Skrevet av Emne: Vil øke bilavgiftene  (Lest 14782 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #105 : 16. desember 2009, 14:20 »
Jeg ser ikke på TV stort sett. Laster ned seriene jeg ser fra nett så slipper jeg å vente i et år eller mer på dem eller nye sesonger. Når vi først ser TV her i huset er det enten Discovery, History Channel eller National Geographic det går og jeg tør påstå at disse kanalene gjør NRK

Der er jeg faktisk helt uenig Smiley
Discovery og National suger jo! Er jo bare reality-programmer, man lærer svært lite. Discovery er værst, de sender kun Chopper, Bear Grylls, Ingeneering, extreme machines, miami fuckings totalt uinteressante INK etc. Det er ingenting av verdi foruten bear grylls som går det. Synes den kanalen er hundre ganger mer populistisk enn illustrert vitenskap f.eks.

National..hm, ok, de sender i blandt noen kule adventure programmer, men man lærer svært lite av å se på den kanalen om dagen også.

Nrk2 sender da endel dokumentarer om hvordan ting henger sammen her i Verden, det skjer i hvert fall. Nrk3 sender kule ting som Curb your enthusiasm, standup show, top gear osv.

Men ja, laster selv ned omtrent alt jeg ser fra nettet, så jeg hadde kanskje vurdert å droppe NRK selv når jeg tenker meg om. Men dersom jeg kunne velge noen kanaler, så hadde jeg valgt NRK. Synes det er litt for dyrt å betale den summen som student.

www.freedocumentaries.com Wink Mye kult,endel bra, og noe som skal taes med en klype salt
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #106 : 16. desember 2009, 14:22 »
Hvis yrker som politi, sykehusportør etc som mange her mener burde tjent mer hadde vært lønnet rundt millionen så ville veldig mange "feil" folk endt opp i disse yrkene. Slike yrker krever en innstilling om å utgjøre en forskjell og gjøre noe virkelig meningsfylt, og kan ikke være penge-motivert.


Når ble du så positiv til politiet?
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #107 : 16. desember 2009, 14:24 »
Har ikke vært spes negativ til snut jeg. Kanskje vært ironisk eller sarkastisk en gang, og så tok du det som min absolutte mening.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #108 : 16. desember 2009, 14:25 »
Der er jeg faktisk helt uenig Smiley
Discovery og National suger jo! Er jo bare reality-programmer, man lærer svært lite. Discovery er værst, de sender kun Chopper, Bear Grylls, Ingeneering, extreme machines, miami fuckings totalt uinteressante INK etc. Det er ingenting av verdi foruten bear grylls som går det. Synes den kanalen er hundre ganger mer populistisk enn illustrert vitenskap f.eks.
Hvor har det blitt av Survivor Man?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #109 : 16. desember 2009, 14:27 »
Han er nå not-survivor man.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #110 : 16. desember 2009, 14:28 »
Hvor har det blitt av Survivor Man?

Han var vel ikke like kjekk som Bear da? Savner survivor man, han var mye mer ekte. Synes Bear overdriver endel, og skal liksom sette seg i de mest absurde situasjonene. Det er ok å vise hva som KAN skje i verste fall, men mye kulere å se en kis som drar helt alene, for da må han faktisk være så forsiktig som mulig. Bear tar jo sjanser, fordi han har med seg et team og garantert et helikopter rett i nærheten.
Sa brura

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #111 : 16. desember 2009, 14:36 »
Han er nå not-survivor man.
Skal ikke se bortifra det, alt gikk jo kontiuerlig gærn't for han fyren.

Han var vel ikke like kjekk som Bear da? Savner survivor man, han var mye mer ekte. Synes Bear overdriver endel, og skal liksom sette seg i de mest absurde situasjonene. Det er ok å vise hva som KAN skje i verste fall, men mye kulere å se en kis som drar helt alene, for da må han faktisk være så forsiktig som mulig. Bear tar jo sjanser, fordi han har med seg et team og garantert et helikopter rett i nærheten.
Liker begge to. Det er kanskje ikke den hensiktsmessige strategien å friklatre opp en knaus fremfor å gå rundt etc., men det blir bedre tv og gutten kan jo klatre. Cheesy Det blir en real dose jack-ass oppi det hele, men, tja, jeg likte jack-ass, og nå nyter jeg nitro-circus. Plumbo er trashy.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #112 : 16. desember 2009, 16:43 »
Discovery og National suger jo!
Discovery og National Geographic suger, men NRK er best?


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #113 : 17. desember 2009, 10:12 »
Hvis yrker som politi, sykehusportør etc som mange her mener burde tjent mer hadde vært lønnet rundt millionen så ville veldig mange "feil" folk endt opp i disse yrkene. Slike yrker krever en innstilling om å utgjøre en forskjell og gjøre noe virkelig meningsfylt, og kan ikke være penge-motivert.
Dette er forestilling om at noen yrker bør være preget av det som kirka har gitt karakteristikken 'kall', altså i første rekke en idealisme og en moralsk overbevisning.  Men alle i produksjonslivet bør være bevisste på sin samfunnsmessige rolle, også Fleksnes.  Det er typisk hvordan dennne ideen om kall gjerne gjelder politi, sykepleiere, lærere, lavere offiserer og andre lavtlønte folk.  Den underforståtte meningen er at det ikke er så viktig med høy lønn, gode arbeidsvilkår og politisk makt for disse gruppene.  Jeg synes ikke at lavtlønte skal finne seg i denne pådytta rollen der de har ansvar uten makt.

Sitat
Så noterer jeg meg at soldaten tror det er lettere å være Røkke enn vaskekjerring, og at bæsj tiss og promp fortsatt er like morsomt som i barnehagen. Du er virkelig så blind på begge øya at tastaturet ditt bør inndras til du har vokst opp. Røkke ( for å ta det som eksempel ) gikk konk 14 ganger før han lykkes. På hvilket tidspunkt ville du gitt opp?
Hvorfor tror du Røkke gikk konk 14 ganger (om nå dette tallet er riktig)?  Utviklingen i moderne kapitalisme stemmer godt overens med det som Karl Marx forutså: Gjennomsnittlig profittrate synker gjennomgående over tid, og nyetableringer blir vanskeligere og vanskeligere.  I det superkapitalistiske Japan forekommer nyetableringer nå omtrendt ikke.  Alle nye firmaer er stort sett gamle firmaer med nye navn.  Røkke gikk konk på grunn av konkurranse med andre kapitalister, ikke på grunn av offentlige hindringer eller for høye arbeiderlønninger.  Jeg har en nær venn som prøver å skrape sammen til livets opphold som lutfattig småkapitalist innen forskning og teknologi.  Konkurranse fra andre kapitalister er skyld i stort sett alle problemer som han støter på.  Denne utviklingen vil fortsette, og jeg tror det vil komme til et punkt der kapitalismen ikke lenger lar seg opprettholde uten åpenlyse brutale maktmidler.

Sitat
Man velger selv hva man studerer, og hvilke sjanser man tar her i livet. De fleste kjører play-it-safe og ender opp i en trygg jobb med grei lønn og pensjon, noen tar større sjanser enn andre og en del lykkes og tjener mer penger.
Dette er rett og slett ikke riktig.  Ta en kikk på karrierene til berømte idrettsutøvere.  Det store flertallet av dem fikk suksess på grunn av at de havnet i det riktige miljøet med de riktige folkene rundt seg på det riktige tidspunktet.  Vår egen innsats er selvsagt ikke uten betydning, men vi blir det som vi blir på grunn av ytre betingelser.  Fleksnes og jeg er for eksempel så griseheldige at vi bor i Norge.  Vi er ikke født i Sørsudan eller Colombia.  Statistikk viser videre at klassemessige strukturer arves i norsk udanning og arbeidsliv i en grad som ikke ville vært der om det bare dreide seg om individuell innsats.

Sitat
Jeg skaper ikke enorme verdier, selskapet er ikke så stort og det er jeg veldig glad for - da får jeg jobbe med mennesker og ikke bli sittende og flytte papir på ett kontor. Men jeg skaper noen arbeidsplasser og det er mine handlinger som skaper dem, ikke de som kommer og søker jobb hos meg som ønsker å lære og utvikle seg selv.
Jeg ønsker Fleksnes lykke til, for all del.  Men det er arbeidskrafta til potensielle arbeidere hos Fleksnes som skaper arbeidsplassen.  Det er den som arbeiderne har å selge, og det er den som Flesksnes kjøper.  Under kapitalismen er arbeidskraft en vare på markedet, akkurat som andre varer (riktignok med noen spesielle egenskaper).

Sitat
Jeg ser Rulatorens poeng, men man kan ikke si det så enkelt. Hvis ingen skapte bedrifter og fikk de til å fungere skulle vi vært bønder alle sammen?  Hvis det var lik lønn for alle uansett så ville verden i stor grad stoppet veldig opp da all verdiskapning som kommer fra hard jobbing og bunner i penge og suksess motivasjon ville vært borte.
Joda, noen må skape bedrifter og få disse til å fungere.  Men dette er i seg selv et arbeid, og de som gjør dette er sine egne arbeidere når de administrerer dette.  Men det er ikke dette som gir kapitalistene deres samfunnsmessig rolle.  Kapitalistenes rolle her i verden er å eie, og dette har gjeldende ideologi laget en aura rundt, akkurat som godseierene hadde under føydalismen.  Når konsern overstiger en viss størrelse, så veit eierene ofte ikke lenger hva som foregår på grunnplanet.  De veit ikke hvordan nye arbeidsplasser skapes i konsernet, og i mange tilfeller ikke engang hva konsernet produserer.  De aller rikeste veit i mange tilfeller ikke engang hva de selv eier, men har satt bort administrasjonen av aksjebeholdningen til lønnsarbeidende undersotter (Det er himla mange steinrike amerikanske, vesteuropeiske, kinesiske og Saudiarabiske eiere som ikke veit sånt).

Sitat
Jeg skatter allerede halvparten av alt jeg tjener. Er det rettferdig å øke skatten enda mer? Hvor skal grensa gå da? 60% for meg og 20% for de som tjener 400.000 i året og som ikke har ansvar for noe annet enn akkurat seg selv?
Har ikke politifolk, lærere, sykepleiere og fenriker ansvar for andre enn akkurat seg selv?  Hvorfor skal kapitalistisk eiendom ha en aura som reelt ansvar for liv og helse ikke har?

Sitat
Jeg ser ikke ned på noen i noen yrker, bortsett fra kanskje de som har valgt å bli rike på å forsvare samfunnets svin eller leve av å skrive ut bøter. Men jeg skal heller ikke ha dårlig samvittighet for at jeg har fått til noe.
Det er greit nok at Fleksnes ikke skal gå rundt med konstant dårlig samvittighet, i alle fall dersom foretaket hans driver lovlig og er relativt beskjedent.  Men da bør heller ikke arbeidsfolk ha dårlig samvittighet når de fører klassekamp ved hjelp av f.eks. streik.  Det er nå engang sånn at arbeidsfolk produserer større verdier enn det som de får lønn for.  Det er det som skaper profitt i det kapitalistiske systemet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #114 : 17. desember 2009, 10:41 »
Dette er forestilling om at noen yrker bør være preget av det som kirka har gitt karakteristikken 'kall', altså i første rekke en idealisme og en moralsk overbevisning.  Men alle i produksjonslivet bør være bevisste på sin samfunnsmessige rolle, også Fleksnes.  Det er typisk hvordan dennne ideen om kall gjerne gjelder politi, sykepleiere, lærere, lavere offiserer og andre lavtlønte folk.  Den underforståtte meningen er at det ikke er så viktig med høy lønn, gode arbeidsvilkår og politisk makt for disse gruppene.  Jeg synes ikke at lavtlønte skal finne seg i denne pådytta rollen der de har ansvar uten makt.

Nå finnes det noe som heter "supply and demand", noe som gjør at sjeldnere eller mer etterspurt arbeidskraft ofte blir dyrere (høyere lønnet), selvom det ikke gir mer samfunnsnytte. Dersom politi og helsevesen skulle bli likt lønnet som foreksempel toppledere, med argumenter som at vi trenger politi og leger mer enn røkker, ville det blitt skattebetalerne som måtte betale for dette. Nå finnes det vel enkelte som mener at de som tjener 2 milliarder bør betale 1 999 700kr mens de som tjener 430 000 betaler 130 000kr i skatt "likt" for alle, da kunne dette kanskje fungere, problemet er vel da at det ikke hadde vert noen som hadde hatt incentiver for å tjene noe særlig mer enn 300 000 kr, og vi hadde tapt skatteinntekter. Usikker på hvordan du ville løst det, gjennom marxistisk (?) tankegang.

Sitat
Hvorfor tror du Røkke gikk konk 14 ganger (om nå dette tallet er riktig)?  Utviklingen i moderne kapitalisme stemmer godt overens med det som Karl Marx forutså: Gjennomsnittlig profittrate synker gjennomgående over tid, og nyetableringer blir vanskeligere og vanskeligere.  I det superkapitalistiske Japan forekommer nyetableringer nå omtrendt ikke.  Alle nye firmaer er stort sett gamle firmaer med nye navn.  Røkke gikk konk på grunn av konkurranse med andre kapitalister, ikke på grunn av offentlige hindringer eller for høye arbeiderlønninger.  Jeg har en nær venn som prøver å skrape sammen til livets opphold som lutfattig småkapitalist innen forskning og teknologi.  Konkurranse fra andre kapitalister er skyld i stort sett alle problemer som han støter på.  Denne utviklingen vil fortsette, og jeg tror det vil komme til et punkt der kapitalismen ikke lenger lar seg opprettholde uten åpenlyse brutale maktmidler.

En av grunnene Fleksnes nevner på at Røkke burde tjene bra er risikoen han tok i et så vanskelig marked, når en først klarer å opnå suksess i et så vanskelig marked fortjener en å få en slags belønning.




Sitat
Det er greit nok at Fleksnes ikke skal gå rundt med konstant dårlig samvittighet, i alle fall dersom foretaket hans driver lovlig og er relativt beskjedent.  Men da bør heller ikke arbeidsfolk ha dårlig samvittighet når de fører klassekamp ved hjelp av f.eks. streik.  Det er nå engang sånn at arbeidsfolk produserer større verdier enn det som de får lønn for.  Det er det som skaper profitt i det kapitalistiske systemet.

Når du snakker om verdier, er det samfunnsmessige verdier du mener? Fleksnes vil være med på å skape de verdiene arbeiderne hans skaper, selv om han kanskje ikke vil være direkte med på det som skapes i bedriften.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #115 : 17. desember 2009, 11:13 »
Takk for at du gidder å svare kommunistene RkD. Jeg gidder ikke.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #116 : 17. desember 2009, 12:29 »
Discovery og National Geographic suger, men NRK er best?




Ok, RETARD, dagens programoversikt

Discovery i dag:

Femte gir
Femte gir     Elendig program, topgear som nrk3 sender er mye bedre.

Everst: kampen mot toppen      REALITY
Møkkajobber:                           REALITY
Top ti stridsvogner:                   REPRISE REPRISE REPRISE
Hvordan virker det?                   Totalt usaklig. Tog som skal ta oss til Jordas indre.
Hvordan den lages:                    Hvordan motorsykkelmotor lages, cmon, who cares?
Overhaling:                               Yes, enda et hjernedødt redneck PIMP YOUR RIDE program
Miami ink:                                zzzzzzzzzzzzzzz REALITY
Møkkajobber:                            REALTY, gørr kjedelig.
Mythbusters.                              OK; ganske kult, REALITY
Mann mot natur:                         REALITY, helt ok fordi han spiser ekle ting.
Sekunder fra ødeleggeles:           Ting som kræsjer
Ekstreme eksplsjoner:                 Ting som sprenger
American Chopper:                     REALITY om en feit familie som krangler. man lærer ingenting
Miami Ink:                                  REALITY om folk som vil ha tattiser


And it goes on..


National:

Jeg orker ikke en gang. Bare totalt meningsløse programmer.


Nrk i dag:

Schrødingers katt:    I hvert fall litt lærerikt
John Stewart:    Kult
Viten om solsystemets ekstreme skapelse:  Ok, sikkert sett før, men bedre enn hva Discovery kan diske opp med.

Nyheter
Vår aktive hjerne
Solens mat:  Om matkultur
Jerusalem: Dokuemtar om Jerusalom (palestina-israel)
NYHETER
KULTURNYHETER
Pøbel i Køben: Dokumentar om raddiser i københavn
Schrødingers katt: Dokumentar om tvillinger
30 Rock:   BRA komiserie
House: OK legeserie
Curb your enthusiasm:  GENIAL serie
John stewart



Så hvis jeg fikk velge en kanal som faktisk gir noe info og underholdning vil jeg velge Nrk.

Discovery er verst. De går virkelig ikke i dybden på NOE. Alle seriene er reality shows som ikke gir noen info. American Chopper handler kanskje om motorsykler, men hvis du kan noe som helst om motorsykler, så får man null lærdom av det. Man lærer ingenting av Discovery.
Og alle programmer som ikke er reality er bare repriser. Selv endel av dokuene som jeg ser på, som mann mot natur er repriser.

Samme på national, repriser, repriser, repriser, og hvis de en sjelden gang sender noe interessant, og det IKKE er en reprise, så lærer man ingenting nytt. Det er som å lese et ti år gammelt illustrert vitenskap på tannlegekontoret. Sånn ble universe til! Og usaklige ting som hvordan det hadde vært om vi klarte å lage et tog som kunne reise til Jordas indre kjerne.

Så du får slutte å poste selv, din retard.
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #117 : 17. desember 2009, 12:52 »
Lærdommen av siste innlegg fortell oss følgende:

Discovery er en møkkakanal ( det visste vi fra før )
NRK er en møkkakanal ( det visste vi fra før )
Folk som liker NRK er tjukke i huet ( det visste vi fra før )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #118 : 17. desember 2009, 12:54 »
Lærdommen av siste innlegg fortell oss følgende:

Discovery er en møkkakanal ( det visste vi fra før )
NRK er en møkkakanal ( det visste vi fra før )
Folk som liker NRK er tjukke i huet ( det visste vi fra før )

Ja, gå og stem litt FRP du. Ta deg en sigg, klø deg litt i ræva og sett på en klassisk TV-Norge dokumentar om klarsynte. Eller hva med Mamma søker kjæreste på Tv3, det er vel noe for deg?
Eller har du i det hele tatt tid til å se tv, eller enda mindre, styre en mellomstor bedrift, så mye som du sitter og spyr på treningsforum? Det er jo så hard jobbing å drive en bedrift, du må ha ekstremt mye kapasitet som kan sitte her og drite 20 timer i døgnet.
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil øke bilavgiftene
« #119 : 17. desember 2009, 13:07 »
Ja, gå og stem litt FRP du. Ta deg en sigg, klø deg litt i ræva og sett på en klassisk TV-Norge dokumentar om klarsynte. Eller hva med Mamma søker kjæreste på Tv3, det er vel noe for deg?
Eller har du i det hele tatt tid til å se tv, eller enda mindre, styre en mellomstor bedrift, så mye som du sitter og spyr på treningsforum? Det er jo så hard jobbing å drive en bedrift, du må ha ekstremt mye kapasitet som kan sitte her og drite 20 timer i døgnet.

Nok en gang eier du deg selv mer enn noen andre. Begynner faktisk å bli litt nysgjerrig på hva du studerer egentlig?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!