Skrevet av Emne: Er pc'en syk?  (Lest 8627 ganger)

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Er pc'en syk?
« #30 : 24. november 2009, 08:53 »
Vell, Du har vist ikke hørt om en Activate hack ser jeg. det er noe som validater datan din. null problem.

Vist han "datakisen" som fikser din data sier det ikke går med andre, burde han gå på skole på nytt. eller så kan han ikke si det
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Er pc'en syk?
« #31 : 24. november 2009, 08:56 »
Vell, Du har vist ikke hørt om en Activate hack ser jeg. det er noe som validater datan din. null problem.

Vist han "datakisen" som fikser din data sier det ikke går med andre, burde han gå på skole på nytt. eller så kan han ikke si det

Med vista på en laptop? I've tryed Wink Xp går ja :-)
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Danihaue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 133
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 133

  • I´ll Be Back!
Sv: Er pc'en syk?
« #32 : 24. november 2009, 08:58 »
Med vista på en laptop? I've tryed Wink Xp går ja :-)

ehh, jeg har activation hack til xp, vista, windows 7 funker fett på alle;)
tror du burde lære litt om det før du diskuterer om et emne du ikke kan...
Benkpress:      85kg
Markløft:         120kg
Militærpress:   50kg
Knebøy:          100kg
biceps manual: 16,5kg
dette er 1RM

Hear me now, believe me later

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Er pc'en syk?
« #33 : 24. november 2009, 08:58 »
Det finnes activator hack til XP, vista Og windows 7. og null problem å finne det. så du burde heller bare søke på det å inse at du har feil her.
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Er pc'en syk?
« #34 : 24. november 2009, 09:08 »
Det finnes activator hack til XP, vista Og windows 7. og null problem å finne det. så du burde heller bare søke på det å inse at du har feil her.

Faktisk aldri hørt om det du sier. Å skippe en validering av vista? Vet at det går and på Xp og demoversjonen av windows 7. Søkte også på google, kom opp lite må jeg si. Smiley
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Er pc'en syk?
« #35 : 24. november 2009, 09:11 »
jeg kan sende deg en link etterpå til en activator. eller så laster du ned en Cracked vesjon av vista så går alt helt fint. ;Smiley
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Er pc'en syk?
« #36 : 24. november 2009, 09:16 »
jeg kan sende deg en link etterpå til en activator. eller så laster du ned en Cracked vesjon av vista så går alt helt fint. ;Smiley


altså, jeg vet hva det er. bruker windows 7 selv på den stasjonære, men det som er at det har aldri funka på en ferdiginstallert laptop med vista. ;-)
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Sv: Er pc'en syk?
« #37 : 24. november 2009, 09:20 »
Oja Wink du må bare skaffe en aktivator som funker. jeg har en hjemme, men er på skolen nå. så finner den ikke fra skole nettet Smiley men kan vise deg en link seinere når jeg er hjemme fra skole og trening Wink
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget andersop

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 450
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 450

  • "Grip it, and rip it!"
Sv: Er pc'en syk?
« #38 : 24. november 2009, 09:22 »
Om ein skal formatere dataen per dags dato, er vista heilt uaktuelt! Windows 7 er kome på marknaden! Har brukt denne versjonen i over eit halvt år no, og den er garantert bedre enn vista!

I Windows 7 er også fullt mogleg å hoppe over aktiveringsbiten ved å nytte eit program kalla 7Loader. Dette programmet fungerar også fint på RTM-versjonen til W7, og ikkje berre beta-versjonane. Finn dette lett på google.  Grin

Å ang. svaret ditt ARVID, om nøkkelen under datamaskina, og at dette er einaste nøkkelen som kan bruke på denne maskina: E du dom? Nøkkelen under datamaskina er låst til den hardwaren i datamaskina, og kan ikkje nyttast på andre datamaskiner, men du kan likevel nytte andre windowsversjonar på denne datamaskina! Det hadde jo vore heilt domt dersom ein ikkje kan oppdatere til andre versjonar!
Min logg

Mann, 91 modell, 88kg, 187cm
Mark: 1x200kg, Smalbenk: 1x102,5kg, Knebøy: 1x160kg

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Er pc'en syk?
« #39 : 24. november 2009, 09:24 »
altså, jeg vet hva det er. bruker windows 7 selv på den stasjonære, men det som er at det har aldri funka på en ferdiginstallert laptop med vista. ;-)

Kjenner fleire som har fått dette til å funke heilt fint. Det gjer du også Wink
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Er pc'en syk?
« #40 : 24. november 2009, 09:29 »
Om ein skal formatere dataen per dags dato, er vista heilt uaktuelt! Windows 7 er kome på marknaden! Har brukt denne versjonen i over eit halvt år no, og den er garantert bedre enn vista!

I Windows 7 er også fullt mogleg å hoppe over aktiveringsbiten ved å nytte eit program kalla 7Loader. Dette programmet fungerar også fint på RTM-versjonen til W7, og ikkje berre beta-versjonane. Finn dette lett på google.  Grin

Å ang. svaret ditt ARVID, om nøkkelen under datamaskina, og at dette er einaste nøkkelen som kan bruke på denne maskina: E du dom? Nøkkelen under datamaskina er låst til den hardwaren i datamaskina, og kan ikkje nyttast på andre datamaskiner, men du kan likevel nytte andre windowsversjonar på denne datamaskina! Det hadde jo vore heilt domt dersom ein ikkje kan oppdatere til andre versjonar!

E eni med ditta angåande windows 7.

E ikkje eni med ditta siste du sa, selfølgelig når det and å installere andre windows versjona enn vista på ei maskine som e ferdiginstallert med vista. Men når du først he gjort det, sitte du fast med å få tak i drivara til maskina, altså, du kan no prøve sjøl da. Ej formaterte bærbaren min til xp forde ej hata vista, men drivarane til maskina va beregna til vista. thats why. anders, ej he aldri sakt at det ikkje går and å installere andre windows versjona på maskina, e du dom? Smiley
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Er pc'en syk?
« #41 : 24. november 2009, 09:31 »
Kan ikke du lære å skrive? Har problemer med å forstå hva du skriver.

Trur du skal ta til deg denne sjølv også Arvid. Dialekt på eit forum er ikkje praktisk, då det gjer det vanskeleg for både lesarane og den du debaterar med å forstå kva du meinar.
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget andersop

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 450
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 450

  • "Grip it, and rip it!"
Sv: Er pc'en syk?
« #42 : 24. november 2009, 09:37 »
E eni med ditta angåande windows 7.

E ikkje eni med ditta siste du sa, selfølgelig når det and å installere andre windows versjona enn vista på ei maskine som e ferdiginstallert med vista. Men når du først he gjort det, sitte du fast med å få tak i drivara til maskina, altså, du kan no prøve sjøl da. Ej formaterte bærbaren min til xp forde ej hata vista, men drivarane til maskina va beregna til vista. thats why. anders, ej he aldri sakt at det ikkje går and å installere andre windows versjona på maskina, e du dom? Smiley


Drivarane til maskina finn du på sidene til produsenten av komponentane, og der skal du nok finne xp-drivarar også. Men kvifor nedgradere til xp når windows 7 er kome ut? Du må ikkje anbefale personar til slikt, berre fordi du ikkje fekk til noko anna enn xp og vista på din laptop. Winsows 7 er eit heilt klart mykje betre produkt enn både xp og vista, og det virkar også på laptopar som er leverte med OEM-versjonen av vista, du må berre gjere ein rein installasjon. 90% av vista-drivarane fungerar også i windows 7. Den einaste drivaren det er verdt å oppdatere til windows7-drivar er skjermkortdrivaren men den ligg på nettet for alle nyare skjermkort: http://www.laptopvideo2go.com
Det er ingen grunn til å ikkje oppdatere til windows 7!
Min logg

Mann, 91 modell, 88kg, 187cm
Mark: 1x200kg, Smalbenk: 1x102,5kg, Knebøy: 1x160kg

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Er pc'en syk?
« #43 : 24. november 2009, 09:46 »
ja ej veit at ej finne driverane der!! omg. men for eks ekje der drivera til det trådlause nettverkskorte til dinne laptoppen som ej he no for windows xp, men derimot e der for vista.
windows xp e greit å enkelt.  Å ej he ikkje anbefalt nåke som helst windows, der teke du feil. du kan no sitere mej? ej veit ikkje ka du argumentera for windows 7, når ingen he sagt at de ikkje e bra.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Er pc'en syk?
« #44 : 24. november 2009, 09:48 »
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!