Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 36481 ganger)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: mulla krekar
« #165 : 01. desember 2009, 16:00 »

Innvandrere som ikke kan oppføre seg(gjør ett lovbrudd) skal bli sendt på huet og ræva ut herfra. Punktum.

Prøvetid på 5 år er passende. Ulovlige innvandrere, skal selvfølgelig ut uansett. Og man må være myye strengere på hvor mange og hvem man slepper inn..

Samt at man må ta bedre vare på de lovlydige innvandrerne vi har og prøve å gjøre det best mulig for dem å intregrere seg.. De som ikke vill samarbeide blir sendt tilbake, de som er samarbeidsvillige og er takknemmelig for å komme burde vi bli flinkere til å hjelpe.

Poenget er da, at vi må "sile ut dritten" så får vi mer tid og ressurser på å beholde de gode innvandrer borgerne.

Så enig så enig. Men prøvetid på 5år er alt for lenge, 1år maks.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #166 : 01. desember 2009, 17:27 »
Jeg er fullstendig enig med deg Rulatoren.

Det er ikke mange som prøver å være rettferdige her. Alle slenger dritt kommentarer om Islam, men ikke et ord om hvordan muslimer rundt om i verden blir undertrykt. Og hver gang noen trekker frem Israel og USA, så er man en hyller og konspirasjonsteoretiker.

Hvis du samler all den skaden Islam har påført verden, så er den ikke en brøkdel av det den vestlige verden har gjort. I den moderne tid har vesten ofte vært enstemt: Muslimer skal bombes.

Og måten muslimer blir fremstilt i den vestlige media påvirker også oppfatningen av menneskene. Bare se alle Hollywood filmer, skurken er Ali og helten er Michael. Michael er på oppdrag for å redde midt østen og muslimer er "the bad guys", ikke rart at amerikaner tror at alle arabere er sevlmordbombere.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #167 : 01. desember 2009, 17:40 »
Du kommer ingen vei ved å leke en intellektuell besserwisser på dette forumet. De færreste av oss leser Nietzsche og abonnerer på Klassekampen. Prøv å hold innleggene dine litt kortere og kutt ned på unødvendig fakta (tror du virkelig at noen på forumet har hørt om politikere som Zia ul-Haq?).

Ja.

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: mulla krekar
« #168 : 01. desember 2009, 18:10 »
Da vurderer vi situasjonen veldig forskjellig.  Husk at det ikke dreier seg om at et kommunestyre eller et byråd avslår en søknad om å bygge et minaret eller en kirke med høye spir.  Det dreier seg om et landsdekkende forbud nå og i all framtid.  Jeg tviler på at Human-etisk forbund ville støttet et sånt forbud dersom det gjaldt høye kirkespir.  Dette er forresten en hypotetisk problemstilling foreløpig, men det kan bli en reell problemstilling dersom katolisismen fortsetter å vokse i Norge.

Da må i såfall et organ som jobber mot diskriminering ta tak i saken. Sånn som jeg ser saken er dette utenfor human etisk-forbunds arbeidsområde, og jeg setter spørsmålstegn ved at de plutselig er så veldig engasjerte nå. Dersom katolikker i fremtiden blir nektet å bygge tårn til kirkene sine, så tror jeg fortsatt ikke human etisk-forbund vil reagere like sterkt, men dette blir bare hypotetisk og synsing fra min side.

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: mulla krekar
« #169 : 01. desember 2009, 18:24 »
Jeg er fullstendig enig med deg Rulatoren.

Det er ikke mange som prøver å være rettferdige her. Alle slenger dritt kommentarer om Islam, men ikke et ord om hvordan muslimer rundt om i verden blir undertrykt. Og hver gang noen trekker frem Israel og USA, så er man en hyller og konspirasjonsteoretiker.

Hvis du samler all den skaden Islam har påført verden, så er den ikke en brøkdel av det den vestlige verden har gjort. I den moderne tid har vesten ofte vært enstemt: Muslimer skal bombes.

Og måten muslimer blir fremstilt i den vestlige media påvirker også oppfatningen av menneskene. Bare se alle Hollywood filmer, skurken er Ali og helten er Michael. Michael er på oppdrag for å redde midt østen og muslimer er "the bad guys", ikke rart at amerikaner tror at alle arabere er sevlmordbombere.

Hva som skjer i moidt-østen har ikke en døyt å si for hva vi skal tillate av særordninger av muslimer eller andre minoriteter her til lands. I min verden går det fint an å demonstrere mot Irak-krigen en dag, samtidig som man den neste er motstander av hijab i uniformer.

Det man ikke kommer vekk i fra, uansett hvor mye man vrir og vender på det, er at muslimer er i særklasse den gruppen som forlanger at det øvrige samfunnet skal tilpasse seg deres religion/kultur i form av særordninger. Hinduister, buddhister, jøder eller katolikker hører man sjelden noe fra. Disse gruppene ser ut til å ha innfunnet seg med at man har kommet til et annet land, og tilpasset seg til samfunnet deretter

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #170 : 01. desember 2009, 18:31 »
Jeg er fullstendig enig med deg Rulatoren.

Det er ikke mange som prøver å være rettferdige her. Alle slenger dritt kommentarer om Islam, men ikke et ord om hvordan muslimer rundt om i verden blir undertrykt. Og hver gang noen trekker frem Israel og USA, så er man en hyller og konspirasjonsteoretiker.

Hvis du samler all den skaden Islam har påført verden, så er den ikke en brøkdel av det den vestlige verden har gjort. I den moderne tid har vesten ofte vært enstemt: Muslimer skal bombes.

Og måten muslimer blir fremstilt i den vestlige media påvirker også oppfatningen av menneskene. Bare se alle Hollywood filmer, skurken er Ali og helten er Michael. Michael er på oppdrag for å redde midt østen og muslimer er "the bad guys", ikke rart at amerikaner tror at alle arabere er sevlmordbombere.



Muslimer blir undertrykt rundt omkring i verden? Se i landene der islam har rotfeste. Store deler av afrika og Asia. Blir muslimer generelt undertrykt mer i resten av verden enn hva disse områdene gjør mot ikke muslimer? Nå må du gi deg. Av alle landene som islam har blitt populært, har det også medført borgerkriger og jævelskap. Nå er det ikke mange land med islam, som faktisk går på skinner. Trenger du eksempler? Jeg skulle gjerne ha moteksempler

Kan jeg spørre hva slags skade den vestlige verden har påført andre?

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: mulla krekar
« #171 : 01. desember 2009, 18:31 »
Jeg er fullstendig enig med deg Rulatoren.

Det er ikke mange som prøver å være rettferdige her. Alle slenger dritt kommentarer om Islam, men ikke et ord om hvordan muslimer rundt om i verden blir undertrykt. Og hver gang noen trekker frem Israel og USA, så er man en hyller og konspirasjonsteoretiker.

Hvis du samler all den skaden Islam har påført verden, så er den ikke en brøkdel av det den vestlige verden har gjort. I den moderne tid har vesten ofte vært enstemt: Muslimer skal bombes.

Og måten muslimer blir fremstilt i den vestlige media påvirker også oppfatningen av menneskene. Bare se alle Hollywood filmer, skurken er Ali og helten er Michael. Michael er på oppdrag for å redde midt østen og muslimer er "the bad guys", ikke rart at amerikaner tror at alle arabere er sevlmordbombere.



Islam    

Se igjennom det du skrev der en gang til.

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #172 : 01. desember 2009, 18:36 »
Kan jeg spørre hva slags skade den vestlige verden har påført andre?
Little boy og Fat Man, ringer det en bjelle?

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: mulla krekar
« #173 : 01. desember 2009, 18:39 »
Little boy og Fat Man, ringer det en bjelle?

fatboy slim
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #174 : 01. desember 2009, 18:42 »
Little boy og Fat Man, ringer det en bjelle?

Ja, stoppet andre verdenskrig, ettersom japaneserne har en tedens til å ikke overgi seg. Reddet faktisk mange allierte, og sikkert mange japanesiske soldater også. Nå har jeg ikke akkurat oversikt, men kan fort hende at flere japanesere hadde omkommet hvis de ikke hadde fyrt av et nådestøt.

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #175 : 01. desember 2009, 18:48 »
Ja, stoppet andre verdenskrig, ettersom japaneserne har en tedens til å ikke overgi seg. Reddet faktisk mange allierte, og sikkert mange japanesiske soldater også. Nå har jeg ikke akkurat oversikt, men kan fort hende at flere japanesere hadde omkommet hvis de ikke hadde fyrt av et nådestøt.
Er det greit om jeg tar saken i egne hender og dreper en massemorder her i Norge, siden vi ikke har dødsstraff mener jeg? Smiley

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #176 : 01. desember 2009, 19:01 »
Muslimer blir undertrykt rundt omkring i verden? Se i landene der islam har rotfeste. Store deler av afrika og Asia. Blir muslimer generelt undertrykt mer i resten av verden enn hva disse områdene gjør mot ikke muslimer? Nå må du gi deg. Av alle landene som islam har blitt populært, har det også medført borgerkriger og jævelskap. Nå er det ikke mange land med islam, som faktisk går på skinner. Trenger du eksempler? Jeg skulle gjerne ha moteksempler

Kan jeg spørre hva slags skade den vestlige verden har påført andre?

Jeg er enig med deg når det gjelder de problemene som islam påfører muslimer såvel som ikkemuslimer.  Men det som virkelig slår en i øynene er det siste spørsmålet ditt.  Det er ikke så reint liten skade den vestlige verden har påført andre.

Her er noen eksempler:
 * Total utradering av flere store sivilisasjoner i Sør- og Mellomamerika.
 * Invasjon, okkupasjon og folkemord på de innfødte i Nordamerika.
 * Storstilt import av afrikanske slaver til de amerikanske kontinentene.
 * En rekke forferdelige overgrep i Afrika, med det belgiske folkemordet i Kongo som det verste.
 * Invasjon, okkupasjon og folkemord i Australia.
 * Kolonialisme i Midt-Østen, India og det fjerne Østen.
 * Støtte til et stort antall diktatorer, terrorister, torturister og organiserte kriminelle rundt om i verden.

Dette utgjør ikke så reint få millioner drepte alt i alt.  Vi kan ikke vente oss at folk i fattige land bare skal slå en strek over historisk kunnskap om dette.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #177 : 01. desember 2009, 19:08 »

Kan jeg spørre hva slags skade den vestlige verden har påført andre?

Les en avis. Jeg trenger ikke en gang skrive dem, det skjer hver eneste dag min gode venn.
Ånei, jeg glemte at dere bringer fred jo... Irak, Afghanistan, Palestina.. sikkert snart Iran også. Ikke si nå at dette er fra fortiden, for det skjer nå i 2009 foran øynene på deg og meg.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: mulla krekar
« #178 : 01. desember 2009, 19:10 »
Les en avis. Jeg trenger ikke en gang skrive dem, det skjer hver eneste dag min gode venn.
Ånei, jeg glemte at dere bringer fred jo... Irak, Afghanistan, Palestina.. sikkert snart Iran også. Ikke si nå at dette er fra fortiden, for det skjer nå i 2009 foran øynene på deg og meg.

ganske sykt at du ikke enda har forstått at du sloss en tapende kamp, ingen her inne holder med deg og meningene dine er like mye verdt som ekskrementene mine.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #179 : 01. desember 2009, 19:12 »
ganske sykt at du ikke enda har forstått at du sloss en tapende kamp, ingen her inne holder med deg og meningene dine er like mye verdt som ekskrementene mine.

Nå synes jeg ikke at høyrefolket i denne diskusjonen akkurat glimrer med kunnskap og gode argumenter heller.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!