Skrevet av Emne: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?  (Lest 33475 ganger)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #30 : 09. januar 2010, 03:10 »
Hvis du Eirik Sandvik, mener at artiklene som publiseres på treningsforum.no, ikke er representativ for det du skriver, bør du jo bestemme hvilken artikler som skal publiseres, slik at de ikke poster dette mange her inne kaller "blogginnleggene" dine.

Å kalle dette en hat-tråd synes jeg er drøyt, kanskje ikke så veldig mange konstruktive innlegg, og trådstarter har valgt en brå trådtittel. Enkelte (inkludert meg) synes det er lavere kvalitet på disse artiklene kontra gjennomsnittsartikkelen på treningsforum.no, hvis du leser mitt tidligere innlegg poengterer jeg at du skriver veldig mange bra artikler, men jeg trodde du skrev artikler rettet direkte med enerett mot treningsforum.no, ikke at det var såkalte "blogginnlegg".

70-80% (gjetter jeg) har ikke anelse om hva som står i dine bøker etc, og baserer våre meninger på dine artikler utifra det vi leser på forsiden. Når jeg leste artikkelen din i treningsforumbladet (husker ikke hvilken utgave), var jeg meget imponert, trodde ikke mine egne øyner da alle mine meninger om din skrivemetode var basert på disse artiklene enkelte er mindre imponert over.

Jeg er takknemmelig for de artiklene du har skrevet som jeg har likt, og jeg beklager dersom du føler deg støtt av min kommentar tidligere, men den var konstruktivt ment. Jeg håper du skjønner hva jeg mener, og jeg tror jeg snakker på vegne av ganske mange med disse poengene. Du er veldig dyktig Eirik Sandvik, og dersom det er tilfelle at disse artiklene er "blogginnlegg" har jeg kun kritikk å rette mot treningsforum.no, som er veldig trist.

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #31 : 09. januar 2010, 03:15 »
Nå har ikke jeg lest mange artikkler av Eirik Sandvik, og har ærlig talt ikke peiling på hvem han er. Men den dass artikkelen var jævlig fornuftig. Den forklarer genialt hvordan vi skal forbanne artikkelen og bare lese de gode. For den her var en isolasjons artikkel delux som hører hjemme i bokhylla til Eirik, slik at ingen kommer over den. Er det noen her som leste den artikkelen og har lyst til å forsvare den? Nei, tror ikke det

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #32 : 09. januar 2010, 03:24 »
Hvis du Eirik Sandvik, mener at artiklene som publiseres på treningsforum.no, ikke er representativ for det du skriver, bør du jo bestemme hvilken artikler som skal publiseres, slik at de ikke poster dette mange her inne kaller "blogginnleggene" dine.

Å kalle dette en hat-tråd synes jeg er drøyt, kanskje ikke så veldig mange konstruktive innlegg, og trådstarter har valgt en brå trådtittel. Enkelte (inkludert meg) synes det er lavere kvalitet på disse artiklene kontra gjennomsnittsartikkelen på treningsforum.no, hvis du leser mitt tidligere innlegg poengterer jeg at du skriver veldig mange bra artikler, men jeg trodde du skrev artikler rettet direkte med enerett mot treningsforum.no, ikke at det var såkalte "blogginnlegg".

70-80% (gjetter jeg) har ikke anelse om hva som står i dine bøker etc, og baserer våre meninger på dine artikler utifra det vi leser på forsiden. Når jeg leste artikkelen din i treningsforumbladet (husker ikke hvilken utgave), var jeg meget imponert, trodde ikke mine egne øyner da alle mine meninger om din skrivemetode var basert på disse artiklene enkelte er mindre imponert over.

Jeg er takknemmelig for de artiklene du har skrevet som jeg har likt, og jeg beklager dersom du føler deg støtt av min kommentar tidligere, men den var konstruktivt ment. Jeg håper du skjønner hva jeg mener, og jeg tror jeg snakker på vegne av ganske mange med disse poengene. Du er veldig dyktig Eirik Sandvik, og dersom det er tilfelle at disse artiklene er "blogginnlegg" har jeg kun kritikk å rette mot treningsforum.no

Kritikk tar jeg imot og at du mener jeg overdriver voldsomt til tider har jeg ikke noe problemer med å forstå. Noen liker min skrivestil, andre ikke - sånn vil det alltid være. Smiley

Takk for det, setter pris på det. Det du sier er nettopp litt av poenget mitt. Jeg skriver veldig mye, så kortere artikler vil dermed ikke bli like gode som lengre artikler med referanser og flere nyanser. Om man kun ser et par av de korte artiklene får man et unyansert syn på hva jeg driver med - det forstår jeg, men sånn vil det også alltid være.

Jeg mener ikke at alle mine artikler på treningsforum er blogginnlegg, men et par av de seneste har vært korte og unyanserte.

Tar det som et forsøk på en "hat-tråd" ut ifra første innlegg av "Herr-"Seriøs"-som-hater-barnslige-Eirik". Smiley

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #33 : 09. januar 2010, 03:29 »
Nå har ikke jeg lest mange artikkler av Eirik Sandvik, og har ærlig talt ikke peiling på hvem han er. Men den dass artikkelen var jævlig fornuftig. Den forklarer genialt hvordan vi skal forbanne artikkelen og bare lese de gode. For den her var en isolasjons artikkel delux som hører hjemme i bokhylla til Eirik, slik at ingen kommer over den. Er det noen her som leste den artikkelen og har lyst til å forsvare den? Nei, tror ikke det

Det er visse ting som tilfredsstiller en stort hav med lesere som de aller fleste ikke vet eksisterer.

PS: det er ikke de mest aktive på diverse treningsforum.

Siden du ikke har lest så mange artikler så kan du enten stå ved din mening ut ifra en liten artikkel som mest var ment som en morsomhet eller gå igjennom hele artikkelarkivet på www.sandvikstraining.com og deretter gjøre deg opp en mening. Smiley

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #34 : 09. januar 2010, 03:34 »
Nå viser det seg faktisk at folk flest ikke liker hvordan du "krydrer" artiklene dine med all mulig drit, så hvorfor ikke bare ta til seg det folk skriver, i stedet for å forsvare deg med 1 sides innlegg? Jeg for min del klikker meg med en gang ut av artiklene når jeg ser de latterlige overskriftene med fullt av utropstegn og "morsomheter". Blir for mye bullshit.

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #35 : 09. januar 2010, 03:39 »
Nå viser det seg faktisk at folk flest ikke liker hvordan du "krydrer" artiklene dine med all mulig drit, så hvorfor ikke bare ta til seg det folk skriver, i stedet for å forsvare deg med 1 sides innlegg? Jeg for min del klikker meg med en gang ut av artiklene når jeg ser de latterlige overskriftene med fullt av utropstegn og "morsomheter". Blir for mye bullshit.

Er folk flest en liten håndfull mennesker som sier sin mening på et forum? Jeg får tilsvarende mange positive kommentarer som gidder å bruke tid på å si det og så har vi et hav med andre som alltid holder kjeft, enten de er enige eller ikke. Når et treningsnettsted har mellom 20-40.000 lesere og 50 stk kommenterer i en tråd - hva med resten?

Lesertallene mine øker, så om det er skrivestilen som er dårlig skjønner jeg ikke hvorfor. Smiley

Som nevnt. Skriv egne artikler - eller bare la være å lese artiklene mine - eller les gjennom arkivet mitt som inneholder langt mer seriøse artikler enn det som brukes som eksempel her. Det er ikke representativt.

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #36 : 09. januar 2010, 03:44 »
De fleste irriterer seg nok over det, men få gidder å kommentere det. Lesertallene, vil det si hvor mange som klikker seg inn på artikkelen, eller hvor mange som faktisk leser HELE artikkelen? Du må jo skjønne at et eller annet skurrer når en slik tråd blir startet.

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #37 : 09. januar 2010, 03:50 »
Jeg har lest mange av dine artikler Eirik å synes det er mye bra, reflektert og med kunnskap.
Men jeg henger meg opp i hvordan du formulerer deg i flere av artiklene. Mange har jeg kommet til linje 2, da gadd jeg ikke lese mer pga måten du skriver på.
Hadde du skrevet det på en "normal" måte uten så mye follow the flow, down with the shit osv. hadde jeg nok ville lest resten av artiklene og.
Men jeg synes ikke du er full av dritt Wink
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #38 : 09. januar 2010, 03:51 »
De fleste irriterer seg nok over det, men få gidder å kommentere det. Lesertallene, vil det si hvor mange som klikker seg inn på artikkelen, eller hvor mange som faktisk leser HELE artikkelen? Du må jo skjønne at et eller annet skurrer når en slik tråd blir startet.

Lesertallene på min hjemmeside, www.sandvikstraining.com - som har en økende kurve både når det kommer til daglige besøk og unike brukere - ergo folk som følger meg jevnt og trutt.

Det er noe som skurrer, ja - janteloven.

Les for eksempel denne artikkelen om "Treningsprogram for Styrketrening": http://sandvikstraining.com/treningsprogram-styrketrening-10-hemmelige-ingrediensene/

Men "snuterut".. kom med et par avsnitt der du skriver godt og skikkelig og slik du mener det skal skrives om et viktig emne. Smiley Inntil du gjør det og regelmessig og får suksess så er du bare en patetisk taper som ikke engang tør å fremstå med eget navn.

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #39 : 09. januar 2010, 03:55 »
Jeg har lest mange av dine artikler Eirik å synes det er mye bra, reflektert og med kunnskap.
Men jeg henger meg opp i hvordan du formulerer deg i flere av artiklene. Mange har jeg kommet til linje 2, da gadd jeg ikke lese mer pga måten du skriver på.
Hadde du skrevet det på en "normal" måte uten så mye follow the flow, down with the shit osv. hadde jeg nok ville lest resten av artiklene og.
Men jeg synes ikke du er full av dritt Wink

Fair enough og takk for det. Smiley

Men tenk litt igjennom sitatet til Doggcrapp som du bruker i signaturen din og se om det ikke også kan brukes om folk flest sin utførelse av trening. Mange artikler skrives deretter. Smiley

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #40 : 09. januar 2010, 07:17 »
Mener selv du gjør en bra jobb, og kan jo til tider virke som du er nesten den eneste som skriver noe på sider som iform og treningsforum, derfor synes jeg, og sikkert noen andre og, at det blir VELDIG mange artikler, kan også ha en tendens til å bli mye av det samme(men som du sier så har det kanskje ikke kommet så mye nytt, det vet ikke jeg noe om). Ikke det at det er noe negativt med mange tråder, men kan jo fort mistolkes av "haters" til at du har munndiaré(skrive) eller noe, og for hver nye artikkel alltid må prøve å finne på noe nytt sprell.

Men for all del, er mange gode poenger, og om man forstår poengene dine med spøkene osv, kan folk finne mye hjelp. Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #41 : 09. januar 2010, 08:18 »
Det er helt klart at Sandvik sitter inne med mye kunnskap, men formidlingen av denne kunskapen i artiklene kan vel kalles suboptimal.. Du har ikke tenkt på å kanskje få artiklene dine renskrevet av noen andre før du legger de ut?

Det kan jo godt hende du bare har en litt spesiell skrivestil jeg ikke skjønner meg på da Smiley

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #42 : 09. januar 2010, 09:32 »
Fy faan dette er noe av dummeste jeg har lest, Hær har vi trådstarter som stikker til et annet forum å finner noen som rakker ned på Sandvik, å lager en tråd hvor han kopierer å limer inn ting som andre har sagt, å ikke skriver en eneste komentar selv, har du ikke egne meninger Arild? Liker du bare å hive deg på resten, "Oi her har vi noen som hater en som skriver artikler, det vil jeg og gjøre" Dette er uten tvil lavmål av trådsatrter, men siden han ikke har komentert en eneste gang på hele 3 sider så sier vell d nok om han Wink


Over til saken i denne tråden, personlig har jeg ingenting å utsette på verken innhold å skrive måte til sandvik, tok meg tid til å lese 2 til før jeg skrev dette innlegget, om Sandvik har en Utradisjonell skrive måte så er dette hans måte å skrive på, dette faller i smak hos noen, å tydligvis ikke hos andre, om du ikke klarer å lese ferdi en artikel fra sandvik for du iriterer deg over hvordan han skriver, vell da er du ikke interisert i innholdet. "smaken er som baken, delt i to, kan ikke diskuteres"

"Bjørn dæli var best i skjøyting, Vegard ullvang var best i klassisk, de er begge langrens løpere, hvem var best?"

Over og ut fra kalde trøndelag Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

taraquin

  • Gjest
Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #43 : 09. januar 2010, 10:34 »
Må si eg støtter Eirik i denne saken, han er en dyktig kar som sitter inne med mere kunnskap enn de fleste ift trening og skadeforebygging. Det er ikke alltid jeg liker skrivemåten\humoren hans, men selve budskapet i artiklene hans er fornuftig og det er det som teller Smiley Det skal uansett godt gjøres å kunne skrive artikler på en sånn måte at de treffer alle til en hver tid.

Utlogget iTrain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Sv: flere som synes Eirik Sandvik er full av dritt?
« #44 : 09. januar 2010, 11:41 »
Det jeg tror mange folk reagerer på er at han treffer et sårt punkt hos mange. Han skriver jo en del om at folk bestandig finner på unnskyldning osv for å ikke trene på den "riktige" måten. Han behandler ikke folk med silkehansker. Synes heller de som ikke liker Eirik skal gå litt i seg selv, for de føler seg tydligvis truffet av det han skriver. Men istedefor å faktisk gjøre noe med dette så rakker de ned på måten han skriver på.

Personlig har jeg utrolig god erfaring med Eirik både gjennom hans PT-tjeneste og hans artikkler og blogginnlegg. Er utallige ganger jeg har sittet med null motivasjon og bare funnet på dumme unnskyldninger for å ikke dra på trening osv. Da er det bare å lese gjennom en del av han artikkler eller blogginnlegg så er treningslysten der igjen. Jeg har også lært utrolig masse om oppvarming, skade forbyggning og det å trene med korrekt teknikk og viktigheten av dette. Har anbefalt Eirik til masse kompiser som har fått mye bedre resultater etter at de faktisk kommer seg litt ut av disse gamle treningsmytene. 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!