Skrevet av Emne: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?  (Lest 33454 ganger)

Utlogget ChuckaNor

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #15 : 24. desember 2009, 08:45 »
At folk som hater/misliker osv. Eirik Sandvik så mye, faktisk tar seg tiden til å lage å kommentere på et innlegg om hvor mye de syns han suger.. er jo helt fantastisk!!

om han er so full av dritt why the fuck bruke tid av din dag på han si shit om han då?? why give a fuck?
Lag en hjemme side, der alle betaler for 1år medlemmskap for å hate eirik, blogge hver dag osv.
hahaha

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #16 : 24. desember 2009, 09:07 »
Er enig i at det blir litt vel mange morsomheter i innleggene hans. Godt å lese noen av de som er mer seriøse, uten all humoren. Greit med litt humor, men ikke halve artikkelen.

Så synes jeg det går an å finnne en bedre overskrift enn denne:
http://www.iform.no/pub/art.php?id=1656
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #17 : 24. desember 2009, 10:08 »
Eirik er vel den som skriver de beste artikklene her til lands, på lik linje med Børge fagerli + noen andre personer!

By the way: noen som syntes ArildM29 er full av dritt?

Figuz

  • Gjest
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #18 : 24. desember 2009, 10:47 »
Eirik er vel den som skriver de beste artikklene her til lands, på lik linje med Børge fagerli + noen andre personer!

By the way: noen som syntes ArildM29 er full av dritt?
Å likestille Eirik med Børge er nå å ta litt i. Eirik er flink, men Børge har større kompetanse på de fleste områder -kanskje ikke skadeforebyggende, men det er vel det eneste.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #19 : 24. desember 2009, 19:03 »
Synes i hvert fall det er mongoloid å lage en så ukonstruktiv tråd som dette.
Eirik skriver mye, har jeg inntrykk av, og at treningsforum og Iform velger ut mange artikler som kan være mindre gode får de ha på sin kappe. Det er ikke Eirik sitt problem.

Jeg har også vært ute å kritisert noen av artiklene skrevet av Eirik som TF har postet, men da konstruktivt. Det må være lov, og jeg regner med at alle som skriver artikler er interessert i kritikk. Men tråder som dette blir flåsete, da Eirik har god kompetanse på sine felt.
Sa brura

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #20 : 25. desember 2009, 00:33 »
Synes i hvert fall det er mongoloid å lage en så ukonstruktiv tråd som dette.
Eirik skriver mye, har jeg inntrykk av, og at treningsforum og Iform velger ut mange artikler som kan være mindre gode får de ha på sin kappe. Det er ikke Eirik sitt problem.

Jeg har også vært ute å kritisert noen av artiklene skrevet av Eirik som TF har postet, men da konstruktivt. Det må være lov, og jeg regner med at alle som skriver artikler er interessert i kritikk. Men tråder som dette blir flåsete, da Eirik har god kompetanse på sine felt.

Syns du er full av dritt!!! :-)

Selvfølgelig er dette en flåsete tråd. Overskriften lukter troll lang vei og det første innlegget er bare sitater fra andre troll på et annet forum.

Artiklene til Sandvik har et innhold det er vanskelig å argumentere mot, men som sagt før har han en sær humor som sannsynligvis bare han selv og hans nærmeste syns er morsom. "Kast dassrullen i dass" og "lets go do it no you can't do that you silly boy, youre hurting me right there" er nok ikke noe som havner i hverken kroppsbyggingens eller humorens hall og fame for å si det sånn.


Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #21 : 25. desember 2009, 00:38 »
Hvordan er det mulig å bry seg med slikt?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget 9ls1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #22 : 08. januar 2010, 19:33 »
Om noen av dere som mener artiklene hans er dårlige har lest PRODUKTENE hans?! e-bøkene.
For da får man sett en HEL annen skriveform for han.
mer: cut the crap and get to the point!
han skriver jo maaasssee (vase) innlegg fundt for å reklamere å få pr, for å få solgt produktene hans! all PR er god PR Tongue

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #23 : 08. januar 2010, 20:45 »
Børge Fagerli  Gull

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #24 : 08. januar 2010, 20:49 »
Børge Fagerli  Gull

For de Wins!!1 ? Eller hva mener du egentlig?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #25 : 08. januar 2010, 21:01 »
Han er full av dritt og du er drita full... går opp i opp.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget stinuss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #26 : 08. januar 2010, 22:08 »
Sandvik prøver å skape seg et marked og en menighet i Norge ved å følge i fotsporene til en del av de
coachene "over there" med størst suksess. Humoren og treningsfilosofiene er i veldig stor grad kopi av enkelte
artikler som står og lese på T-nation.com. Spesielt Eric Cressey er et yndet onaniobjekt i Sandviks verden. Slik han ville fremstilt det selv. Røff West-side sjargong ala. Dave Tate, egner seg dessverre dårlig på Norsk...

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #27 : 08. januar 2010, 22:37 »
For de Wins!!1 ? Eller hva mener du egentlig?


Det var egentlig bare en måte å si at jeg er meeeget fornøyd med børge sine artikler Wink

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #28 : 09. januar 2010, 02:42 »
Det som er litt artig med internett er at veldig mange har sterke meninger, men veldig få velger å signere med sitt faktiske navn.

Hadde jeg skrevet dritt om en person og signert med ”sixpacklover75”, så hadde jeg på samme tid erkjent at min integritet hadde vært inteteksisterende. Jeg avslører det meste av personlig info når jeg skriver med fullt navn. Om man ikke tør henge ut andre uten fullt navn innrømmer man rett og slett at man ikke tør å ta imot de problemene det kan og vil medføre. Feigt, patetisk og lavmål. 

At jeg har en meget barnslig side er det ingen tvil om, men å lage en ”hat-tråd” på treningsforum reflekterer ikke akkurat større seriøsitet etter min mening. Kom til meg personlig med fullt navn, eller enda bedre - møt meg personlig, så finner vi fort ut hvem som har det i kjeften på internett eller i virkeligheten. Møt opp på Tveita - Rundtjernveien 1C. Du er velkommen, kom og si din mening til meg personlig.
 
Møt meg gjerne og imponer meg med din nye og spennende kunnskap som du heller burde skrevet om i egne revolusjonerende artikler som alle hadde applaudert. Ja, såpass godt at du ville levd fett av din kunnskap. Skap din egen business om du er så god, vet bedre og kan alt. Få utøvere til å prestere bedre og gå ut og høst resultatene av DIN kunnskap. Markedet venter på deg, så hvorfor har du ikke startet? Bevis noe, ikke bare hakk ned på andre. Feige hater. Du vet det er sant, så enten gjør noe med det, eller i det minste tørr å snakke med ditt eget navn om du skal slenge dritt  på et forum på internett (også kalt livet ditt). Hvis ikke kan du like godt holde kjeft. Meningen til "cyberpumper" vil ha stor betydning i verden (sarkasme - noen folk må man faktisk forklare slike begrep til, så beklager til dere som vet).

At det ikke forstås at en skrivestil på nettet ikke reflekterer den hele og fulle sannhet om meg og min person viser at vedkommende som kritiserer ikke har skjønt markedet. Tørre artikler kjeder de aller fleste og lesertall og etterspørsel lyver ikke!! Det er en mening bak alt jeg gjør og det testes, kalkuleres og justeres etter dette. Uansett... skriv deres egen shit da vel? Greit å klage på at andre ikke skriver noe nytt, men kom med noe nytt selv da og ikke bare syt over andre!

Som nevnt, skaff gjerne e-boken min ”Løsningen på dine Skuldersmerter” og merk en helt annen tilnærming til faglitteratur enn hva en kort ”salgsartikkel” i en blogg gjør: http://sandvikstraining.com/skulderplager/ - det er en stor forskjell på dette, noe enhver med sans for markedsføring eller gjennomsnittlig intelligens forstår.

Jeg har skrevet ca. 150 artikler de siste par årene og det sier seg selv at ting resirkuleres. Kom opp med noe revolusjonerende innen trening selv og du vil trolig få en medalje da veldig lite/tilnærmet null har dukket opp de siste tiårene annet enn resirkulering og nye kombinasjoner av gamle metoder.

T-nation har jeg ikke lest på lang tid så at jeg tar skrivestilen derfra er enkelt og greit feil, men at jeg er fan er Cressey er det ingen tvil om – han er tross alt en av mentorene mine og har selv vært i praksis hos han i to uker – så den er logisk. Når det er sagt er det langt andre personer jeg følger med på som har påvirket trenings- og rehabfilosofien min de siste par årene. Blant annet Aaron Brooks, en av verdens fremste på rehabilitering, som jeg også i sommer hadde praksis hos i et par uker.
 
At jeg skryter av meg selv i mine artikler ønsker jeg referanser på. Dette har jeg slettes ikke noe behov for og lar heller resultatene til mine utøvere/kunder snakke for meg.

Om en leser av en artikkel der det står at man selv har ansvar for oppnåelse av sine resultater om man er 10 kg overvektig eller undervektig og vedkommende tar det som at jeg rakker ned på dem.. vel, det er IKKE å rakke ned på folk, det er fakta. Hadde det kommet fra ”ukjent nick” hadde ingen brydd seg.

Spør deg selv følgende:

Om jeg ønsker å satse på min lidenskap og vil gå inn 100% for å lykkes og jobbe HARDT for å oppnå mine målsetninger, ville jeg brydd meg om hva misunnelige personer uten suksess i sitt eget liv (og som ikke unner andre suksess som følge av dette), som ikke har baller nok til å legge igjen sitt eget navn bak sine meninger har å si på et treningsforum (der overdreven aktivitet gjerne reflekterer mangel på tid brukt på egenutvikling og realisering av egne drømmer og måletninger)?

“Where the haters at. All the hatin cats
Yeah Look in the mirror nigga hate on dat
Can't fuck wit me or keep up wit me!
So u run and tell a bitch not 2 fuck wit me
Cuz we ballin. Ya'll crawlin
It's aight muthafucka keep talkin
More money Brings more Henessy
More Hate
More Snakes
More Enemies
Can't change dis. Niggas ain't shit
Wild out pop more champagne bitch
Still G'z up. They won't ease up
It's cool Niggas hated on Jesus
Can't tell em' nuttin. Niggas say I'm stuntin.
When they hate on you then U know U doin somethin!!"

Sannhet fra Hi Hater til Maino (haters = ikke et ukjent fenomen).

Utlogget Gærne Martha

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 0

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #29 : 09. januar 2010, 03:09 »
Nei, Eirik Sandvik er ikke full av dritt. Han skriver på en måte som ikke faller i smak hos alle, men hva så? Sier det noe om ham som person? Som coach? Nope.

Nå har jeg vært på diverse forum både her og der, og det er faen meg mange som er i stand til å slenge mye dritt så lenge man er anonym. Konstruktiv kritikk derimot, ser jeg lite av. Dessverre, det hadde vært lærerikt.

Ha en fortsatt god natt!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!