Skrevet av Emne: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig  (Lest 42820 ganger)

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #120 : 17. januar 2010, 19:06 »
han sier så sykt mye tull, beste er å ignorere han :p
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #121 : 17. januar 2010, 19:08 »

Anbefaler dere å gå inn på youtube, og nyte synet av ronaldo. verdens beste offensive fotball spiller.


Vil bare påpeike at Messi er verdens beste fotballspiller Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #122 : 17. januar 2010, 19:52 »
Fint at du påpeker det.

I say again.

Christiano Ronaldo er verdens beste offensive fotball spiller. Alle som har et snugg peiling på fotball er enig i dette. Vi diskuterer ikke hvem som er verdens beste fotball spiller her!

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #123 : 17. januar 2010, 20:42 »
Fint at du påpeker det.

I say again.

Christiano Ronaldo er verdens beste offensive fotball spiller. Alle som har et snugg peiling på fotball er enig i dette. Vi diskuterer ikke hvem som er verdens beste fotball spiller her!


Flott at du meina det! Eg har ei anna meining, og det hadde FIFA og når dei kåra verdens beste fotball spiller.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #124 : 17. januar 2010, 21:50 »
Sa ikke jeg noe i mine innlegg? Ba ikke jeg deg om å ikke dra det inn, men du gjør det for det.

Se kvalitet for kvalitet og Ronaldo er en bedre spiller. End of deal, alle er enig i det. Verdens beste spiller handler om mer, derfor gidder jeg ikke diskutere det.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #125 : 17. januar 2010, 21:53 »
Sa ikke jeg noe i mine innlegg? Ba ikke jeg deg om å ikke dra det inn, men du gjør det for det.

Se kvalitet for kvalitet og Ronaldo er en bedre spiller. End of deal, alle er enig i det. Verdens beste spiller handler om mer, derfor gidder jeg ikke diskutere det.

fordi DU sier det så skal han høre på deg? haha.. dummeste jeg har hørt, den siste man skal høre på er deg.

Bare fordi du er forelska i Ronaldo betyr ikke at han er verdens beste fotball spiller, tydeligvis så har folk som har mer peil enn deg (FIFA) utnevnt andre Wink Så det er end of discussion, ikke at du sier at det er det..

Sinnsykt ego på deg.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #126 : 17. januar 2010, 22:00 »
Sa ikke jeg noe i mine innlegg? Ba ikke jeg deg om å ikke dra det inn, men du gjør det for det.

Se kvalitet for kvalitet og Ronaldo er en bedre spiller. End of deal, alle er enig i det. Verdens beste spiller handler om mer, derfor gidder jeg ikke diskutere det.


Eg respekterer di meining, og då bør du respektere mi meining!
Og du, er den siste som har myndighet til å fortelle meg kva eg skal skrive!
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246


Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #128 : 17. januar 2010, 22:09 »
Skulle Fifa kåret verdens beste offensive spiller, hadde Ronaldo vunnet garantert.

tror du de fifa kårer til verdens beste er alltid de med best ferdigheter? Du har tydeligvis ikke følgt med på hvordan det fungerer. Hele den prisen er basert på form, lagstyrke spillerne er på og hvor mye man har vunnet. Vinner portugal vm og real madrid champions league. Er det garantert Ronaldo som blir kåret til verdens beste, selvom spillere som Zlatan kan være en bedre spiller. Og hele min diskusjon har gått ut på at Ronaldo er verdens beste offensive spiller. Dere som hele tiden drar inn verdens beste, noe som ikke baserer seg på egenskapene til en spiller.

"Verdens beste offensive spiller" (noe jeg har nevnt 5 ganger og ingen av dere klarer å se) er Ronaldo. Ta egenskap til egenskap og dere vil se det. Til og med Barcelona spillere går ut å sier det. Ronaldo er mer "Komplett". Ordet er Komplett. Og de fysikken dere "ler" av her inne, blir ansett som den ultimate fotball fysikken. I tillegg så er den god nok for Armani på lik ligne på megan fox. Ja, Megan Fox er hot i mitt syn.

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #129 : 17. januar 2010, 22:40 »
Skulle Fifa kåret verdens beste offensive spiller, hadde Ronaldo vunnet garantert.

tror du de fifa kårer til verdens beste er alltid de med best ferdigheter? Du har tydeligvis ikke følgt med på hvordan det fungerer. Hele den prisen er basert på form, lagstyrke spillerne er på og hvor mye man har vunnet. Vinner portugal vm og real madrid champions league. Er det garantert Ronaldo som blir kåret til verdens beste, selvom spillere som Zlatan kan være en bedre spiller. Og hele min diskusjon har gått ut på at Ronaldo er verdens beste offensive spiller. Dere som hele tiden drar inn verdens beste, noe som ikke baserer seg på egenskapene til en spiller.

"Verdens beste offensive spiller" (noe jeg har nevnt 5 ganger og ingen av dere klarer å se) er Ronaldo. Ta egenskap til egenskap og dere vil se det. Til og med Barcelona spillere går ut å sier det. Ronaldo er mer "Komplett". Ordet er Komplett. Og de fysikken dere "ler" av her inne, blir ansett som den ultimate fotball fysikken. I tillegg så er den god nok for Armani på lik ligne på megan fox. Ja, Megan Fox er hot i mitt syn.


Ja, det her er jo heilt klart bare du som har peiling på!
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #131 : 17. januar 2010, 23:06 »
din drømmekropp med andre ord?

Kan du fortelle meg hvor i helvete du fikk den der ifra?!

Utlogget vio

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #132 : 17. januar 2010, 23:47 »
Jeg har alltid ansett fotball som en veik homsesport, men denne amatørnewb overgår enhver klisje. Kanskje han kan spare forumet for hat/elsk-greiene og heller bruke tiden på å skrive et søtt brev til ronaldo og forsegle konvolutten med et kyss?

Litt rask hoderegning:
Etterhvert som man tar situps vil de gå langsommere. Om en full repetisjon tar 2-3 sekunder til å begynne med kommer de definitivt ikke til å gå raskere når han runder 1000, såpass burde være opplagt. La oss anta et urealistisk lavt tall og si at hver rep tar 5 sek (opp, hold og ned) og en ikke inkluderer pauser mellom settene.
Isåfall tar han situps i 4 timer og 10 minutter hver dag. La oss si at han sover i 9 timer, spiser i 2 timer, puler golddiggere i 30 minutter og ser på tv i 30 minutter, dusjer og pynter håret i 2 timer og tar bilder av seg selv i 1 time. Da har han bare 4 timer og 50 minutter igjen av døgnet. Ingen vil vel ikke si at Ronaldo bruker mer tid på å ta situps og bilder av seg selv enn på å spille fotball?
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #133 : 17. januar 2010, 23:48 »

"Dette kan 3000 situps gjøre med magen din"

NEINEINEI!!!!!!!!!!
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: C. Ronaldo tar 3000(!) sit-ups daglig
« #134 : 18. januar 2010, 00:32 »
Litt rask hoderegning:
Isåfall tar han situps i 4 timer og 10 minutter hver dag. La oss si at han sover i 9 timer, spiser i 2 timer, puler golddiggere i 30 minutter og ser på tv i 30 minutter, dusjer og pynter håret i 2 timer og tar bilder av seg selv i 1 time. Da har han bare 4 timer og 50 minutter igjen av døgnet. Ingen vil vel ikke si at Ronaldo bruker mer tid på å ta situps og bilder av seg selv enn på å spille fotball?

Nice hoderegning. Takk å lov for at Ronaldo har vært på banen og øvd på å ta frispark, lengre tid enn hva du har brukt på å løfte vekter hele livet.

http://www.youtube.com/watch?v=MkqZCNUSxM4#noexternalembed
Han fyren her tar jo 45,005 situps på 58.5hrs. Og han er treig som faen. Skal han ta 3000 situps, kommer han opp i underkant av 4 timer. Så Ronaldo tar situps treigere enn han her, nice hoderegning.


http://www.youtube.com/watch?v=7f0giNP8rHI#noexternalembed
Ser vi på han her som leiker seg med litt ekstra 100 pounds og har pauser vært sekund.
651 sit ups in 26 min. Det vil si 3000 situps på 2 timer. Ikke verst, han her tar jo en situps dobbel så raskt som du tror, og han har 100 pounds extra. nok engang, bra hoderegning.


http://www.youtube.com/watch?v=kr7q_GIUhBE#noexternalembed&feature=related
Dette virker mer som tempoet Ronaldo kommer til å utføre.
73 reps 1 min. Det vil si at han vil ferdig etter 45 minutter.

Du sa jo at ronaldo gjorde litt av hvert i løpet av dagen:
30 min på å knulle golddiggers. Mens han blir blow og ridd har han god tid til å ha 5 min med sittups?
1 time å ta bilder av seg selv? Må jo få fram absa, varmer opp med 5 min med situps.
30 min tv = 30 min situps.

Bare etter den tida her er han ferdig. Tror den raske hoderegninga gikk litt for raskt for deg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!