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget veggiss

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 421
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 421

  • argaste
Sv: tito ortiz vs forrest griffin
« #47 : 26. november 2009, 09:17 »
Alt i alt, ein underholdande match, med eit rettferdig resultat.

enig!
du ser ut som en piss i trynet

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: tito ortiz vs forrest griffin
« #48 : 03. desember 2009, 00:35 »
split dec til forrest var greit egentlig...er litt usikker på r2 men trodde tito fikk den pga han styrte runden. Siste runde var likevell såpass klar at det var fortjent at han vant..skulle ønske at de får nye regler vedrørende dømming men det er en annen sak.

Jeg blir også forbanna på publikum og holdninga deres. Man kan ikke si ting som det faktisk er uten å bli stemplet som at man syter. hvor mange av de som er der trenere eller har gått en kamp?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!