Skrevet av Emne: WW2 dokumentar på SVT1  (Lest 1238 ganger)

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
WW2 dokumentar på SVT1
« : 13. januar 2010, 14:35 »
Gikk en meget interessant dokumentar på SVT1 inatt sånn rundt kl.0200, fikk ikke med meg begynnelsen så vet ikke hva den heter. Kunne se ut som en fransk produksjon hvor de hadde samlet mengder med materiale som jeg aldri har sett før samt at det meste var i farger. Den som gikk inatt handlet om 1940, så vil anta det er iallefall 5 deler... Noen som vet om denne eller så den fra børjan slik at dere vet navnet? Tenkte jeg skulle se om jeg fant dvd'en.


Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: WW2 dokumentar på SVT1
« #1 : 13. januar 2010, 17:30 »
Världens undergång
Fransk dokumentärserie från 2009. Del 2 av 6: Förkrossande nederlag - året 1940. Tyskland inleder blixtkriget (Blitzkrieg) mot Belgien, Holland och Frankrike den 10 maj 1940. Några dagar senare vajar hakkorsflaggan över Paris och Mussolini förklarar också krig mot Frankrike. Trots tyskarnas massiva bombningar av London och andra brittiska städer, ger inte Churchill upp, utan söker stöd hos USA. Historien om andra världskriget berättad med hjälp av unikt restaurerat arkivmaterial.

Link

Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: WW2 dokumentar på SVT1
« #2 : 13. januar 2010, 17:34 »
Världens undergång
Fransk dokumentärserie från 2009. Del 2 av 6: Förkrossande nederlag - året 1940. Tyskland inleder blixtkriget (Blitzkrieg) mot Belgien, Holland och Frankrike den 10 maj 1940. Några dagar senare vajar hakkorsflaggan över Paris och Mussolini förklarar också krig mot Frankrike. Trots tyskarnas massiva bombningar av London och andra brittiska städer, ger inte Churchill upp, utan söker stöd hos USA. Historien om andra världskriget berättad med hjälp av unikt restaurerat arkivmaterial.

Link


Dæven, skulle jo tenkt på å gå rett til kilden... Tusen takk Cheesy Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!