Skrevet av Emne: Sitronvann?  (Lest 7429 ganger)

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: Sitronvann?
« #15 : 06. desember 2009, 00:00 »
Gjennomsnittet for å bli kvitt suget 110% er oppmot 2 år leste jeg i en eller annen artikkel, tar en hel evighet, plutselig virker det ikke som du er sugen lengre, men så kommer det tilbake her og der, så om du er på fylla og røyksuget slår inn er det bare å håpe man ikke har drukket for mye hehe :p Dreit meg ut på den forgje gang
ja, når det er noe en vil ha så mye, ikke røyk da det er jo døden, så vurder jeg å kjøpe en boks igjen, vert avhengig av snus?

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Sitronvann?
« #16 : 06. desember 2009, 00:12 »
Snus er nesten like ille som røyk, bare -kondis og lungene det er alt, du får forsatt alt det andre pisset i deg, om du skal skylde på at "røyk er SÅ mye verre enn snus" hvorfor ikke bare kjøpe plaster og leve på det?
1. Det er billigere, MYE
2. du ødelegger ikke tennene dine

Nei hey folkens, slutt å snus da bruk plaster herregud dere er så dumme som snuser!

der ser du, blir akkurat det samme :p å gå fra røyk til snus er patetisk, da slutter du, å gå fra snus til plaster er og patetisk, da slutter du da og, eneste du gjør ved å "vri og vende" er å gjøre det verre, eneste grunnen til at folk ikke sluttet er pga mangel på viljestyrke og motivasjon, ingenting som heter "jeg liker snus/røyk" det er bare piss egentlig, men du fortrenger at du hater det fordi du er avhengi Wink

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: Sitronvann?
« #17 : 06. desember 2009, 00:25 »
tar du så lett på det kan du ikke vert serlig avhengig, det er bevist at folk i mange hundre år har daua av røyk men ingenting er bevist når det gjelder snus, landets topp idretsutøvere snuser

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Sitronvann?
« #18 : 06. desember 2009, 00:55 »
Du vet det aldri er BEVIST at folk som får lungekreft får det fra røyken sant? det er aldri teknisk bevist nei Wink det er det samme med snusen, er ikke vits å komme å prøve å strekke det så langt, virker jo som du prøver å si at snus er sundt, det er det samme som svineinfluensa vaksinen f.eks, ikke ferdig testet, bivirkningene fra snus får vi vell vite om 20-30 år +- skal du se, da er det nok like gale.
og jo, jeg har røykt i 4 år, en 20 pakkning om dagen de siste 2 årene, men om du leser gjennom "Endelig ikke røyker" en gang så forstår du meg godt hvorfor jeg slutter Wink
Nå tenker du sikkert akuratt det samme som jeg tenkte når jeg hørte om dem "Herregud, slutte etter en bok liksom... hvor dum går det ann å bli" helt til jeg faktisk fant ut at 3 av mine kolleger sluttet ved å lese den boken, så tenkte hvorfor ikke, tar meg bare 3-4 timer så har jeg lest gjennom den allikevel, og sannelig har du ett annet syn på røyk etter det, han ene hadde røykt i 25 år, han sluttet på flekken etter han hadde lest den, om du ikke tror meg så prøv å les den selv med ett åpent sinn, ikke sitt å "Herregud, jeg er fast bestemt på dette er idioti, jeg er fast bestemt på at dette er idioti, osv osv" så slutter nok du og skal du se Wink

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: Sitronvann?
« #19 : 06. desember 2009, 02:15 »
hva skal jeg si..

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Sitronvann?
« #20 : 06. desember 2009, 02:40 »
jeg slutta å røyke for 1 år og noen dager siden. har aldri hatt noe mere sug etter søtt etter jeg slutta. Jeg leste boka "endelig ikkerøyker" og anbefaler den hvis du er bestemt på å slutte å røyke.
Eneste er at jeg spiser mye mer enn jeg gjorde før, men det er sikkert fordi maten smaker så jævla mye bedre nå ettersom smak og luktesans ikke lenger er nedkoksa.
Jeg drikker sitronvann innimellom for det er så godt at jeg lettere drikker 3-4 ltr vann pr dag.
Vanlig vann er ikke veldig godt, hvis det ikke blir skikkelig kaldt da, men her hjemme er det ikke veldig kaldt.
Derfor bruker jeg kjøleskapet til å lagre vann på flasker.
Har og korallsand i vannet for å rense det..
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Sitronvann?
« #21 : 06. desember 2009, 02:49 »
jeg slutta å røyke for 1 år og noen dager siden. har aldri hatt noe mere sug etter søtt etter jeg slutta. Jeg leste boka "endelig ikkerøyker" og anbefaler den hvis du er bestemt på å slutte å røyke.
Eneste er at jeg spiser mye mer enn jeg gjorde før, men det er sikkert fordi maten smaker så jævla mye bedre nå ettersom smak og luktesans ikke lenger er nedkoksa.
Jeg drikker sitronvann innimellom for det er så godt at jeg lettere drikker 3-4 ltr vann pr dag.
Vanlig vann er ikke veldig godt, hvis det ikke blir skikkelig kaldt da, men her hjemme er det ikke veldig kaldt.
Derfor bruker jeg kjøleskapet til å lagre vann på flasker.
Har og korallsand i vannet for å rense det..

Er noe magisk med sitronvann og røykslutt ^^ hehe, det hjelper hvertfall litt, men ja, boken er genial Smiley og det som kritiserer det er som regel folk som er såpass dum at de tror de får noe igjen av å snuse/røyke, men ja, jeg sier det selv, jeg var idiot i 4 år og røyka som en svamp i de 2 siste årene, men til slutt åpner man øynene, om du virkelig må ha kols eller blodforgifting osv osv før du innser det så be my guest :p

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: Sitronvann?
« #22 : 06. desember 2009, 02:50 »
jeg slutta å røyke for 1 år og noen dager siden. har aldri hatt noe mere sug etter søtt etter jeg slutta. Jeg leste boka "endelig ikkerøyker" og anbefaler den hvis du er bestemt på å slutte å røyke.
Eneste er at jeg spiser mye mer enn jeg gjorde før, men det er sikkert fordi maten smaker så jævla mye bedre nå ettersom smak og luktesans ikke lenger er nedkoksa.
Jeg drikker sitronvann innimellom for det er så godt at jeg lettere drikker 3-4 ltr vann pr dag.
Vanlig vann er ikke veldig godt, hvis det ikke blir skikkelig kaldt da, men her hjemme er det ikke veldig kaldt.
Derfor bruker jeg kjøleskapet til å lagre vann på flasker.
Har og korallsand i vannet for å rense det..
vann rens er bare svindel

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Sitronvann?
« #23 : 06. desember 2009, 05:20 »
vann rens er bare svindel

Bruker det da det har funket på mitt eksemproblem tildligere..
Har du prøvd selv siden du så bastant sier det er crap?
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: Sitronvann?
« #24 : 06. desember 2009, 14:33 »
Bruker det da det har funket på mitt eksemproblem tildligere..
Har du prøvd selv siden du så bastant sier det er crap?
har prøvd det i noen måneder en gang, merka ikke noe

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Sitronvann?
« #25 : 06. desember 2009, 15:32 »
Når jeg bodde i spania så var jo trosalt springvannet fult i drit, da brukte nå vi vann renser, du smakte godt forskjell på vannet, så er nok ikke svindel vil jeg tro Wink

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: Sitronvann?
« #26 : 06. desember 2009, 15:43 »
når vi snakker forurenset vann er det en annen ting, men norsk drikke vann er det reneste i verden, lite vits å bruke det da

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Sitronvann?
« #27 : 06. desember 2009, 18:04 »
Tviler på at det står i bruksanvisningen at "Vannrenseren gjør 100% rent vann 110% rent"  :Smiley
Så er ikke akkurat svindel nei :p

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: Sitronvann?
« #28 : 06. desember 2009, 18:21 »
Tviler på at det står i bruksanvisningen at "Vannrenseren gjør 100% rent vann 110% rent"  :Smiley
Så er ikke akkurat svindel nei :p
hva er poenget?

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Sitronvann?
« #29 : 06. desember 2009, 20:53 »
vann rens er bare svindel

Det er poenget, at du snakker piss :p

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!