Skrevet av Emne: Hvordan få en totalt n00b til å bli fin form til sommern?  (Lest 9601 ganger)

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Har du trent 18 måneder med styrketrening og tar 65kg i benk og er gutt? Da bør du IALLEFALL ikke sette opp program til noen..

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

e trener nesten ikke benk men ok,,
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
e trener nesten ikke benk men ok,,

..men
..ok

gode argumenter!

Personlig syns jeg ikke nybegynnere skal lære opp nybegynnere. Uavhengig hvor lenge man har trent så er man nybegynner helt til man har evt stilt i konkurranse(erfart og lært), kan bruke kilder på en kritisk og god måte til å formidle kunnskap eller tatt en form for utdanning

my two cents

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

e trener nesten ikke benk men ok,,

Regnet med at du løftet nesten bare benk som de fleste på din alder (ikke minst stod det øverst i siggen din). Skulle ikke ha sagt noe om du hadde hatt 150 i bøy og 200 i mark Wink

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

oja Smiley hehe nei jeg trener ikke så mye bryst. tar bare 65 kg max. og 23 i skrp hantelpress. trener mye rygg og armer. heller ikke så mye bein da... Smiley
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Uavhengig hvor lenge man har trent så er man nybegynner helt til man har evt stilt i konkurranse(erfart og lært), kan bruke kilder på en kritisk og god måte til å formidle kunnskap eller tatt en form for utdanning

Å få råd fra folk som stiller jevnlig når man egentlig selv kun ønsker å komme i bedre form, er ofte helt feil vei å gå. Men enig i at man ikke bør gi mye råd med mindre man har trent i flere år, men å si man ikke skal gi råd fordi man aldri har stilt blir helt feil. Jeg har trent hele livet men aldri stilt, skulle jeg ikke kunne gi en som aldri har trent noen gode råd om muskelvekst og kosthold?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
enkelt og greit ta og begynn med børge sitt ferdig opsatt release your potential programm last ned web utgaven øvelser og opsatt program ready to go..
helt utrent så husk og ta en 1-2 uker gjennomgan av alle øvelsene el personlig trener og lær øvelsene rett:)
er ikke mere komplisert en dette igrunn og prøv og hold deg litt på et høyt protein/lav karb diett men dette er ikke det viktigste viktigste er og sitte igang med treningen!

http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=572
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Å få råd fra folk som stiller jevnlig når man egentlig selv kun ønsker å komme i bedre form, er ofte helt feil vei å gå. Men enig i at man ikke bør gi mye råd med mindre man har trent i flere år, men å si man ikke skal gi råd fordi man aldri har stilt blir helt feil. Jeg har trent hele livet men aldri stilt, skulle jeg ikke kunne gi en som aldri har trent noen gode råd om muskelvekst og kosthold?

Det var vel en av tre gode grunner jeg nevnte - låste ikke for noen regel

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Her var det mye rart. Enig med de siste her. Ikke ta imot råd fra noen som ikke greier å styre sin egen trening. Som nybegynner kan du ha stor fremgang med RYP, som er nevnt her. En nybegynner kan også ha godt av et fullkropps program 3 dager i uken den første mnd eller 2, men når du blir vant til litt trening ønsker du gjerne å personalisere programmet ditt litt. Den tid den sorg Smiley Husk at en som spiser bra og trener dårlig, kommer i bedre form enn en som spiser dårlig og trener sitt beste Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Det var vel en av tre gode grunner jeg nevnte - låste ikke for noen regel

Reagerte vel mest på aldri stilt er lik nybegynner, og nybegynnere skal ikke gi råd iflg ditt innlegg først.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Johannes93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 183

Her var det mye rart. Enig med de siste her. Ikke ta imot råd fra noen som ikke greier å styre sin egen trening. Som nybegynner kan du ha stor fremgang med RYP, som er nevnt her. En nybegynner kan også ha godt av et fullkropps program 3 dager i uken den første mnd eller 2, men når du blir vant til litt trening ønsker du gjerne å personalisere programmet ditt litt. Den tid den sorg Smiley Husk at en som spiser bra og trener dårlig, kommer i bedre form enn en som spiser dårlig og trener sitt beste Wink

du mener vel ikke at jeg ikke har styr på min egen trening?
Benk: 65kg x1
Knebøy: 100kg x1
Markløft: 120kg x1

Vekt: 74kg
Høyde: 187cm
Alder: 16år

The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will!!!

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Reagerte vel mest på aldri stilt er lik nybegynner, og nybegynnere skal ikke gi råd iflg ditt innlegg først.

kverulant - jeg mener at en som har trent i noen år og aldri gått lenger enn å trikse litt med kostholdet vs en som har har trent like lenge og stilt i flere konkurranse og har selv erfart "treningsmytene", retningslinjene og fakta som florer ute på nettet, om de stemmer eller ikke kontra en som kun belærer seg på at dette stemmer uten noen form for egen erfaring - selvsagt er dette individuelt, men mennesket har ikke forandret seg stort på 200 000 år Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

du mener vel ikke at jeg ikke har styr på min egen trening?

Du trener nesten ikke bein, kutter ut benkpress i programmet.....vet ikke jeg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

men mennesket har ikke forandret seg stort på 200 000 år Smiley

Auda.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Mennesker (vitenskapelig navn Homo sapiens, av latin: «tenkende menneske») er en art tobeinte primater i familien menneskeaper [1] [2]. Sammenlignet med andre levende organismer på jorden har mennesket en høyt utviklet hjerne som er i stand til abstrakt tenkning, språk og selvinnsikt (bevissthet). Denne mentale kapasiteten, kombinert med en oppreist kroppsholdning som frigjør dets øvre lemmer slik at det kan manipulere gjenstander, har gjort mennesket i stand til å bruke verktøy i større grad enn noen annen kjent dyreart. DNA-baserte beviser indikerer at moderne mennesker oppstod i Afrika for omtrent 200 000 år siden [3]. Mennesker befolker nå samtlige kontinenter og har per 2008 en total befolkning på over 6,7 milliarder [4].

http://no.wikipedia.org/wiki/Menneske

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!